Nadawca SMS: automat TP1

Data: 2010-02-28 19:36:33
Autor: Arkadiusz Korn
Nadawca SMS: automat TP1
Witam. Dostałem SMS-a , ktorego nadawcą jest " automat TP1 "
Wiecie moze cos bliżej ? To pierwszy SMS , jeszcze takiego nie miałem

Pozdr
Arek  K

Data: 2010-02-28 19:41:55
Autor: Czarek
Nadawca SMS: automat TP1

http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/telefon_domowy/poza_domem/automaty_tel/;jsessionid=DF934EC22A1D0E1A44C78F5FB1DA0D55.portal19;PSID=DF934EC22A1D0E1A44C78F5FB1DA0D55.portal19

--
Cz.

Data: 2010-02-28 19:50:12
Autor: SDD
Nadawca SMS: automat TP1

Użytkownik "Arkadiusz Korn" <arkom@hot.pl> napisał w wiadomości news:4b8ab7bb$1news.home.net.pl...
Witam. Dostałem SMS-a , ktorego nadawcą jest " automat TP1 "
Wiecie moze cos bliżej ? To pierwszy SMS , jeszcze takiego nie miałem

Pewnie zostal wyslany z aparatu "Exanto"

tak wyglada: http://tnij.org/exanto

 - od ladnych kilku lat jest mozliwosc wysylania z niego SMSow.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-28 19:57:07
Autor: Arkadiusz Korn
Nadawca SMS: automat TP1

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:hmedt3$lhj$1news.onet.pl...

[...]

Dziekuję za info.

Pozdr
Arek Korn

Data: 2010-02-28 21:17:58
Autor: Grzexs
Nadawca SMS: automat TP1

Albo "Ascom eXanto indoor" <http://skroc.pl/indoor> ;) Ale płacić 35 gr (albo nawet i więcej) za SMS-a w dzisiejszych czasach to szaleństwo. No i trzeba mieć samozaparcie, by stać w budce i dziobać ;)

--
Grzexs

Data: 2010-02-28 23:46:38
Autor: Szop
Nadawca SMS: automat TP1
Albo "Ascom eXanto indoor" <http://skroc.pl/indoor> ;) Ale płacić 35 gr (albo nawet i więcej) za SMS-a w dzisiejszych czasach to szaleństwo. No i trzeba mieć samozaparcie, by stać w budce i dziobać ;)

Ale jeśli mamy tylko kartę do automatu, to może wyjść taniej niż dzwonienie na komórkę ;)

Nadawca SMS: automat TP1