"Naczelny klaun RP"

Data: 2017-03-17 08:14:17
Autor: boukun
"Naczelny klaun RP"
Ostra ocena Ryszarda Petru. "Naczelny klaun RP"
Ryszard Petru ma 8 proc.. My jako PiS mamy poparcie ponad 30-proc.. Petru
miał już tyle wpadek i lapsusów, że zasługuje na miano pierwszego klauna RP,
który rozśmiesza Polaków - powiedziała rzeczniczka PiS Beata Mazurek,
komentując list otwarty, który lider Nowoczesnej do europejskich przywódców
i obywateli Unii Europejskiej.

- My wygraliśmy wybory w sposób demokratyczny. To co zrobił, to rzecz
skandaliczna i niedopuszczalna - mówiła Mazurek w programie "Gość
Wiadomości" TVP.

- Można tylko obśmiewać to, co on mówi. Nie wiem czy Grzegorz Schetyna czy
Kukiz'15 podziela to stanowisko - dodała.

O list Petru pytany był również drugi gość programu telewizji publicznej,
poseł Kukiz'15 Tomasz Rzymkowski. - To śmieszne i żałosne. Taką postawę
należy potępić. Wydaje mi się, że Petru idzie w wariant zagranicy - ocenił
Rzymkowski.

Data: 2017-03-17 21:50:23
Autor: Pajdak
"Naczelny klaun RP"
[...]

W mojej opini na cyrkowymi klaunami można określić cały PiS tyle, że klaun
to człowiek znający swoje rzemiosło. Wychodzi na to, że to nie klauny, a
bałwany! Takie jak ty.

--
Lepudruk

"Naczelny klaun RP"