Nad Żydami ciąży straszliwa klątwa

Data: 2011-03-06 20:26:46
Autor: abc
Nad Żydami ciąży straszliwa klątwa
A cały lud zawołał: "Krew Jego na nas i na dzieci nasze." (Mt 27:25)

Ten straszny krzyk dotarł do tronu Boga, a wyrok wydany na samych siebie
został zapisany w niebie. Ta modlitwa została wysłuchana, a krew Syna Bożego
stała się wiecznym przekleństwem dla ich dzieci i wnuków.

Klątwa ta spełniła się przy zburzeniu Jerozolimy, jak również w warunkach
życia żydowskiego narodu przez osiemnaście następnych stuleci. Naród ten
stał się oderwaną od Krzewu Winnego latoroślą, martwą i bezpłodną, którą się
zbiera i pali. Z kraju do kraju, przez cały świat, z wieku na wiek śmierć
szła za ich występkiem i grzechem.

W straszliwy sposób wypełni się ta modlitwa w wielkim dniu sądu. Gdy
Chrystus znów przyjdzie na ziemię, ludzie ujrzą Go nie jako więźnia
otoczonego motłochem. Ujrzą Go jako Króla niebios. Chrystus przyjdzie w swej
własnej chwale, w chwale swego Ojca i w chwale świętych aniołów.

Data: 2011-03-06 20:42:11
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-06 20:26, abc pisze:
[...]

Moim zdaniem bzdura, - Bóg o ile istnieje to na pewno nie jest rasistą rozliczającym narody za grzechów pojedynczych złoczyńców.

Data: 2011-03-06 21:01:14
Autor: abc
Nad Żydami ciąży straszliwa klątwa
Moim zdaniem bzdura, - Bóg o ile istnieje to na pewno nie jest rasistą
rozliczającym narody za grzechów pojedynczych złoczyńców.

Jakich pojedynczych złoczyńców?  Przecież to żydowski lud demokratyczną
większością głosów zadecydował o uwolnieniu Barabasza, a ukrzyżowaniu
Chrystusa, klnąc się: "Krew jego na nas i na dzieci nasze!"

Data: 2011-03-06 21:20:57
Autor: u2
Nad Żydami ciąży straszliwa klątwa
W dniu 2011-03-06 21:01, abc pisze:
Moim zdaniem bzdura, - BĂłg o ile istnieje to na pewno nie jest rasistÂą
rozliczajÂącym narody za grzechĂłw pojedynczych zÂłoczyĂącĂłw.

Jakich pojedynczych zÂłoczyĂącĂłw?  PrzecieÂż to Âżydowski lud demokratycznÂą
wiĂŞkszoÂściÂą gÂłosĂłw zadecydowaÂł o uwolnieniu Barabasza, a ukrzyÂżowaniu
Chrystusa, klnÂąc siĂŞ: "Krew jego na nas i na dzieci nasze!"

A skąd to wiesz abc ? Byłeś tam i widziałeś ? :)

Data: 2011-03-06 21:30:07
Autor: abc
Nad Żydami ciąży straszliwa klątwa
A skąd to wiesz abc ? Byłeś tam i widziałeś ? :)

Wiem to z Ewangelii (Mt 27:23-26):

"Namiestnik odpowiedział: Cóż właściwie złego uczynił? Lecz oni jeszcze
głośniej krzyczeli: Na krzyż z Nim!

Piłat widząc, że nic nie osiąga, a wzburzenie raczej wzrasta, wziął wodę i
umył ręce wobec tłumu, mówiąc: Nie jestem winny krwi tego Sprawiedliwego. To
wasza rzecz.

A cały lud zawołał: Krew Jego na nas i na dzieci nasze. Wówczas uwolnił im
Barabasza, a Jezusa kazał ubiczować i wydał na ukrzyżowanie."

Data: 2011-03-06 21:44:53
Autor: jadrys
Nad Żydami ciąży straszliwa klątwa
W dniu 2011-03-06 21:01, abc pisze:
Moim zdaniem bzdura, - Bóg o ile istnieje to na pewno nie jest rasistą
rozliczającym narody za grzechów pojedynczych złoczyńców.
Jakich pojedynczych złoczyńcĂłw?  PrzecieĹź to Ĺźydowski lud demokratyczną
większością głosów zadecydował o uwolnieniu Barabasza, a ukrzyżowaniu
Chrystusa, klnąc się: "Krew jego na nas i na dzieci nasze!"

No tak, ale z pewnością była też wśród nich nieśmiała Sara i jąkający się Dawidek. I oni za swoje milczenie też mieliby ponosić karę?

Data: 2011-03-06 14:02:29
Autor: glob

jadrys napisał(a):
> [...]

No tak, ale z pewnością była też wśród nich nieśmiała Sara i jąkający
się Dawidek. I oni za swoje milczenie też mieliby ponosić karę?

Patrz, kościół jest współodpowiedzialny za holokaust, a ta świnia
zaprzecza. Za chwilę pisze wątek nawołując do holokaustu.....i tak
było w czasie wojny, tak więc myślisz że inkwizycja to nieprawda, gdy
to chore katolictwo całe narody chce zabijać? Ktoś zasługuje na kule w
łeb i ja wiem kto. Armia Krajowa na takich abc- szmalcowników wydawała
wyroki śmieci, bo tacy sprzedawali Żyda z całą Polską rodziną . Kto
chańbi Polskę takim pisaniem, kto zasługuje na miano zbrodniarza?.
Kiedy sprawiedliwość?

