Nadchodzi epoka lodowcowa. Potrwa 200 lat !!!

Data: 2012-02-23 10:12:50
Autor: Antenka
Nadchodzi epoka lodowcowa. Potrwa 200 lat !!!
Nadchodzi epoka lodowcowa. Potrwa 200 lat.
===============================
Eksperci z centrum astrometrii Rosyjskiej Akademii Nauk przewidują
rychłe nadejście kolejnej epoki lodowcowej. Doszli oni do wniosku, że
w ciągu najbliższych 2 lat rozpocznie się proces silnego schładzania
Ziemi.

Zespół naukowców pod kierownictwem szefa instytutu badań kosmicznych
obserwatorium RAN Habibulla Abdusamatowa doszedł do wniosku, że
stopniowe ochładzanie trwa już od początku lat 90. XX wieku.
Odczuwalny dla życia na naszej planecie spadek temperatury może
nastąpić w 2014 roku.

Epoka lodowcowa miałaby trwać około 200 lat, a jej szczytowa faza
przypadnie na lata 2055 - 2060. Rosyjscy naukowcy przypominają, że
ludzkość w ciągu ostatnich 2 tysiącleci już 4 krotnie przeżyła tak
zwane "małe epoki lodowcowe". Zmiany klimatyczne związane z
gwałtownymi ochłodzeniami miały miejsce w: XIII, XV, XVII i XIX wieku..
Ostrzegają oni, że każdy okres ochłodzenia poprzedzają epidemie
groźnych chorób, nieurodzaj i migracje ludności.

http://wiadomosci.wp.pl/results,1,kat,18032,title,Nadchodzi-epoka-lodowcowa-Potrwa-200-lat,wid,14267669,wiadomosc.html?ticaid=1df93&_ticrsn=5

A teraz wbijta se gumowym młotkiem do mózgownicy i powtarzajcie jak
"amen" w pacierzu:

pkt.1
 Ani spaliny, ani dymy ani żadne wyziewy i kominy nie mają wpływu na
to co się dzieje z klimatem.Wszystkie te wyziewy i spaliny zawierają
mikroskopijne, wręcz śladowe ilości CO2 i są niczym, w porównaniu z
ilością CO2, które wytwarzają ziemskie oceany! Są przysłowiową kroplą
w morzu. No!

pkt.2

Wszystkich "zielonych", którzy na bazie tzw. ekologii utkali misternie
ideologię zniewalającą ludzkie umysły  olewać czymkolwiek, nawet
ciepłym moczem! Wykonać! :-o)))

Antenka

Data: 2012-02-20 07:35:35
Autor: pluton
Nadchodzi epoka lodowcowa. Potrwa 200 lat !!!
Nadchodzi epoka lodowcowa. Potrwa 200 lat.

To dlatego, ze neutrina zapierdalają szybciej od swiatla.

Nullification

Data: 2012-02-23 15:32:28
Autor: homo erectus
Antenka wrote:
Nadchodzi epoka lodowcowa. Potrwa 200 lat.
================================

Antenka

Nie przejmuj sie, nie pozyjesz tak dlugo.

Data: 2012-02-23 15:38:19
Autor: Antenka
On 23 Lut, 23:32, homo erectus <ja...@wp.pl> wrote:
Antenka wrote:
> Nadchodzi epoka lodowcowa. Potrwa 200 lat.
> ===============================> > Antenka

Nie przejmuj sie, nie pozyjesz tak dlugo.

Ty już wyginąłeś.

Antenka

Data: 2012-02-23 20:02:30
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

No to już wiadomo dlaczego tak cię zmogło 11.11.11

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-02-23 11:11:16
Autor: Antenka
On 23 Lut, 20:02, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
Antenka napisał:

> [...]
> Ziemi.

No to już wiadomo dlaczego tak cię zmogło 11.11.11<

Zmógł mnie wirus. Nie bądź namolny. Jeszcze się kiedyś doigrasz..

Antenka

Data: 2012-02-23 20:20:53
Autor: Klin
Użytkownik Antenka napisał:
[...]

     Walka z ociepleniem to w sumie walka o przyhamowanie eksploatacji
     bogactw naturalnych. Trzeba pomyśleć o przyszłych pokoleniach
     jaką Ziemię im zostawimy czy będą mogli żyć w zdewastowanym
     środowisku. Ocieplenie może ale nie musi być oznaką tej dewastacji
     i ekolodzy mimo wszystko robią tu dobrą robotę, zwracając uwagę
     na niebezpieczeństwo nadmiernego rozwoju przemysłu. Zanim nie wiemy
    czy faktycznie wolna energia nie jest tylko mrzonką z grubsza wygląda
     to na perpetuum mobile o którym ludzie marzą od stuleci nie liczyłbym
     za bardzo na takie czyste proekologiczne źródło energii bo każdy
     wynalazek ma dobrą i złą stronę jak uczy historia. Atomowa
     energia też początkowo budziła zachwyt.

Data: 2012-02-23 11:38:43
Autor: Antenka
Nadchodzi epoka lodowcowa. Potrwa 200 lat !!!
On 23 Lut, 20:20, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                                          ,">
wrote:
> [...]

     za bardzo na takie czyste proekologiczne źródło energii bo każdy
     wynalazek ma dobrą i złą stronę jak uczy historia. Atomowa
     energia też początkowo budziła zachwyt.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

A wszystkiemu winna chciwość i nieumiarkowanie! ;-)

Antenka

Data: 2012-02-23 20:43:55
Autor: Grzegorz Z.
Nadchodzi epoka lodowcowa. Potrwa 200 lat !!!
Antenka napisał:

On 23 Lut, 20:20, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                                          ,">
wrote:
[...]

I namnażanie się w postępie geometrycznym.

http://img522.imageshack.us/img522/6771/exponent.jpg

Data: 2012-02-23 12:10:03
Autor: Antenka
On 23 Lut, 20:43, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:

> A wszystkiemu winna chciwość i nieumiarkowanie! ;-)<

I namnażanie się w postępie geometrycznym.<

Skończ mi tutaj z tym neomaltuzjanizmem. I nie wymądrzaj się! : - P

Antenka

Data: 2012-02-23 21:43:06
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

> [...]

I namnażanie się w postępie geometrycznym.<

Skończ mi tutaj z tym neomaltuzjanizmem. I nie wymądrzaj się! : - P

Na temat obalenia Ogólnej Teorii Względności też mam się nie wymądrzać?

Data: 2012-02-25 14:18:06
Autor: sofu

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:4f469197$0$1214$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Obawiam sie, że jak napisałeś "walka z ociepleniem" ma jednak mniej szczytne cele niż pozostawienie surowców następnym pokoleniom.
Jest raczej konglomeratem głupoty i cwaniactwa.

sofu

Nadchodzi epoka lodowcowa. Potrwa 200 lat !!!