Nadajnik do Sigma 1606L DTS

Data: 2011-06-12 11:23:29
Autor: zly
Nadajnik do Sigma 1606L DTS
Witam
Czy ma ktoś może na zbyciu nadajnik od prędkości do tego licznika? Albo do
odstąpienia albo przynajmniej do porobienia fotek środka :)
Myślałem, że to bateria, bo parę dni wcześniej musiałem wymieniać w
czujniku kadencji, ale po wymianie baterii dalej nie działa. Kiedy
sprzątałem podłogę po wymianie znalazłem kawałeczek blaszki, taki ze 2mm,
podejrzewam że się ułamał, tylko za nic w świecie nie jestem zlokalizować
miejsca w którym mógłby się znajdować.

--
marcin

Data: 2011-06-13 13:58:54
Autor: Marcin Aston
Nadajnik do Sigma 1606L DTS
Dnia Sun, 12 Jun 2011 11:23:29 +0200, zly napisał(a):

[...]

Nie wyrzycaj przypadkiem tej blaszki. Ona się nie ułamała tylko te
nadajniki tak są skonstruowane. Miałem u siebie to samo. Nie mam mozliwości
wysłania Ci zdjecia ale jak zdejmiesz nadajnik i go rozbierzesz to
dopasujesz tę blaszkę. Jej miejsce jest obok baterii. Obejrzyj ten film:
http://www.youtube.com/watch?v=rCg91CGYM-s

Data: 2011-06-14 07:32:03
Autor: zly
Nadajnik do Sigma 1606L DTS
Dnia Mon, 13 Jun 2011 13:58:54 +0200, Marcin Aston napisał(a):

Nie wyrzycaj przypadkiem tej blaszki. Ona się nie ułamała tylko te
nadajniki tak są skonstruowane.

Dzięki za filmik, już wiem co i jak.
No niestety ale się ułamała. Okazało się, że to ten element który na
filmiku, w drugiej części, gościu pokazuje jak odgiąć kiedy dalej nie
styka. Niestety moje sprawne rączki lutownika nie dały rady tego
przylutować, co więcej nadtopił się kawałek podstawki w której cały ten
element jest zamontowany :)

Tak więc w chwili obecnej poszukuję samej zakrętki, tej w której siedzi
bateria :> Może ktoś zgubił taki licznik, albo mu ukradli... Za symboliczną
opłatą chętnie przygarnę.

--
marcin

Nadajnik do Sigma 1606L DTS