Nadajnik, tranmitter, sender HD

Data: 2009-03-29 15:03:28
Autor: Jacek
Nadajnik, tranmitter, sender HD
Zamierzam podłączyć tuner enki do nadajnika (sender, transmitter sygnału) , żeby móc oglądać program w sypialni. Nie chcę za każdym razem biegać i przełączać rozdzielczość z HD na STD.
Pytanie: czy są dostępne nadajniki sygnału takie, które obsługują sygnał HD? Jakiś konkretny model?
Jacek

Data: 2009-03-29 23:26:24
Autor: Matias
Nadajnik, tranmitter, sender HD
Użytkownik "Jacek" <maps@wp.pl> napisał w wiadomości news:gqns43$rfm$1nemesis.news.neostrada.pl...
(...)
Pytanie: czy są dostępne nadajniki sygnału takie, które obsługują sygnał HD? Jakiś konkretny model?

Może poza Sony DMX-WL1 i Gefen EXT-WHDMI nie ma raczej nic poniżej kilkunastu tysięcy dolarów do zastosowań w profesjonalnej telewizji.

Matias

Data: 2009-03-30 13:03:34
Autor: Jacek
Nadajnik, tranmitter, sender HD
Dzięki, ale ja chcę tylko przenieść sygnał o niecałe 8 metrów i niekoniecznie mam wolne kilkanaście tys. USD. W ostateczności zrezygnuję z HD albo przeciągne kabel
Jacek

Nadajnik, tranmitter, sender HD