Nadążyć za przygłupem

Data: 2012-05-04 18:45:13
Autor: mkarwan
Nadążyć za przygłupem
Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jo0tmk$6hl$1inews.gazeta.pl...

Kogo nazywasz przygłupem?

Data: 2012-05-04 19:50:07
Autor: Grzegorz Z.
Nadążyć za przygłupem
mkarwan napisał:

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jo0tmk$6hl$1inews.gazeta.pl...

Kogo nazywasz przygłupem?

W pierwszej linijce wam wpastował.

Idźcie może lepiej do lekarza, tego od oczu. --
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-05-04 20:23:37
Autor: mkarwan
Nadążyć za przygłupem

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:mwzsscvyuv28.191tzifwqirgr$.dlg40tude.net...

Kogo nazywasz przygłupem?

W pierwszej linijce wam wpastował.

W całym tekście nie było nic o przygłupach.
Pytanie nie było skierowane do ciebie więc czemu zabierasz głos.
Znowu robisz siebie durnia.
Kto to jest "Wam"?

Data: 2012-05-04 20:34:31
Autor: pluton
Nadążyć za przygłupem
Znowu robisz siebie durnia.
Kto to jest "Wam"?

Pane kurwane, WAM to Wojskowa Akademia Medyczna.

Nullification

Data: 2012-05-04 22:37:39
Autor: mkarwan
Nadążyć za przygłupem

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jo1ddp$d7m$1inews.gazeta.pl...
Znowu robisz siebie durnia.
Kto to jest "Wam"?
Pane kurwane, WAM to Wojskowa Akademia Medyczna.

Kto to jest "kurwane"?
Pytanie nie było skierowane do ciebie więc po co zabierasz głos?

Data: 2012-05-04 23:43:10
Autor: pluton
Nadążyć za przygłupem
Kto to jest "kurwane"?

To taki fiutek, czasem cos pierdnie bez sensu na tej grupie,

Pytanie nie było skierowane do ciebie więc po co zabierasz głos?

Bo znam odpowiedz.

Nullification

Data: 2012-05-05 11:36:14
Autor: mkarwan
Nadążyć za przygłupem

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jo1ioe$pk6$1inews.gazeta.pl...
Kto to jest "kurwane"?

To taki fiutek, czasem cos pierdnie bez sensu na tej grupie,

konkretnie kto?

Pytanie nie było skierowane do ciebie więc po co zabierasz głos?

Bo znam odpowiedz.

Podszywasz się pod autora postu otwierającego wątek?

Data: 2012-05-05 12:04:44
Autor: pluton
Nadążyć za przygłupem

> To taki fiutek, czasem cos pierdnie bez sensu na tej grupie,

konkretnie kto?

konkretnie kurwan.

> Bo znam odpowiedz.

Podszywasz się pod autora postu otwierającego wątek?

Podszywam sie pod krasnoludka z galaktyki megazorg.

Nullification

Data: 2012-05-04 20:46:33
Autor: Grzegorz Z.
Nadążyć za przygłupem
mkarwan napisał:

[...]

Pytaliście "kogo nazwał przygłupem" a nie "co było w tekście".

Pytanie nie było skierowane do ciebie więc czemu zabierasz głos.

Pytanie było postawione na forum publicznym. Wymądrzacie się na
pl.news.admin a nie wiecie na czym polega pisanie postów w Usenecie? --

Data: 2012-05-04 22:43:58
Autor: mkarwan
Nadążyć za przygłupem

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:yom58hg42fea.15lcf0ft9eisp.dlg40tude.net...
Kogo nazywasz przygłupem?
W pierwszej linijce wam wpastował.
W całym tekście nie było nic o przygłupach.
Pytaliście "kogo nazwał przygłupem" a nie "co było w tekście".

Jesteś autorem wątku rozpoczynająćego wątek, ze wiesz kogo nazwał "przygłupem".
Pytanie było do autora postu otwierająćego wątel,a nie do ciebie.
Nie interesuje mnie twoje zdanie w tej sprawie.

