Nad morskie oko z rowerem.

Data: 2011-08-01 12:41:54
Autor:
Nad morskie oko z rowerem.
robertcb@mailinator.com napisał(a):
Witam.
Czy na odcinku od Łysej polany do Morskiego oka można wjechać rowerem?

Witam.
Czy czteroletnie dziecko na rowerku 12`` pchane za rączkę też podlega pod
definicję "rower" czy będzie potraktowane jak wózek (z którym można iść na górę)?

Czy na terenie TPN można legalnie jeździć gdzieś na rowerze?

Pozdrawiam,
Sławek

Data: 2011-08-01 17:02:34
Autor: Przemek
Nad morskie oko z rowerem.

Użytkownik <slavko.1@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j166uh$b36$1inews.gazeta.pl...
[...]

np na Polane Chochołowską albo do Murowańca, albo..... jeszcze gdzieś tam

pozdr
przemek

Data: 2011-08-01 17:22:21
Autor: Jarek Kardasz
Nad morskie oko z rowerem.
Dnia Mon, 1 Aug 2011 12:41:54 +0000 (UTC), slavko.1@WYTNIJ.gazeta.pl
napisał(a):

Czy na terenie TPN można legalnie jeździć gdzieś na rowerze?
Jest taka strona http://tpn.pl gdzie znajdziesz odpowiedź na to pytanie.
Dziwne, że nie chce się czerpać wiedzy ze źródła...

Jarek Kardasz
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
DOLOMITY - via ferraty - informacje praktyczne
-- > http://jarekkardasz.republika.pl/dolomity/

Data: 2011-08-02 10:52:59
Autor: Sławek
Nad morskie oko z rowerem.
Czy na terenie TPN można legalnie jeździć gdzieś na rowerze?
Jest taka strona http://tpn.pl gdzie znajdziesz odpowiedź na to pytanie.
Dziwne, że nie chce się czerpać wiedzy ze źródła...

Dla mnie źródło to grupa :) Niemniej jednak dziękuję. Do drugie pytanie zadałem niejako przy okazji, bardziej interesuje mnie
odpowiedź dotycząca rowerka dziecięcego. Pozdrawiam.

Data: 2011-08-01 17:23:43
Autor: Michal Jankowski
Nad morskie oko z rowerem.
" " <slavko.1@WYTNIJ.gazeta.pl> writes:

Czy na terenie TPN można legalnie jeździć gdzieś na rowerze?

Tak.

http://www.tpn.pl/pl/zwiedzaj/turystyka/news/88/Turystyka-rowerowa

  MJ

Data: 2011-08-03 10:11:47
Autor: Doczu
Nad morskie oko z rowerem.
On 1 Sie, 14:41, " " <slavk...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Witam.
Czy czteroletnie dziecko na rowerku 12`` pchane za rączkę też podlega pod
definicję "rower" czy będzie potraktowane jak wózek (z którym można iść na górę)?
Nowelizacja Prawa o ruchu drogowym jasno precyzuje co to rower.
"Rower to pojazd o szerokości nieprzekraczającej 0,9 m poruszany siłą
mięśni osoby jadącej tym pojazdem"
Pozdrawiam.

Data: 2011-08-03 21:59:32
Autor: __Maciek
Nad morskie oko z rowerem.
Wed, 3 Aug 2011 10:11:47 -0700 (PDT) Doczu <doczu30@gmail.com>
napisał:

Nowelizacja Prawa o ruchu drogowym jasno precyzuje co to rower.
"Rower to pojazd o szerokości nieprzekraczającej 0,9 m poruszany siłą
mięśni osoby jadącej tym pojazdem"

Czyli np. deskorolka :-)

Data: 2011-08-04 07:48:09
Autor: Grzegorz
Nad morskie oko z rowerem.
Hello __Maciek !:

Nowelizacja Prawa o ruchu drogowym jasno precyzuje co to rower.
"Rower to pojazd o szerokości nieprzekraczającej 0,9 m poruszany siłą
mięśni osoby jadącej tym pojazdem"

Czyli np. deskorolka :-)

Oraz hujajnoga :-D !