Data: 2011-03-06 14:06:48
Autor: glob

glob napisał(a):
jadrys napisał(a):

> [...]

wyroki śmieci, bo tacy sprzedawali Żyda z całą Polską rodziną . Kto
chańbi Polskę takim pisaniem, kto zasługuje na miano zbrodniarza?.

A poza tym Chrystusa zabili Faryzeusze, czyli tacy jak abc.

Data: 2011-03-07 09:46:02
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-06 23:02, glob pisze:

jadrys napisał(a):
[...]

No, jakby na to nie patrzeć - KK ma na przestrzeni wiekĂłw sporo niechlubnych kart. I wiesz co, nawet jestem to w stanie zrozumieć, kaĹźda epoka ma swoje prawidła.  Ale tego braku skruchy za to co robili złego to juĹź zupełnie nie rozumiem.

Data: 2011-03-07 05:44:12
Autor: glob

jadrys napisał(a):

> [...]
> wyroki śmieci, bo tacy sprzedawali Żyda z całą Polską rodziną . Kto
> chańbi Polskę takim pisaniem, kto zasługuje na miano zbrodniarza?..

No, jakby na to nie patrzeć - KK ma na przestrzeni wieków sporo
niechlubnych kart. I wiesz co, nawet jestem to w stanie zrozumieć, każda
epoka ma swoje prawidła.  Ale tego braku skruchy za to co robili złego
to już zupełnie nie rozumiem.

To próżność, szatański grzech pychy i paradoksalnie właśnie Jezus w
przeszłości z takimi się właśnie ściął, właśnie tacy go zabili.

Data: 2011-03-06 21:54:33
Autor: abc
[...]

Nieśmiała Małgosia i bezrobotny Jaś ponoszą karę za swoje milczenie gdy
komuniści rozkradali i wyprzedawali majątek narodowy.

Data: 2011-03-07 09:30:52
Autor: abc
Nad lefebrystami ciąży okropniasta klątwa
Dnia Sun, 6 Mar 2011 21:54:33 +0100, abc napisał(a):

[...]

Nie weksluj ściero. Pytanie było odnośnie nieśmiałej Sary i jąkającego się
Dawidka.

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2011-03-07 09:45:11
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-06 21:54, abc pisze:
[...]

MĂłwimy o tolerowaniu odpowiedzialności zbiorowej przez Boga,  a nie o złodziejskich czynach kapitalistycznych ścierw.

Data: 2011-03-06 21:17:43
Autor: Krzysiek
Nad Żydami ciąży straszliwa klątwa
Hallo,

"jadrys"  schrieb im Newsbeitrag news:il0o2s$37p$1news.onet.pl...

[...]
Moim zdaniem bzdura, - Bóg o ile istnieje to na pewno nie jest rasistą rozliczającym narody za grzechów pojedynczych złoczyńców.

Bog zapewne nie, ale tu mowa o Jahwe, a ten na pewno jest rasista i zbokiem,
zabraklo Panu czasu na lekture Biblii??

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-03-06 21:44:30
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-06 21:17, Krzysiek pisze:
[...]

Czyli nie zasługuje na to Ĺźeby go czcić ..  Nie, nie zabrakło. - Po prostu nie interesują mnie sprawy dotyczące religii, do tego stopnia Ĺźeby sięgać po Biblię.

Data: 2011-03-06 21:34:08
Autor: Andy Niemczuk

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4d73dffa$0$2453$65785112news.neostrada.pl...
A cały lud zawołał: "Krew Jego na nas i na dzieci nasze." (Mt 27:25)

A ja myślałem, że te dopalacze to już w Polsce zabronili.... Chyba, że kolega abc ma jakieś stare zapasy.

Data: 2011-03-06 21:47:09
Autor: abc
Nad Żydami ciąży straszliwa klątwa
A cały lud zawołał: "Krew Jego na nas i na dzieci nasze." (Mt 27:25)

A ja myślałem, że te dopalacze to już w Polsce zabronili.... Chyba, że
kolega abc ma jakieś stare zapasy.

Nie wypada kpić ze sprawy bardzo poważnej. Klątwa "Krew Jego na nas i na
dzieci nasze" oznacza wzięcie pełnej odpowiedzialności za zbrodnię
Bogobójstwa.

Data: 2011-03-07 09:31:57
Autor: abc
Dnia Sun, 6 Mar 2011 21:47:09 +0100, abc napisał(a):

A cały lud zawołał: "Krew Jego na nas i na dzieci nasze." (Mt 27:25)

A ja myślałem, że te dopalacze to już w Polsce zabronili.... Chyba, że
kolega abc ma jakieś stare zapasy.

Nie wypada kpić ze sprawy bardzo poważnej.

Poważna ta sprawa jak uj.

Data: 2011-03-07 11:09:22
Autor: Andy Niemczuk

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4d73f2d2$0$2457$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bóg jest wszechmocny. Gdyby nie chciał, żeby go zabili.... Reszty pisać chyba nie muszę?

Nad Żydami ciąży straszliwa klątwa