Nadążyć za przygłupem

Data: 2012-05-04 17:47:30
Autor: Przemysław W
Nadążyć za przygłupem
Wczoraj Jarosław Kaczyński zaapelował, żeby Polska zbojkotowała ukraińską część Euro 2012. Pomysłem zaskoczył większość Polaków, a nawet własnych wyborców, którzy tym razem mieli spory kłopot, by nadążyć za strumieniem myśli Kaczyńskiego. Wiadomo przecież, że organizacja Euro 2012 była pomysłem ukraińskim i to Ukraina zaprosiła Polskę do współorganizowania imprezy, a jako współorganizatorzy powinniśmy wspierać się wzajemnie. To pewne, że bojkotując ukraińską część mistrzostw, do czego zachęca prezes Kaczyński, Polska wcieliłaby się w rolę Brutusa, który wbija sztylet w plecy ukraińskich partnerów; i wszyscy w kraju to widzą poza Kaczyńskim.

Oczywiście na szczęście o wyglądzie polskiej polityki nie decydują ludzie wygłaszający poważne opinie bez głębszego namysłu. Premier Donald Tusk zachowuje umiar w ocenie, rozumiejąc, że w polityce zagranicznej nie można być Brutusem, nie wolno dopuszczać się zdrady partnerów, z którymi współorganizuje się wielką sportową imprezę. Stanowisko polskiego rządu jest spokojne. Inne kraje Unii Europejskiej mogą sobie pozwolić na mocne słowa, jednak tym razem wyjątkowo nie możemy przemawiać posługując się identycznym słownictwem, przy czym możemy mówić i mówimy jednym głosem. Polskę przecież niepokoi sprawa Julii Tymoszenko i sytuacja polityczna na Ukrainie. Słyszymy apele ukraińskiej opozycji, a polskie media relacjonują wypowiedzi wszystkich zaangażowanych stron.

Dzisiaj Jarosław Kaczyński zaczął ostro tłumaczyć się przed wyborcami z wczorajszej decyzji o bojkocie ukraińskiej części Euro 2012. Twierdzi, że chodzi mu wyłącznie o ukraińską demokrację i sprawę Julii Tymoszenko. PiS jednak wcześniej był bardzo powściągliwy w sprawie uwięzienia Tymoszenko, mimo licznych okazji do wypowiedzi. Z tematem wyskoczył właściwie na dniach. Dziwi również - już wspomniane - niedostrzeżenie przez PiS, że w przypadku mistrzostw pomysł był ukraiński i to my zostaliśmy zaproszeni do współorganizowania imprezy. Prezes Kaczyński powiedział także, że UEFA powinna "przenieść finał mistrzostw z Kijowa do Warszawy".

Nie zachował się więc, jak przyjaciel Ukrainy, lecz polityczny rabuś, pragnący zawłaszczyć należący do Ukraińców i Kijowa finał. To bardzo nierozsądne posunięcie. Kaczyński zniechęca do siebie już nie tylko Polaków, Niemców, Rosjan, ale także Ukraińców. Koniecznie trzeba zauważyć, że są różne sposoby, by zareagować ws. Julii Tymoszenko, która niesłusznie ponosi odpowiedzialność karną zamiast wyłącznie politycznej za podejmowane decyzje podczas sprawowania urzędu. Niestety Jarosław Kaczyński nie rozumie, że w przypadku Ukrainy istnieje konieczność podjęcia dialogu, bo pomysłem ukradzenia finału mistrzostw nie osiągnie się nic. Sami zareagowalibyśmy wielkim gniewem, gdyby jakiś zagraniczny polityk ogłosił, że należy zbojkotować polskie Euro 2012 i chciał na dodatek odebrać nam ważny mecz.

http://blogi.newsweek.pl/Tekst/polityka-polska/623212,jaroslaw-kaczynski-nie-zachowal-sie-jak-przyjaciel-ukraincow.html

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-05-04 18:45:13
Autor: mkarwan
Nadążyć za przygłupem

Kogo nazywasz przygłupem?

