Nad każdym czuwa anioł stróż.

Data: 2015-11-28 18:28:13
Autor: stevep
Nad każdym czuwa anioł stróż.
# Niech kaĹźdy ma świadomość, Ĺźe będzie miał „anioła stróşa” z CBA – rzucił  prezes Jarosław Kaczyński (66 l.) do swoich posłów. Przestrzegł teĹź  wszystkich ministrĂłw, wojewodĂłw i prezesĂłw spółek Skarbu Państwa, Ĺźe za  przypadek nepotyzmu czy zatrudniania znajomych kaĹźdy straci stanowisko. #
Ze strony:
http://skroc.pl/b5d89

--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-28 11:48:11
Autor: brat_olin
Nad każdym czuwa anioł stróż.
stevep wrote:

# Niech każdy ma świadomość, że będzie miał "anioła stróża" z CBA - rzucił  prezes Jarosław Kaczyński (66 l.) do swoich posłów. Przestrzegł też  wszystkich ministrów, wojewodów i prezesów spółek Skarbu Państwa, że za  przypadek nepotyzmu czy zatrudniania znajomych każdy straci stanowisko. #
Ze strony:
http://skroc.pl/b5d89

To chyba dobrze, p. Stefanie?  A moze burzy sie Pan, bo niewierzacy?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-11-28 21:48:19
Autor: Trefniś
W dniu .11.2015 o 20:48 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> pisze:

stevep wrote:

[...]

Nie rozumiesz :)
Dla PO i jego nieutulonych w żalu zwolenników, zwyczajna _przyzwoitość_  jest niezrozumiała!
Kiedy rządzili Bury, Bieńkowska, Tusk, Nowak, Sikorski etc. - wszystko  było zgodne z ich wizją świata.
A teraz ma być  u c z c i w i e  :O

--
Trefniś

Data: 2015-11-28 13:33:57
Autor: Marek
W dniu sobota, 28 listopada 2015 21:48:42 UTC+1 użytkownik Trefniś napisał:

> [...]

Kiedy rządzili Bury, Bieńkowska, Tusk, Nowak, Sikorski etc. - wszystko  było zgodne z ich wizją świata.

Zlodziejska przyzwoitosc.
Zlodziejska wizja świata.

Data: 2015-11-28 22:49:31
Autor: Trefniś
W dniu .11.2015 o 22:33 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

jest niezrozumiała!
Kiedy rządzili Bury, Bieńkowska, Tusk, Nowak, Sikorski etc. - wszystko

Czyli zwyczajnie tego nie rozumiecie, wyborcy PO.
Przyzwoitość i uczciwość to dla was puste słowa.
Syndrom sztokholmski nie jest piętnem na całe życie, może was da się  uleczyć!

--
Trefniś

Data: 2015-11-29 03:12:23
Autor: stevep

stevep wrote:

[...]

Teraz to jesteś idiotą, jeśli wierzysz w takie bajeczki.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-29 10:13:32
Autor: Trefniś
W dniu .11.2015 o 03:12 stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> pisze:

W dniu .11.2015 o 21:48 Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:

(...)
[...]

Jacy wy jesteście bezgranicznie zabawni.
To nie jest kwestia wiary - zadeklarowali, zostali wybrani, wyborcy
będą _weryfikować_ i wyciągać wnioski!
Najbardziej naturalna rzecz pod słońcem!
Jak widać - niezrozumiała dla sierot po PO!

Nie projektujcie swoich ograniczeń na resztę!
To wam PO dotychczas wciskała jakieś kity o zielonej wyspie itd. a wy w to  tylko mogliście wierzyć i bić czołem przed nowymi bożkami.
Rozumiem was, trudno przyznać że jest się idiotą opętanym przez świat  bajeczek.

--
Trefniś

Data: 2015-11-29 11:00:59
Autor: Budzik
Nad każdym czuwa anioł stróż.
Użytkownik Trefniś trefnis1@mailinator.com ...

Jacy wy jesteście bezgranicznie zabawni.
To nie jest kwestia wiary - zadeklarowali, zostali wybrani, wyborcy
będą _weryfikować_ i wyciągać wnioski!

