Naczelny Rzepy się podłoży

Data: 2012-10-31 22:57:50
Autor: Jusuf
Naczelny Rzepy się podłoży
I kaczor przestaje istnieć. I na co to pisiorom było?
Tak się złapać... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-10-31 23:23:37
Autor: Lorn
Naczelny Rzepy się podłoży
W dniu 2012-10-31 22:57, Jusuf pisze:
I kaczor przestaje istnieć. I na co to pisiorom było?
Tak się złapać...

Pobożne życzenia... Szczerze, to ja nie znam kraju w którym wypowiadano takie słowa i typek chodziłby bezkarnie jak Jaru¶... Z drugiej strony Jaru¶ prawiczek testuje władzę... Swego czasu żałował, że nie był internowany :> Czeka biedaczek i czeka. Mam nadzieję, że się doczeka.

Naczelny Rzepy się podłoży