Nasze "prawo" jest chyba przykładem poziomu szarych komórek najzdolniejszych urzędasów ....

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-08-04 09:43:22
Autor: Jarek Kardasz
Nad morskie oko z rowerem.
Dnia Thu, 04 Aug 2011 07:48:09 +0200, Grzegorz napisał(a):

Hello __Maciek !:

[...]

Najpierw zobacz co oznacza definicja "pojazd" w Kodeksie drogowym, później
sprawdź czy pasuje do tego hulajnoga czy deskorolka, a później przeproś
urzędników :)

Jarek Kardasz
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2011-08-05 11:05:11
Autor: Grzegorz
Nad morskie oko z rowerem.
Hello Jarek Kardasz !:

[...]

Znalazłem :

pojazd - środek transportu przeznaczony do poruszania się po drodze oraz maszynę lub urządzenie do tego przystosowane,

Coś mi się wydaje, że i hulajnoga i rower służą do poruszania się z miejsca na miejsce - czyli są środkiem transportu. Deskorolka - no tego już nie jestem aż tak pewien :-D !

Nawiasem mówiąc wózek z supermarketu wyposażony w siodełko też nadaje się do transportu :-D !!!

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-08-04 07:50:46
Autor: Pan Peresada
Nad morskie oko z rowerem.
Doczu <doczu30@gmail.com> napisał(a):

Nowelizacja Prawa o ruchu drogowym jasno precyzuje co to rower.
"Rower to pojazd o szerokości nieprzekraczającej 0,9 m poruszany siłą
mięśni osoby jadącej tym pojazdem"

Slowo precyzuje jest tutaj nie na miejscu.
Chyba, ze jest jakiś ciag dalszy (nie chce mi sie szukac).

Data: 2011-08-08 09:45:49
Autor: MichałG
Nad morskie oko z rowerem.
Pan Peresada pisze:
[...]

jest.
Rozporządzenie w sprawie warunków  technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposazenia.

Michał

Data: 2011-08-04 14:44:29
Autor: Titus Atomicus
Nad morskie oko z rowerem.
In article <757f57e9-a8c1-4f03-abfd-7562b93adff7@cq10g2000vbb.googlegroups.com>,
 Doczu <doczu30@gmail.com> wrote:

> [...]
Nowelizacja Prawa o ruchu drogowym jasno precyzuje co to rower.
"Rower to pojazd o szerokości nieprzekraczającej 0,9 m poruszany siłą

Czyli jak siedze na rowerze, a ktos mnie ciagnie na holu to juz nie jest to rower?

TA

Data: 2011-08-04 15:25:10
Autor: Olin
Nad morskie oko z rowerem.
Dnia Thu, 04 Aug 2011 14:44:29 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

"Rower to pojazd o szerokości nieprzekraczającej 0,9 m poruszany siłą
mięśni osoby jadącej tym pojazdem"

Czyli jak siedze na rowerze, a ktos mnie ciagnie na holu to juz nie jest to rower?

Nie mogłeś tego lepiej ująć. Z górki też nie da się jechać na rowerze, bo machina porusza się
grawitacyjnie, bez udziału siły mięśni.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Moja dziewczyna zawsze sie śmieje podczas uprawiania seksu - wszystko
 jedno, co akurat czyta."
Steve Jobs

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2011-08-04 22:40:15
Autor: __Maciek
Nad morskie oko z rowerem.
Thu, 4 Aug 2011 15:25:10 +0200 Olin <kuku@adres.w.stopce> napisał:

Czyli jak siedze na rowerze, a ktos mnie ciagnie na holu to juz nie jest to rower?

Nie mogłeś tego lepiej ująć. Z górki też nie da się jechać na rowerze, bo machina porusza się
grawitacyjnie, bez udziału siły mięśni.