Ale przed wyborami nie deklarowali ze beda zmieniac w ten sposób trybunał, ułaskawiać oskarzonych a potem robic ich ministrami etc.

Rozumiem, ze Twoim zdaniem sa wybory a po nich partia przez 4 lata moze robic co chce, nie zwazajac na obowiązujące prawo, po czym nastepja kolejne wybory. Tak mam rozumieć Twoje podejscie?

Data: 2015-11-29 12:21:01
Autor: Trefniś
W dniu .11.2015 o 12:00 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

Wręcz przeciwnie!

Zamiast "wiary", co postulował stevep na podstawie doświadczeń elektoratu  PO, przypominam _rudymentarną_ powinność każdego (myślącego!) wyborcy:
"Pamiętamy, jakie były deklaracje i nasze oczekiwania, a w trakcie  kadencji obserwujemy i oceniamy ostatecznie w trakcie kolejnych wyborów".
Tak wyborcy w większości zrobili podczas ostatnich wyborów, także  wybierając prezydenta. Na szczęście!

Podejście wyborców PO jest bezrozumne i prymitywne: "wierzę w bajki,  głosuję bezkrytycznie i atakuję wszystkich, którzy bajki polityków  w e r  y f i k u j ą  przed głosowaniem"

Przed dwoma kadencjami PO właśnie w ten sposób zdobyła władzę - wyborcy  PiS zweryfikowali działania Kaczyńskiego i dała władzę Platformie.
Za cztery lata znów wyborcy (myślący) będą weryfikować, ale pewnie PO już  nie będzie. Nowoczesna już ją równa z gruntem.

--
Trefniś

Data: 2015-11-29 12:51:28
Autor: Budzik
[...]

Ok, ale deklaracje to jakis wycinek działań.
Co obiecywało PiS przed wyborami poza 500zł na dziecko?

Pomoc frankowiczom
pakiet demokratyczny

Z pakietem demokratycznym to juz wiemy...

Ale zakładając ze spełnią np. pozostałe 2 obietnice - 500zł na dziecko (nawet w wersji 250 na dziecko) i pomoc frankowiczom (chociaz tutaj juz zaczynaja byc robione małe jajka) - czy poza tym mozna robic co się chce?

Czy np. mianowanie na wysokie stanowisko kogoś kto bronił ksiedza pedofila łamie któras z obietnic przedwyborczych?

A moze nominacja A. Macierewicza pomimo jasnej deklaracji ze tak nie bedzie?

Data: 2015-11-29 14:35:15
Autor: Trefniś
W dniu .11.2015 o 13:51 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

_Nareszcie_ zadajecie pytania!!!
Szkoda, że dopiero teraz! Bylibyśmy 4 lata do przodu i rządziłby teraz  zapewne Swetru^W Petru :)

Obserwujcie, odpowiadajcie sobie na te pytania i w przyszłych wyborach  zróbcie wreszcie z tego użytek!

Tak trudno to było (dla niektórych nadal jest) zrozumieć?
Sekcie PO stanowcze NIE!
Sekcie PiS stanowcze NIE!
_Myśleć_

--
Trefniś

Data: 2015-11-29 14:40:52
Autor: Trefniś
Nad każdym czuwa anioł stróż.
W dniu .11.2015 o 14:35 Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:

(...)
_Myśleć_

Zanim zaatakujecie - obejrzyjcie nagłówki replikowanych postów.
Tam nawet widać, gdzie dokładnie następuje powtarzanie postów.

Nb. groups.google rozumie, że te powtórzone posty nie są wysyłane przeze  mnie.
Pokazuje je dla czystości przekazu, ale treść "ukrywa" (choć można do niej  dotrzeć).

--
Trefniś

Data: 2015-11-29 16:00:48
Autor: Budzik
[...]

Piszesz jakbys własnie mechanizm cytowania na newsach odkrył...

Data: 2015-11-29 19:35:45
Autor: Trefniś
W dniu .11.2015 o 17:00 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

Że niby sam siebie cytuję, przy pustej treści?
Budzik oczywiście sprawdził (dla "poddierżenia razgawora"), ale źle  zobaczył, lub nie zrozumiał.
Kolejny fachura od NNTP :)

--
Trefniś

Data: 2015-11-29 16:00:47
Autor: Budzik
Nad każdym czuwa anioł stróż.
Użytkownik Trefniś trefnis1@mailinator.com ...

