Nadeszla jesien - czas na sakwy

Data: 2009-10-29 15:18:20
Autor: Praxis
Nadeszla jesien - czas na sakwy
On 29 Paź, 09:19, szaman <pieka...@op.pl> wrote:
I tutaj pojawił się problem. Mianowicie wacham się między crosso dry, a
crosso twist. O jednych i drugich świetne opinie słyszałem.

To ja jeszcze dorzucę opinię o Dry - szalenie łatwo się rysują, mowa o
zdrapaniu tej "gumy" aż do bazowej tkaniny (w każdym razie mi to
bardzo łatwo wyszło), ale kompletnie to nie szkodzi na wodoodporność -
tylko na wygląd. Jestem bardzo zadowolony, jedyne co mnie wkurza to
fakt, że to takie wielkie wory bez żadnych przegródek, w trasie
wszystko się elegancko uklepuje i najmniejsze rzeczy są zawsze na
dole. Żadnego przeciekania, wypinania się, rozginania haków nie
stwierdziłem.
____
praxis
www.jedrzejwojnar.com

Data: 2009-10-30 08:50:43
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Thu, 29 Oct 2009 15:18:20 -0700 (PDT), Praxis napisał(a):

[...]

Zgadzam się w zupełności. Dla mnie ich wodoodporność jest wystarczająca
(kilka godzin w deszczu, a w środku pustynia). Co do wyglądu, to się
pocieszam, że jakbym mi chodziło o lans, to bym Ortlieba kupił, a nie
najtańsze crosso ;)

Jestem bardzo zadowolony, jedyne co mnie wkurza to
fakt, że to takie wielkie wory bez żadnych przegródek, w trasie
wszystko się elegancko uklepuje i najmniejsze rzeczy są zawsze na
dole.

No taka uroda sakw. Do małych bzdurek mam torbę podramową i "nerkę".

Żadnego przeciekania, wypinania się, rozginania haków nie
stwierdziłem.

I ja. Wbrew temu, co niektórzy tutaj sugerowali, że tego typu zapięcie ma
tendencję do wypinania się, brania rowerzysty na barana i rzucania go z
najbliższej przepaści ;)
Dwa razy mi się zdarzyło, że wypiął się jeden hak, ale po podciągnięciu
gumy problem zniknął. Jedno co mnie troszkę irytuje, że czasem trzeba się
nagimnastykować, żeby dolny hak wyskoczył z oczka bagażnika (nie dotyczy
lowridera od corsso ;)).

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2009-10-30 08:37:23
Autor: Menel
Marek 'Qrczak' Potocki <marek@wytnij.kurczak.one.pl> napisał(a):
Co do wyglądu, to się
pocieszam, że jakbym mi chodziło o lans, to bym Ortlieba kupił, a nie
najtańsze crosso ;)
A ja się pocieszam,że nie robię głupich oszczędności i kupiłem Ortlieba
(chociaż ma wady)

Data: 2009-10-30 14:33:26
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Fri, 30 Oct 2009 08:37:23 +0000 (UTC), Menel napisał(a):

[...]

A ja wolałem różnicę cenową wydać na fajną wycieczkę. Kwestia priorytetów
:)

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2009-10-30 14:23:31
Autor: Menel
> [...]

> (chociaż ma wady)

A ja wolałem różnicę cenową wydać na fajną wycieczkę. Kwestia priorytetów

Chyba jednak Ortlieby są tańsze :)

Data: 2009-10-30 11:45:12
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Nadeszla jesien - czas na sakwy
Praxis bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
jedyne co mnie wkurza to
fakt, że to takie wielkie wory bez żadnych przegródek, w trasie
wszystko się elegancko uklepuje i najmniejsze rzeczy są zawsze na
dole.

Organizuj bagaż albo workami na śmieci, albo workami do prania staników.
Ja, jak na razie, sprawdziłem worki w kwestii skarpet - sprawdzają się
świetnie.

Nadeszla jesien - czas na sakwy