Nadchodzi czas ewakuacji z BRE?

Data: 2010-09-27 23:23:02
Autor: Grzexs
Nadchodzi czas ewakuacji z BRE?
Będą dalsze podwyżki w mbanku i multi?

http://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/303149,ile-zaplacisz-w-banku-to-zalezy-od-berlina.html

A mnie się wydaje, że moja ewakuacja będzie spowodowana zupełnie innymi przesłankami - kiedyś mBank był liderem bankowości elektronicznej, ale teraz konkurencja go dogoniła. W wielu bankach można znaleźć to samo, co w mB, i w dodatku bez całkowitej nieporadności w sytuacjach odrobinę odbiegających od standardu, co wg mnie jest największą bolączką tego banku i w dodatku się nasilającą.

--
Grzexs

Nadchodzi czas ewakuacji z BRE?