_Nareszcie_ zadajecie pytania!!!

Nie wiem dlaczego piszesz do mnie per "wy" ale jak przejrzysz moje posty to bedziesz wiedział, ze ta uwaga nie jest do mnie.

Szkoda, że dopiero teraz! Bylibyśmy 4 lata do przodu i rządziłby teraz  zapewne Swetru^W Petru :)

Ma duża szanse zeby rzadzic następnym razem.

[...]

Ale wiesz ze tak sie nie da głosowac?
Trzeba jednak zagłosowac na kogoś a nie przeciw komus...

Data: 2015-11-29 19:47:33
Autor: Trefniś
[...]

To wyłącznie Twoja wina, że widać Cię w gronie sierot po PO.

Szkoda, że dopiero teraz! Bylibyśmy 4 lata do przodu i rządziłby teraz
zapewne Swetru^W Petru :)

Ma duża szanse zeby rzadzic następnym razem.

Mogłaby już teraz, zmarnowaliście (obrońcy/wyborcy PO) czas.
Tym bardziej dziwne, że zamiast dać zejść PO ze sceny politycznej,  przedstawiacie ją jako lepszą alternatywę.
Te czasy się już skończyły...

[...]

W tej chwili nie głosujemy - teraz nie możecie się pogodzić z tym, że PO  bez walki oddała Polskę bez słowa sprzeciwu. Dopiero teraz popiskiwania, a  i nasze reakcje :)

Głosowanie "przeciw" jest też naturalną konsekwencją śmieciowej wartości  "klasy politycznej" w Polsce.
Wybieramy najmniej obrzydliwego...

Zaznaczam, bronię PiS tylko dlatego, że na razie za mało danych na Waszą  krytykę.
Nadal życzliwie kibicuję, choć nie dostali mojego głosu w wyborach.

--
Trefniś

Data: 2015-11-30 20:00:43
Autor: Budzik
[...]

Oj kolego, nie win mnie za to ze trzebujesz szufladkowania.

[...]

Znowu per "wy"...?

[...]

Znowy per wy.
To jakas choroba?

Głosowanie "przeciw" jest też naturalną konsekwencją śmieciowej
wartości  "klasy politycznej" w Polsce.
Wybieramy najmniej obrzydliwego...

Ale nadal trzeba zagłosować na kogoś.
Nawet jezeli wyznacznikiem jest "najmniej obrzydliwy".

Zaznaczam, bronię PiS tylko dlatego, że na razie za mało danych na
Waszą  krytykę.
Nadal życzliwie kibicuję, choć nie dostali mojego głosu w wyborach.

Cenie kazda dyskusje oparta na konkretach zamiast przytyków ad personam i blubrania dla samego blubrania...

Data: 2015-11-30 03:25:44
Autor: stevep
W dniu .11.2015 o 10:13 Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:

[...]

Bełkot.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-30 07:28:55
Autor: Trefniś
W dniu .11.2015 o 03:25 stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> pisze:

[...]

Agar aqli zaif ekansiz
Dla Ciebie to taki sam bełkot, jak dla _większości_ okazały się bajeczki  Tuska o zielonej wyspie.

--
Trefniś

Data: 2015-11-30 15:08:41
Autor: stevep
W dniu .11.2015 o 07:28 Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:

[...]

Nadal bełkot.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-30 15:46:24
Autor: Trefniś
Nad każdym czuwa anioł stróż.
W dniu .11.2015 o 15:08 stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> pisze:

Nadal bełkot.

Przynajmniej nie udajesz mądrzejszego, niż bozia pozwoliła.

Przestań reklamować tę nieszczęsną operę, odstraszasz ludzi!

--
Trefniś

Data: 2015-12-01 03:01:23
Autor: stevep
W dniu .11.2015 o 15:46 Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:

[...]

Spadaj idioto.

--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-01 12:38:20
Autor: Trefniś
W dniu .12.2015 o 03:01 stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> pisze:

[...]

Goń się, ciociu!