Data: 2012-05-04 19:50:07
Autor: Grzegorz Z.
Nadążyć za przygłupem
mkarwan napisał:

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jo0tmk$6hl$1inews.gazeta.pl...

Kogo nazywasz przygłupem?

W pierwszej linijce wam wpastował.

Idźcie może lepiej do lekarza, tego od oczu. --
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-05-04 20:23:37
Autor: mkarwan
Nadążyć za przygłupem

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:mwzsscvyuv28.191tzifwqirgr$.dlg40tude.net...

Kogo nazywasz przygłupem?

W pierwszej linijce wam wpastował.

W całym tekście nie było nic o przygłupach.
Pytanie nie było skierowane do ciebie więc czemu zabierasz głos.
Znowu robisz siebie durnia.
Kto to jest "Wam"?

Data: 2012-05-04 20:34:31
Autor: pluton
Nadążyć za przygłupem
Znowu robisz siebie durnia.
Kto to jest "Wam"?

Pane kurwane, WAM to Wojskowa Akademia Medyczna.

Nullification

Data: 2012-05-04 22:37:39
Autor: mkarwan
Nadążyć za przygłupem

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jo1ddp$d7m$1inews.gazeta.pl...
Znowu robisz siebie durnia.
Kto to jest "Wam"?
Pane kurwane, WAM to Wojskowa Akademia Medyczna.

Kto to jest "kurwane"?
Pytanie nie było skierowane do ciebie więc po co zabierasz głos?

Data: 2012-05-04 23:43:10
Autor: pluton
Nadążyć za przygłupem
Kto to jest "kurwane"?

To taki fiutek, czasem cos pierdnie bez sensu na tej grupie,

Pytanie nie było skierowane do ciebie więc po co zabierasz głos?

Bo znam odpowiedz.

Nullification

Data: 2012-05-05 11:36:14
Autor: mkarwan
Nadążyć za przygłupem

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jo1ioe$pk6$1inews.gazeta.pl...
Kto to jest "kurwane"?

To taki fiutek, czasem cos pierdnie bez sensu na tej grupie,

konkretnie kto?

Pytanie nie było skierowane do ciebie więc po co zabierasz głos?

Bo znam odpowiedz.

Podszywasz się pod autora postu otwierającego wątek?

Data: 2012-05-05 12:04:44
Autor: pluton
Nadążyć za przygłupem

> To taki fiutek, czasem cos pierdnie bez sensu na tej grupie,

konkretnie kto?

konkretnie kurwan.

> Bo znam odpowiedz.

Podszywasz się pod autora postu otwierającego wątek?

Podszywam sie pod krasnoludka z galaktyki megazorg.

Nullification

Data: 2012-05-04 20:46:33
Autor: Grzegorz Z.
Nadążyć za przygłupem
mkarwan napisał:

[...]

Pytaliście "kogo nazwał przygłupem" a nie "co było w tekście".

Pytanie nie było skierowane do ciebie więc czemu zabierasz głos.

Pytanie było postawione na forum publicznym. Wymądrzacie się na
pl.news.admin a nie wiecie na czym polega pisanie postów w Usenecie? --

Data: 2012-05-04 22:43:58
Autor: mkarwan
Nadążyć za przygłupem

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:yom58hg42fea.15lcf0ft9eisp.dlg40tude.net...
Kogo nazywasz przygłupem?
W pierwszej linijce wam wpastował.
W całym tekście nie było nic o przygłupach.
Pytaliście "kogo nazwał przygłupem" a nie "co było w tekście".

Jesteś autorem wątku rozpoczynająćego wątek, ze wiesz kogo nazwał "przygłupem".
Pytanie było do autora postu otwierająćego wątel,a nie do ciebie.
Nie interesuje mnie twoje zdanie w tej sprawie.

Pytanie nie było skierowane do ciebie więc czemu zabierasz głos.
Pytanie było postawione na forum publicznym. Wymądrzacie się na
pl.news.admin a nie wiecie na czym polega pisanie postów w Usenecie?

Pytanie było skierowane do konkretnej osoby, a nie do ciebie.
Czemu po chamsku zwracasz się do mnie per wy, forma wy nie jest teraz nieużywana, chyba, ze przez byłych aparatczyków PZPR
Normalny człowiek by to zrozumiał ale niezbyt normalny i do tego cham tego nie potrafi.

