Nadchodz± czasy cyber-wojen

Data: 2011-01-16 18:00:52
Autor: Marek Czaplicki
Nadchodz± czasy cyber-wojen
,-- -- [  ]
| Głównodowodz±cy brytyjskich sił zbrojnych, generał Sir David Richards,
pragnie stworzyć specjaln± jednostkę, która ma chronić Zjednoczone
Królestwo przed cyberatakami
`-- --
http://hacking.pl/pl/news-16230-Nadchodza_czasy_cyberwojen.html

kiedy¶ czytaj±c Lema można się było tylko tego domyslać. obecnie fantazje
jeszcze dwadzie¶cia lat temu, staj± się nasz± rzeczywisto¶ci±.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-16 23:31:19
Autor: Tomy M.
NadchodzÄ… czasy cyber-wojen
,-- -- [  ]
| Głównodowodzący brytyjskich sił zbrojnych, generał Sir David Richards,
pragnie stworzyć specjalną jednostkę, która ma chronić Zjednoczone
KrĂłlestwo przed cyberatakami
`-- --
http://hacking.pl/pl/news-16230-Nadchodza_czasy_cyberwojen.html

kiedyś czytając Lema można się było tylko tego domyslać. obecnie fantazje
jeszcze dwadzieścia lat temu, stają się naszą rzeczywistością.

  Taaa... zwĹ‚aszcza te kurwa o lataniu do pracy helikopterem
i reszta farmazonĂłw.
  Do tej pory z SF sprawdziĹ‚ siÄ™ tylko 1984 Orwella, u mnie
na dzielnicy kolejnych 5 szybkoobrotowych kamer zamontowali.

--

Tomy M.

"...trawiłem lata by poznać prostackie tryby historii monotonną
procesję i nierówną walkę zbirów na czele ogłupiałych tłumów
przeciw garstce prawych i rozumnych"   —   Zbigniew Herbert

Data: 2011-01-16 23:34:10
Autor: Jakub A. Krzewicki
NadchodzÄ… czasy cyber-wojen
niedziela, 16 stycznia 2011 23:31. carbon entity 'Tomy M.' <tomy@ansibl.com>

 Taaa... zwĹ‚aszcza te kurwa o lataniu do pracy helikopterem

Już niedługo będzie coś znacznie lepszego. Prototyp nazywa się TR-3B Astra. --

Data: 2011-01-17 17:59:42
Autor: Marek Czaplicki
Nadchodz± czasy cyber-wojen
Tomy M. pisze na pl.soc.polityka, w dniu niedziela, 16 stycznia 2011 23:31 :

  Taaa... zwłaszcza te kurwa o lataniu do pracy helikopterem
i reszta farmazonów.
  Do tej pory z SF sprawdził się tylko 1984 Orwella, u mnie
na dzielnicy kolejnych 5 szybkoobrotowych kamer zamontowali.

o wojnie mowa, to proponuję przeczytać "Pokój na Ziemi" St. Lema . "cudze
chwalicie, swego nie znacie".