--
Trefniś

Data: 2015-12-01 18:00:38
Autor: Budzik
Nad każdym czuwa anioł stróż.
Użytkownik stevep stevep011@invalid.tkdami.net ...

Przestań reklamować tę nieszczęsną operę, odstraszasz ludzi!

Spadaj idioto.

Nie badz niekulturalny - akurat tu Trefniś ma racje...

Data: 2015-12-02 05:22:37
Autor: stevep
W dniu .12.2015 o 19:00 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

Użytkownik stevep stevep011@invalid.tkdami.net ...

Przestań reklamować tę nieszczęsną operę, odstraszasz ludzi!

Spadaj idioto.

Nie badz niekulturalny - akurat tu Trefniś ma racje...

A w czym jeśli wolno wiedzieć? Opera udostępnia swój program za darmo,  więc reklamowanie jej nie jest przestępstwem.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-29 03:11:28
Autor: stevep

stevep wrote:

[...]

A dlaczego dobrze i czy muszę być naiwniakiem?
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-28 18:36:50
Autor: A. Filip
Nad kaĹźdym (posłem PiS) czuwa anioł stróş3 ş×ü@ŚœĎ šó‹$ zapowiada]
[...]

http://www.fakt.pl/politycy/jaroslaw-kaczynski-nasyla-cba-na-swoich-ludzi,artykuly,593765.html

To ile przyłapań będzie świadczyć "my SWOIM też nie popuścimy" a ile
"świnie się zmieniają, koryto zostaje"? :-)

Bo niestety przy tylu posłach jakby zupełnie nikogo nie złapali to byłby
"statystyczny cud" albo brak łapania _w czynach_.  A dopĂłki ktoś nie dostanie
ostro po łapach to posłowie (w sporej części) będą myśleć że Kaczyński tylko
"mĂłwi pod ciemny lud wyborczy".

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Mężczyzna może być głową domu, ale kobieta jest jego sercem.

Data: 2015-11-28 11:18:22
Autor: Marek
Nad każdym (posłem PiS) czuwa anioł stróż ( z CBA) [J. Kaczyński zapowiada]
W dniu sobota, 28 listopada 2015 18:36:53 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

"świnie się zmieniają, koryto zostaje"? :-)

Bo niestety przy tylu posłach jakby zupełnie nikogo nie złapali to byłby
"statystyczny cud" albo brak łapania _w czynach_.  A dopóki ktoś nie dostanie
ostro po łapach to posłowie (w sporej części) będą myśleć że Kaczyński tylko
"mówi pod ciemny lud wyborczy".

Tak bylo w PO, ze korupcja byla wprogramowana w dzialanie rządu.
Korupcja byla elementem sprawowania władzy.
Trzeba bylo skazac policjanta na 3 lata paki.
Jesli ktos tego nie widzi, to ja nie wim, jak mozna dotrzec do ludzi ???

Data: 2015-11-28 22:08:35
Autor: Trefniś
W dniu .11.2015 o 20:18 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

"mówi pod ciemny lud wyborczy".

Tak bylo w PO, ze korupcja byla wprogramowana w dzialanie rządu.
Korupcja byla elementem sprawowania władzy.

Dokładnie tak to wyglądało w PO, za przyzwoleniem i przy aplauzie wyborców!
To syndrom sztokholmski, bądźcie wyrozumiali. Leczenie potrwa!

--
Trefniś

Data: 2015-11-29 17:57:24
Autor: Marek Czaplicki
stevep pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 28 listopada 2015 18:28:

[...]

Nad wszystkim czuwa gospodarz domu,
Nie da on krzywdy zrobić nikomu,
Wszystkim pomoĹźe, O kaĹźdej porze,
O mĂłj BoĹźe.
:)

Data: 2015-12-01 12:07:12
Autor: bronek.tallar
użytkownik stevep napisał:
# Niech każdy ma świadomość, że będzie miał "anioła stróża" z CBA

Czy czasem p.Plichta od ambergold
nie był kontrolowany przez 3 lata?
Żaden urząd się nie zainteresował?

p.Plichta rzucił groszem na szczytne cele,
filmy dofinansował, na kościół zdaje się dał.

Nad każdym czuwa anioł stróż.