Naczelny rabin dobierał się do 4 facetów

Data: 2009-04-15 21:16:22
Autor: abc
Naczelny rabin dobierał się do 4 facetów
Data: 2009-04-16 09:21:42
Autor: awe
Naczelny rabin dobierał się do 4 facetów

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości news:gs5bu1$t75$1atlantis.news.neostrada.pl...
http://www.rense.com/general37/prSS.htm
-- -- -- -- -- -
Obrzydliwe. A jeshula chcial nam tu wcisnac kit, ze oni niby tacy cudowni....
awe

Data: 2009-04-16 12:59:37
Autor: sofu

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> http://www.rense.com/general37/prSS.htm
-- -- -- -- -- -
Obrzydliwe. A jeshula chcial nam tu wcisnac kit, ze oni niby tacy

-- -- -- -- -

Dla niego sa cudowni właśnie dla tego.

sofu

Data: 2009-04-16 13:30:56
Autor: Panslavista
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> -- -- -- -- -- -
> Obrzydliwe. A jeshula chcial nam tu wcisnac kit, ze oni niby tacy

-- -- -- -- -

Dla niego sa cudowni właśnie dla tego.

Dokładnie!

ZLY DOTYK

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-- --

Przyszedł do nas on, czarny jak diabeł - pamiętam jak przez mgłę to zimno.
Starsza córka sąsiadki mówiła - dziś na ciebie kolej. Jaka kolej, u nas nie
ma fu-fu... Jej młodsza siostra powiedziała - będziesz miała dotyk. Będzie
ciebie bolało. Dobrze ci tak. Mamełe i tatełe zasmuceni wyszli. Diabeł
przewrócił mnie na łóżko, śmierdział i sapał, zadarł mi kiecę, wstydziłam
się. Nagle straszny ból poraził mnie całą, wrzasnęłam. Jestem mała i drobna,
tylko ja jedna umiałam założyć nogi za głowę. Obie. Bolało, a on pchał ten
ból we mnie coraz dalej i dalej. Podwinęłam nogi i uderzyłam w to, co mnie
rozdzierało żywcem. Diabeł zacharczał i spadł na podłogę. Wybałuszył oczy,
pejsy przykleiły mu się do oślinionej gęby. Tak śmiesznie ciamkał jak karp,
zanim stał się karpiem po żydowsku. Nie mogłam się ruszyć, powalona bólem,
ale paskudny widok diabła z zadartym chałatem dodał mi sił, potykając się
wybiegłam z domu. Blady tatełe złapał mnie na ręce i pobiegł ze mną w pole z
dala od domu. Jeszcze nigdy nie słyszałam, żeby tak przeklinał rebusa i
tolkmud. A nawet yohełe czy jawiełe, nie wiem co to jest...
Później mamełe cicho opowiadała tatełe, że pomogła mu wstać i położyła
na łóżko, chciała załagodzić, położyła się koło niego i głaskała to, co mnie
rozdzierało. Później weszła na niego. Rebus, bo tak nazywali diabła zrobił
ją nauczycielką. Tatełe mówił później, że moje młodsze rodzeństwo nie jest
jego. Dzieci na mamełe mówiły psorka - podobno są takie psy, o niebieskich
oczach...

Naczelny rabin dobierał się do 4 facetów