Nadia Sawczenko jest z mojej bajki

Data: 2017-04-23 17:57:00
Autor: boukun
Nadia Sawczenko jest z mojej bajki
Nadia Sawczenko, członkini parlamentu, która stała się bohaterem narodowym
jako pilotka porwana
przez Rosję, ostatnio pojawiła się w telewizji i wygłosiła antysemicką
tyradę.

"Nie mam nic przeciwko Żydom" - powiedziała. "Nie lubię "parchów".
Dodała:
"Żydzi zajmują 80 procent stanowisk we władzy, podczas gdy stanowią
tylko 2 procent populacji."

Kiedyś, jak była więziona przez Rosjan, byłem jej przeciwny, a w sumie
przeciwny robieniem z niej bohaterki i męczennika przez naszych i
ukraińskich Żydów. W sumie Rosjanie zrobili jej sprawiedliwy proces i
okazali łaskę. Od kiedy stała się ona członkinią ukraińskiego parlamentu i
ma dostęp do mediów publicznych i zaczęła mówić prawdę o polityce
ukraińskiej, jak jest na prawdę, od kiedy potępiła zbrodnie UPA na Kresach
na Polakach i nazywa rzeczy mające w miejsce w swoim kraju po imieniu,
jestem jej zagorzałym zwolennikiem.

Takich polityków niezależnych niestety w Polsce nie ma, no Bubel się
przecież  nie liczy i żaden polityk z niego...
A wszak wiadomo, że u nas jest dokładnie taka sama sytuacja z zakonspirowanymi eskimosami...

boukun

Data: 2017-04-24 14:17:21
Autor: Dark Ice [27:1]
[...]

Skoro Bubel się nie nadaje to może ty byś się skumał z Ukrainką i
zrobilibyście porządek w EU? Te twoje pierdzenie bez sensu nie odnosi żadnego
skutku. Weź się do roboty! Zrób coś by twoja komuna wróciła! ;-)))

CL

Nadia Sawczenko jest z mojej bajki