Nadal 30 dni?

Data: 2012-04-06 00:26:40
Autor: Jan Nowak
Nadal 30 dni?
Czy coś się zmieniło w przepisach odnośnie 30 dni
jakie miała policja i straż miejska na wystawienie
mandatu z fotoradaru?
Proszę oświećcie mnie. :-)

Pzdr.
Janek

Data: 2012-04-06 03:55:41
Autor: Toshiko
Nadal 30 dni?
Zmieniło się na 180 dni od daty "ujawnienia" wykroczenia. Czyli wg. przepisów od daty "zgrania" z dysku fr a nie daty pstryknięcia fotki mają 180 dni na "egzekucje"...

Data: 2012-04-06 05:44:01
Autor: Jan Nowak
Nadal 30 dni?
Dzięki za info.
To jeszcze napiszcie co myślicie o tej stronie:
http://www.bazawykroczen.pl/b/?utm_source=Adkontekst&utm_medium=cpc&utm_content=Reklama3_excl4&utm_campaign=photoradar&utm_term=daewooforum.pl
i podawanych przez wyszukiwarkę informacji.
Nie żebym specjalnie panikowł, ale dziwi mnie,
że za każdym wejściem, jednym po drugim
w ciągu np. godziny, dostaję zupełnie różne wyniki,
starsze i nowsze.
Nie wysyłałem SMSów, bo to spory koszt, a cała
sprawa to chyba ściema, ale chciałbym zobaczyć
Wasze opinie.

Pzdr.
Janek

Data: 2012-04-06 07:12:13
Autor: mz
Nadal 30 dni?

[...]

To poczytaj pare postów niżej.

Data: 2012-04-06 16:43:31
Autor: Jan Nowak
Nadal 30 dni?
[...]

Szczerze, nie znalazłem na tej grupie, w każdym razie
nie wśród ostatnich postów.
Ale przepytałem Google i znalazłem trochę takich stron
(na tę w/w natrafiłem przypadkiem).
Wszedłem na jedną z takich stron, oczywiście też ściema.
Autorzy strony pouczają, że ktoś kto nie łamie przepisów,
nie musi przeglądać takich stron.
Chciałbym zobaczyć takiego polskiego kierowcę, który
może przysiąc, że nigdy, przenigdy nie przekroczył
dozwolonej szybkości.
Nie jeżdżę jak wariat, ale nie wstydzę się, że interesowałaby
mnie możliwość sprawdzenia siebie na takiej stronie.
Jednak teraz wydaje mi się, że taka strona z "prawdziwymi"
danymi nie istnieje. Jeśli jednak istnieje, to proszę o namiar.

Pzdr.
Janek

Data: 2012-04-06 23:01:29
Autor: kogutek
Nadal 30 dni?
Jan Nowak <Jan@Nowak.pl> napisał(a):
> [...]

Jednak teraz wydaje mi się, że taka strona z "prawdziwymi"
danymi nie istnieje. Jeśli jednak istnieje, to proszę o namiar.

Nie tyle strona co baza danych dostępna przez Internet. Bez zestawu haseł nie
da się tam wejść. Policyjne terminale w radiowozach korzystają z netu.
Podejrzewam że policjanci nie znają haseł tylko jakoś sprzętowo jest to
rozwiązane. Karta sim i indywidualne hasło + to co wysyła terminal żeby się
uwiarygodnić.  --

Data: 2012-04-07 10:34:08
Autor: Bydlę
Nadal 30 dni?
(odpisuję przez kogutka, bo mi szwankuje dzisiaj program)

A może być taki, który nie przekroczył?

<http://wd4.photoblog.pl/p1/E5/88/12633333.jpg>

(nie, nie może _już_ przysiąc)

--