Data: 2012-05-04 23:02:37
Autor: Grzegorz Z.
Nadążyć za przygłupem
mkarwan napisał:

[...]

Do mnie również. Jak chcecie sobie z panem Przemysławem dyskutować
prywatnie to poproście go o kontakt prywatny.
Czemu po chamsku zwracasz się do mnie per wy, forma wy nie jest teraz nieużywana,

Macie rację dobry człowieku, nie jest nieużywana.

Data: 2012-05-05 07:46:09
Autor: Przemysław W
Nadążyć za przygłupem

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:1n8vik8ub29q6$.1w2gp7jogo674$.dlg40tude.net...
mkarwan napisał:

[...]

No to się kurwan pogubił, he, he, he!

Przemek

Data: 2012-05-05 11:37:51
Autor: mkarwan
Nadążyć za przygłupem
Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jo2er3$3v7$1inews.gazeta.pl...

No to się kurwan pogubił, he, he, he!

Kto to jest kurwan?
Kogo nazywasz przygłupem w temacie postu rozpoczynającego ten wątek??

Data: 2012-05-05 12:06:10
Autor: pluton
Nadążyć za przygłupem
Kto to jest kurwan?

To taki fiutek, czasem cos pierdnie bez sensu na tej grupie.

Kogo nazywasz przygłupem w temacie postu rozpoczynającego ten wątek??

Truppenfuhrera.

Nullification

Data: 2012-05-05 14:15:21
Autor: Grzegorz Z.
Nadążyć za przygłupem
mkarwan napisał:

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jo2er3$3v7$1inews.gazeta.pl...

No to się kurwan pogubił, he, he, he!

Kto to jest kurwan?

A taki tam mało istotny Żyd.

Data: 2012-05-04 21:11:12
Autor: Przemysław W
Nadążyć za przygłupem

mkarwan napisał:

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości

Kogo nazywasz przygłupem?

W pierwszej linijce wam wpastował.

Idźcie może lepiej do lekarza, tego od oczu.

A zaraz potem do tego od głowy.

Przemek

Data: 2012-05-04 21:49:17
Autor: Grzegorz Z.
Nadążyć za przygłupem

mkarwan napisał:

[...]

Póki nie będzie za późno, bo jak się będzie ociągał to mu zostanie tylko
leczenie się na nogi.

Data: 2012-05-04 22:45:46
Autor: mkarwan
Nadążyć za przygłupem
Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jo19kh$408$1inews.gazeta.pl...
Kogo nazywasz przygłupem?

W pierwszej linijce wam wpastował.

Idźcie może lepiej do lekarza, tego od oczu.

A zaraz potem do tego od głowy.

Pytam po raz kolejny.
Kogo nazywasz przygłupem?
Potrafisz odpowiedzieć na to proste przecież pytanie czy będziesz udawał tchórzliwego przygłupa?

Data: 2012-05-07 03:06:49
Autor: Grzegorz Z.
Nadążyć za przygłupem
mkarwan napisał:

[...]

Kogo powyżej nazywacie "tchórzliwym przygłupem" urwan?

Data: 2012-05-04 20:16:50
Autor: Pamelo
Nadążyć za przygłupem
Dnia Fri, 4 May 2012 18:45:13 +0200, mkarwan napisał(a):

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jo0tmk$6hl$1inews.gazeta.pl...

Kogo nazywasz przygłupem?

Ciebie. Jesteś do niego podobny.

Data: 2012-05-04 20:24:51
Autor: mkarwan
Nadążyć za przygłupem

Użytkownik "Pamelo" <pamelo@farewell.org> napisał w wiadomości news:1ewpkqk5pa6l$.fkq2por5usdy$.dlg40tude.net...
Kogo nazywasz przygłupem?

Ciebie. Jesteś do niego podobny.

Do autora postu otwierającego wątek.
Nie sądzę.
Pytanie nie było skierowane do ciebie więc czemu zabierasz głos.

