Nad kaĹźdym (posłem PiS) czuwa anioł stróş3 ş×ü@ŚœĎ šó‹$ zapowiada]

Data: 2015-11-28 18:36:50
Autor: A. Filip
Nad kaĹźdym (posłem PiS) czuwa anioł stróş3 ş×ü@ŚœĎ šó‹$ zapowiada]
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> pisze:
# Niech każdy ma świadomość, że będzie miał „anioła stróża” z CBA –
rzucił prezes Jarosław Kaczyński (66 l.) do swoich posłów. Przestrzegł
też wszystkich ministrów, wojewodów i prezesów spółek Skarbu Państwa,
Ĺźe za przypadek nepotyzmu czy zatrudniania znajomych kaĹźdy straci
stanowisko. #
Ze strony:
http://skroc.pl/b5d89

http://www.fakt.pl/politycy/jaroslaw-kaczynski-nasyla-cba-na-swoich-ludzi,artykuly,593765.html

To ile przyłapań będzie świadczyć "my SWOIM też nie popuścimy" a ile
"świnie się zmieniają, koryto zostaje"? :-)

Bo niestety przy tylu posłach jakby zupełnie nikogo nie złapali to byłby
"statystyczny cud" albo brak łapania _w czynach_.  A dopĂłki ktoś nie dostanie
ostro po łapach to posłowie (w sporej części) będą myśleć że Kaczyński tylko
"mĂłwi pod ciemny lud wyborczy".

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Mężczyzna może być głową domu, ale kobieta jest jego sercem.

Data: 2015-11-28 11:18:22
Autor: Marek
Nad każdym (posłem PiS) czuwa anioł stróż ( z CBA) [J. Kaczyński zapowiada]
W dniu sobota, 28 listopada 2015 18:36:53 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

"świnie się zmieniają, koryto zostaje"? :-)

Bo niestety przy tylu posłach jakby zupełnie nikogo nie złapali to byłby
"statystyczny cud" albo brak łapania _w czynach_.  A dopóki ktoś nie dostanie
ostro po łapach to posłowie (w sporej części) będą myśleć że Kaczyński tylko
"mówi pod ciemny lud wyborczy".

Tak bylo w PO, ze korupcja byla wprogramowana w dzialanie rządu.
Korupcja byla elementem sprawowania władzy.
Trzeba bylo skazac policjanta na 3 lata paki.
Jesli ktos tego nie widzi, to ja nie wim, jak mozna dotrzec do ludzi ???

Data: 2015-11-28 22:08:35
Autor: Trefniś
W dniu .11.2015 o 20:18 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

"mówi pod ciemny lud wyborczy".

Tak bylo w PO, ze korupcja byla wprogramowana w dzialanie rządu.
Korupcja byla elementem sprawowania władzy.

Dokładnie tak to wyglądało w PO, za przyzwoleniem i przy aplauzie wyborców!
To syndrom sztokholmski, bądźcie wyrozumiali. Leczenie potrwa!

--
Trefniś

Nad kaĹźdym (posłem PiS) czuwa anioł stróş3 ş×ü@ŚœĎ šó‹$ zapowiada]