Pytanie nie było skierowane do ciebie więc czemu zabierasz głos.
Pytanie było postawione na forum publicznym. Wymądrzacie się na
pl.news.admin a nie wiecie na czym polega pisanie postów w Usenecie?

Pytanie było skierowane do konkretnej osoby, a nie do ciebie.
Czemu po chamsku zwracasz się do mnie per wy, forma wy nie jest teraz nieużywana, chyba, ze przez byłych aparatczyków PZPR
Normalny człowiek by to zrozumiał ale niezbyt normalny i do tego cham tego nie potrafi.

Data: 2012-05-04 23:02:37
Autor: Grzegorz Z.
Nadążyć za przygłupem
mkarwan napisał:

[...]

Do mnie również. Jak chcecie sobie z panem Przemysławem dyskutować
prywatnie to poproście go o kontakt prywatny.
Czemu po chamsku zwracasz się do mnie per wy, forma wy nie jest teraz nieużywana,

Macie rację dobry człowieku, nie jest nieużywana.

Data: 2012-05-05 07:46:09
Autor: Przemysław W
Nadążyć za przygłupem

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:1n8vik8ub29q6$.1w2gp7jogo674$.dlg40tude.net...
mkarwan napisał:

[...]

No to się kurwan pogubił, he, he, he!

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-05-05 11:37:51
Autor: mkarwan
Nadążyć za przygłupem
Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jo2er3$3v7$1inews.gazeta.pl...

No to się kurwan pogubił, he, he, he!

Kto to jest kurwan?
Kogo nazywasz przygłupem w temacie postu rozpoczynającego ten wątek??

Data: 2012-05-05 12:06:10
Autor: pluton
Nadążyć za przygłupem
Kto to jest kurwan?

To taki fiutek, czasem cos pierdnie bez sensu na tej grupie.

Kogo nazywasz przygłupem w temacie postu rozpoczynającego ten wątek??

Truppenfuhrera.

Nullification

Data: 2012-05-05 14:15:21
Autor: Grzegorz Z.
Nadążyć za przygłupem
mkarwan napisał:

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jo2er3$3v7$1inews.gazeta.pl...

No to się kurwan pogubił, he, he, he!

Kto to jest kurwan?

A taki tam mało istotny Żyd.

Data: 2012-05-04 21:11:12
Autor: Przemysław W
Nadążyć za przygłupem

mkarwan napisał:

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości

Kogo nazywasz przygłupem?

W pierwszej linijce wam wpastował.

Idźcie może lepiej do lekarza, tego od oczu.

A zaraz potem do tego od głowy.

Przemek

Data: 2012-05-04 21:49:17
Autor: Grzegorz Z.
Nadążyć za przygłupem

mkarwan napisał:

[...]

Póki nie będzie za późno, bo jak się będzie ociągał to mu zostanie tylko
leczenie się na nogi.

Data: 2012-05-04 22:45:46
Autor: mkarwan
Nadążyć za przygłupem
Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jo19kh$408$1inews.gazeta.pl...
Kogo nazywasz przygłupem?

W pierwszej linijce wam wpastował.

Idźcie może lepiej do lekarza, tego od oczu.

A zaraz potem do tego od głowy.

Pytam po raz kolejny.
Kogo nazywasz przygłupem?
Potrafisz odpowiedzieć na to proste przecież pytanie czy będziesz udawał tchórzliwego przygłupa?

Data: 2012-05-07 03:06:49
Autor: Grzegorz Z.
Nadążyć za przygłupem
mkarwan napisał:

[...]

Kogo powyżej nazywacie "tchórzliwym przygłupem" urwan?

Data: 2012-05-04 20:16:50
Autor: Pamelo
Nadążyć za przygłupem
Dnia Fri, 4 May 2012 18:45:13 +0200, mkarwan napisał(a):

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jo0tmk$6hl$1inews.gazeta.pl...

Kogo nazywasz przygłupem?

Ciebie. Jesteś do niego podobny.

Data: 2012-05-04 20:24:51