Data: 2012-05-04 20:16:30
Autor: Pamelo
Nadążyć za przygłupem
Dnia Fri, 4 May 2012 17:47:30 +0200, Przemysław W napisał(a):

Wczoraj Jarosław Kaczyński zaapelował, żeby Polska zbojkotowała ukraińską część Euro 2012.

Lepiej byłoby by prezes nie przemawiał w imieniu Polski. Może co najwyżej w
imieniu swoim i swego kota.

Data: 2012-05-04 21:29:32
Autor: rz
Nadążyć za przygłupem
Dlaczego piszesz jakieś głupoty o rzeczach, których nie  rozumiez albo nie zrozumiesz ?
Albo lepiej mi może coś wyjaśnij bo sporo nie rozumiem.
Budzę sie rano włączam jakieś radio żeby usłyszeć normalne info o wydarzeniach, pogodzie itd. a słysze  w info że kaczor straszy ludzi że chce wojny, że jest gtoteskowy, mały, niłeadny, że oszołom że wogóle wszystko co syfiaste to od niego, Macierewicza i innych niefajnych ????
Nie z ebym był w nich jakoś specjalnie zakochany ale "WOLĘ MIEĆ SWOJE ZDANIE" niekoniecznie najmądrzejsze, ale SWOJE  :D
Jęsli qw szczególności ktoś zrozumie ostatnie zdanie to niech z litoci wyprowadzi mnie z obłędu lub też "lisowego amoku" - tylko ktoś inteligentny lub ładny jak donek ( tu jest szyderstwo) :D

rafał

Data: 2012-05-04 21:39:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Nadążyć za przygłupem

Użytkownik "rz" <z.r@interia.pl> napisał w wiadomości news:jo1amn$uub$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Jeśli nie rozumiesz, to znaczy że jesteś właśnie na zabój zakochany w prezesie i Macierewiczu.
To co słyszysz w radiu, to jest najprawdziwsza prawda, której nigdy nie przyswoisz z racji ślepej i bezrefleksyjnej miłości do wspomnianych typów.

Data: 2012-05-04 19:43:53
Autor: Obserwator
Nadążyć za przygłupem
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
[...]

ROTFL - tak, to najprawdziwsza prawda. Byla taka gazieta sowiecka i nazywala sie PRAWDA. Pewnie na niej sie wychowaliscie:)

Data: 2012-05-04 23:54:49
Autor: pluton
Nadążyć za przygłupem
ROTFL - tak, to najprawdziwsza prawda. Byla taka gazieta sowiecka i
nazywala
sie PRAWDA. Pewnie na niej sie wychowaliscie:)

No widzicie, obsrywator, jaki zasieg maja wasze artykuly w PRAWDZIE ?

Nullification

Data: 2012-05-04 23:03:15
Autor: gringo
Nadążyć za przygłupem

[...]

A to niby czemu rabusie i bandziory na szczytach władzy mają nie ponosić odpowiedzialności karnej?

Data: 2012-05-05 00:02:51
Autor: Lorn
Nadążyć za przygłupem
W dniu 2012-05-04 17:47, Przemysław W pisze:
[...]

Zbojkotował przygłup na przekór Tuskowi... Jaruś jak to Jaruś pierdolnie bez namysłu. Wybaczcie za wulgaryzm jakiego dokonałem, ale inaczej nie mogę określić stanu jarusiowego umysłu... Można ten że wulgaryzm rozwinąć dodając końcówkę e/ęty, ale to już wedle uznania...

Data: 2012-05-05 07:50:23
Autor: Przemysław W
Nadążyć za przygłupem

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał

[...]

Nie masz za co przepraszać. Określenie przygłup w stosunku do kurdupla jest superlatywą.

Przemek

Data: 2012-05-05 09:45:22
Autor: jadryś
Nadążyć za przygłupem
W dniu 2012-05-05 00:02, Lorn pisze:

[...]

Szoł dla gawiedzi musi trwać.. EURO na tym nie ucierpi, - i wiesz co za mocno się przejmujesz tymi szołami nic w praktyce nie znaczącego dziś człowieka.

Nadążyć za przygłupem