- No ładnie, pod wpływem alkoholu na rowerze jeździmy???
- Panie władzo, ale ja nie pedałowałem tylko uczepiłem się samochodu,
a wtedy to już nie jest rower...

Data: 2011-08-08 08:26:45
Autor: wiktor [wiki] matlakiewicz
Nad morskie oko z rowerem.
czeŚĆ,
 ... a dzień taki sam u nas jak u Was,
 napisał Olin na pl.pregierz do nas:

[...]

Ale dlaczego pomijasz mikroruchy poruszające rowerem na boki - te mające na celu utrzymanie równowagi podczas zjazdu?

pozdrawiam
Wiki

--
                                            wiktor [wiki] matlakiewicz
(> - - ^.^_,                                     http://wiki.smutek.pl

Data: 2011-08-08 11:48:39
Autor: Olin
Nad morskie oko z rowerem.
Dnia Mon, 08 Aug 2011 08:26:45 +0200, wiktor [wiki] matlakiewicz
napisał(a):

Ale dlaczego pomijasz mikroruchy poruszające rowerem na boki - te mające na celu utrzymanie równowagi podczas zjazdu?

Ponieważ występują one również przy jeździe na holu.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2011-08-08 21:42:21
Autor: wiktor [wiki] matlakiewicz
Nad morskie oko z rowerem.
czeŚĆ,
 ... a dzień taki sam u nas jak u Was,
 napisał Olin na pl.pregierz do nas:

<uncut>
"Rower to pojazd o szerokości nieprzekraczającej 0,9 m poruszany siłą
mięśni osoby jadącej tym pojazdem"
</>

Ale dlaczego pomijasz mikroruchy poruszające rowerem na boki - te mające na celu utrzymanie równowagi podczas zjazdu?
Ponieważ występują one również przy jeździe na holu.

No i?

Wiki

--
                                            wiktor [wiki] matlakiewicz
(> - - ^.^_,                                     http://wiki.smutek.pl

Data: 2011-08-09 10:15:19
Autor: Olin
Nad morskie oko z rowerem.
Dnia Mon, 08 Aug 2011 21:42:21 +0200, wiktor [wiki] matlakiewicz
napisał(a):

No i?

No i najlepiej czytać cały wątek.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

 Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2011-08-11 20:02:39
Autor: wiktor [wiki] matlakiewicz
Nad morskie oko z rowerem.
czeŚĆ,
 ... a dzień taki sam u nas jak u Was,
 napisał Olin na pl.pregierz do nas:

No i?
No i najlepiej czytać cały wątek.

E, nie umiesz się bawić.

BTW przy holu / pchaniu te mikroruchy też występują.

Wiki

--
                                            wiktor [wiki] matlakiewicz
(> - - ^.^_,                                     http://wiki.smutek.pl

Data: 2011-08-05 06:35:43
Autor: Sławek
Nad morskie oko z rowerem.
a rowerku 12`` pchane za r=B1czk=EA te=BF podle=
ga pod
> definicj=EA "rower" czy b=EAdzie potraktowane jak w=F3zek (z kt=F3rym mo=
=BFna i=B6=E6 na g=F3r=EA)?
Nowelizacja Prawa o ruchu drogowym jasno precyzuje co to rower.
"Rower to pojazd o szeroko=B6ci nieprzekraczaj=B1cej 0,9 m poruszany si=B3=

Dodam jeszcze od siebie, że na przykład do Ostrawskiego ZOO mogłem wejść z
wózkiem głębokim, wózkiem spacerowym, ale już z takim rowerkiem >
http://www.kross.pl/rower/138-BAJTEK.html < nie.

Nie chciałbym tłumaczyć trzylatkowi na Łysej Polanie, że niestety nie może iść
"w góry" bo jednak Pan Strażnik uważa, że jego pojazd to rower, który
powiedzmy, może powodować jakieś zagrożenie dla pieszych. --

Nad morskie oko z rowerem.