Nadchodzi! Beware of.....

Data: 2013-12-08 20:33:32
Autor: TJ_Blues
Nadchodzi! Beware of.....
Wyglada na to, ze Macierewicz wreszcie bedzie mial prawdziwego eksperta.
Moze nim zostac (to tylko moje przypuszczenie) inz. Witold Krzywiecki.
Dal sie on poznac na spotkani Biniendy w Toronto:
http://youtu.be/pc3skSxYpW0?t=1m14s

Dwa dni temu ujawnil sie postujac pod filmikiem na YT:
http://www.youtube.com/watch?v=Y4aX37iNlic

Na google+ jego posty:
https://plus.google.com/100786873630785006644/posts

Cos wiecej o czlowieku:
http://www.linkedin.com/pub/witold-krzywiecki-p-eng/19/969/84a

Bardzo mozliwe, ze pan Witold postanowi usunac swoje posty, pozwalam
wiec sobie na ich zacytowanie. Sa na tyle kuriozalne, ze chyba warto zmarnowac pare chwil na podwyzszenie cisnienia tetniczego.

Dla niecierpliwych; spoiler

"Skrzydlo samolotu pasazerskiego jest najmocniejsza struktura samolotu w kierunku lotu i *z* *latwoscia* *scina* *100* takich brzoz czy nawt debow."

"sztywnosc i wytrzymalosc stopow aluminium uzywanych w obecnym lotnictwie sa *kilkaset* *razy* wieksze od wytrzymalosci i sztywnosci drewna"

Post nr.1
" Jako inzynier i konsultant projektujacy i obliczajacy konstrukcje najwiekszych samolotow pasazerskich (jak rowniez czesci promu kosmicznego i Canada Space Robotic Arm) od ponad 25 lat w Ameryce Polnocnej mam znacznie wieksze doswiadczenie i wiedze na temat wytrzymalosci konstrukcji lotniczych niz jakikolwiek specjalista w Polsce a juz na pewno jkistam "profesor" Lasek (z nadania PZPR) ktory nigdy nie widzial konstrukcji ani nie obliczal wytrzymalosci konstrukcji duzych samolotow pasazerskich i zjmowal sie wypadkami malych avionetek czy opylaczy pol rolniczych zrobionych czy to ze stopow aluminiu czy to zrobionych z kompozytow czy konstrukcji z wlokna szklanego. Z tego co opoblikowal Lasek i komisja Millera wynika jasno ze oni sa zupelnie niekometentni w badaniu katastrof lotniczych i nie maja pojecia o lotnictwie pasazerskim i jakimkolwiek innym a nawet powiedzialbym sa klamcami i oszustami ktorych zadaniem jest ukrycie prawdy i usuniecie dowodow w sprawie zniszcenia samolotu prezydenckiego - za co powinni isc do kryminalu.

Natomiast cale moje doswiadczenie lotnicze i zawodowe potwierdza wyniki badan Profesora  Biniedy."

Post nr.2

" Sam dysponuje zdjeciami filmowymi (latwo dostepnymi on line) na ktorych samoloty podobnej wielkosci do samolotu prezydenckiego zbaczaja przy ladowaniu z pasa i scianaja skrzydlem slupy betonowe i kratownice stalowe latarn lotniska i innych urzadzen naziemnych z wieka latwoscia przy szybkosci ladowania lub nizszej. Skrzydlo samolotu pasazerskiego jest najmocniejsza struktura samolotu w kierunku lotu i z latwoscia scina 100 takich brzoz czy nawt debow. Wystarczy dzac sobie sprawe ze sztywnosc i wytrzymalosc stopow aluminium uzywanych w obecnym lotnictwie sa kilkaset razy wieksze od wytrzymalosci i sztywnosci drewna czy drzewa.  Raport Rosjan i Raport Millera to sa kompletne brednie skierowane na oglupienie spacyfikowanego intelektualnie polskiego spoleczenstwa.  Jak sie okazuje w Polsce nie ma juz zadnych kompetentnych inzynierow a juz na pewno nie ma inzynierow co ma ja jakiekolwiek pojecie o strukturach lotniczych. Skoro wszyscy inzynierowie w Polsce nic nie mowia o klamstwach zawartych w raporcie millera i o katastrofie smolenskiej.  Czy oni sie tak boja czy sa po prostu glupi i nie maja pojecia o podstawach fizyki ..."

Przepraszam za zrobienie z siebie mkarwana, znaczy idioty

cheers

Data: 2013-12-09 08:52:16
Autor: Monster
Nadchodzi! Beware of.....

"
[...]

Może ten Pan próbuje zadebiutować w kabarecie?

--
Tomek

Data: 2013-12-09 04:44:02
Autor: TJ_Blues
Nadchodzi! Beware of.....
On Monday, December 9, 2013 2:52:16 AM UTC-5, Monster wrote:

Może ten Pan próbuje zadebiutować w kabarecie?

U Pietrzaka ma zapewniony angaz. Obawiam sie jednak, ze moze mu chodzic
o cyrk ze stalym adresem na Wiejskiej. Ale zarty na bok; mnie zaskakuje i dziwi, ze znajduja sie ludzie z sensownym
dorobkiem opowiadajacy takie *dziwne teorie*. To musi byc jakas zakazna
jednostka chorobowa. Wyglada tez, najbardziej nia zagrozeni sa osobnicy o
przeroscie ego:

"mam znacznie wieksze doswiadczenie i wiedze na temat wytrzymalosci konstrukcji lotniczych niz jakikolwiek specjalista w Polsce a juz na pewno jkistam "profesor" Lasek"

Zwolnilo sie miejsce po Rondzie, wiec...  LOL

cheers

Data: 2013-12-09 15:50:20
Autor: Monster
Nadchodzi! Beware of.....
W dniu 2013-12-09 13:44, TJ_Blues pisze:
[...]

Możliwe że to schizofrenia,tylko zamiast potworów widzi profesorów jeszcze "m±drzejszych" którzy mu przyklaskuj±.

--
Tomek

Data: 2013-12-09 19:29:38
Autor: Big Jack
Nadchodzi! Beware of.....
W wiadomo¶ci
*TJ_Blues* napisał(-a):

[...]

Zespół Macierewicza, przecież wiadomo to nie od dzi¶ ;)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Nadchodzi! Beware of.....