Nadesłane....

Data: 2010-05-12 21:48:11
Autor: Grzegorz Z.
W dniu 2010-05-12 20:42, magda pisze:

Data: 2010-05-12 13:00:55
Autor: Antenka
W dniu 2010-05-12 20:42, magda pisze:

>     Mieć skrofuły pod ogonem

>     Alzheimera z Parkinsonem

>     Z krematorium dostać paczkę

>     Nic nie jedząc miewać sraczkę

>     Budzić śmiech wyrazem gęby

>     Stracić na raz wszystkie zęby

>     Lepiej czuć do siebie wstręta

>     Niż mieć z Jarka - Prezydenta.

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanów"- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Grafomańska kupa GóWna

Antenka

Data: 2010-05-12 22:04:18
Autor: karwanjestdebilem
Nadesłane....
Grafomańska kupa GóWna

Antenka

A ja jestem Przemek.

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-13 11:23:25
Autor: Ikselka
Nadesłane....
Dnia Wed, 12 May 2010 22:04:18 +0200, karwanjestdebilem napisał(a):

Grafomańska kupa GóWna

Antenka

A ja jestem Przemek.

Przemysław Warzywny

Warzywny, warzywny...

Data: 2010-05-12 22:12:47
Autor: 954
Nadesłane....

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:2717f442-142a-4332-a45a-9592e34ebcb7a34g2000yqn.googlegroups.com...
On 12 Maj, 21:48, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
W dniu 2010-05-12 20:42, magda pisze:

> Niż mieć z Bronka - Prezydenta.

Grafomańska kupa GóWna

Antenka

A wystarczy zmienic imie. Niech sie ciesza, a rycza ze elektorat PIS to ludzie niewyksztalceni.
Prawda jest taka ze :
- za wszelka cene lansuja na prezydenta czlowieka ktory miewa sraczke slowna i to nierzadko
- czesc elektoratu PO w sposob wymuszony go popiera (na zasadzie "byle nie kaczor")
- widac poploch i ogolna mobilizacje salonu

BTW Gdzie zakopali :niesiola, kutza, bydloszewskiego ?
A ponoc szambonurka z Bilgoraja powoli reaktywuja ?

Data: 2010-06-07 22:08:12
Autor: jadrys
Nadesłane....
W dniu 2010-05-14 09:05, zbig pisze:
On 13 Maj, 16:58, jadrys<andrzej...@op.pl>  wrote:

Twoją obiektywność zbigu widać najlepiej po dziecinnym przekręcaniu
nicka Antenki.

Twój ukochany antenkał wręcz specjalizuje się w przekręcaniu nicków,
czego pewnie twój obiektywizm nie pozwolił ci zauważyć. Inaczej na
pewno byś tu nie omieszkał jej ostro skarcić.

Chyba raczysz żartować?? Podaj mi choć jeden przykład. Poza przykładem p. Jacka Kaweckiego, który już zresztą dawno nie używa tego nicka.

A poza tym jak już wspominałem twoje oceny poezji wołają o pomstę do
nieba - głupawą pełną wulgaryzmów rymowankę porównujesz do tego co pisze
Antenka.. Wiesz przestań ty się bawić w recenzenta, bo jesteś żałosny.
Zajmij się lepiej sprawami dotyczącymi polityki to ci wychodzi trochę
lepiej.

  Co do głębi myśli to obie są siebie warte. Stwierdziłem tylko, ze
magda zdecydowanie sobie lepiej radzi z podstawowymi prawidłami
obowiązującymi tych , którzy ośmielają się zmierzyć z poezją.
Moi niezbyt wyrafinowani intelektualnie koledzy z podwórka w
dzieciństwie kwitowali nie pasujące im odzywki prostym " Nie do rymu ,
nie do taktu, wsadź se ch..ja . do kontaktu"

Daj spokój.. mogę tylko powtórzyć że nie znasz się na poezji.

Data: 2010-05-12 21:55:49
Autor: karwanjestdebilem
Nadesłane....

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

W dniu 2010-05-12 20:42, magda pisze:

    *_L E P I E J . . ._*

    Lepiej boso wejść w psie gówno

    Pod sufitem mieć nierówno

    Pod kościołem być staruszką

    Ze staruszką dzielić łóżko

[...]

Swietne!

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-13 01:01:45
Autor: awe
Nadesłane....
No tak na waszym plebejskim poziomie - jak zwykle....i gdzie ta cholota rwie sie do rzadow?
awe

Nadesłane....