Nadmiar informacji pomaga czy przeszkadza?

Data: 2009-03-18 13:02:49
Autor: Jan Werbiński
Nadmiar informacji pomaga czy przeszkadza?
Są ludzie, którzy zrobili studia z ekonomii, przeczytali wszystkie możliwe książki o AT oraz AF, obserwują wszystkie możliwe wskaźniki i czytają wszystkie raporty.
I zarządzają kapitałem funduszu ze stratą 60% na rok.

Inni po rzucą okiem na wykres. Wykreślą kilka linii, przeczytają gazetę i zarządzają kapitałem, z pozytywnym skutkiem poświęcając mniej niż godzinę dziennie.

Czy poznanie wszystkich technik i obserwowanie maksymalnej ilości wskaźników pomaga, czy przeszkadza?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-03-18 13:17:02
Autor: dekazzze
Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gpqoec$2vo$1nemesis.news.neostrada.pl...
Są ludzie, którzy zrobili studia z ekonomii, przeczytali wszystkie możliwe książki o AT oraz AF, obserwują wszystkie możliwe wskaźniki i czytają wszystkie raporty.
I zarządzają kapitałem funduszu ze stratą 60% na rok.

gdyby zarządzali stoma tysiącami to całkiem możliwe że większość z nich by miała wyniki spektakularne bo trzeba być debilem żeby stracić a w takiej sytuacji jak oni są to przykro mi. Nawet jeśli nie wszyscy są debilami to widać efekty.

pzdr,
dkzzzzzzzzzz.

Data: 2009-03-18 13:21:25
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "dekazzze" <dekazzzek@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gpqonv$8n9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Każdy mały inwestor ma możliwość stop loss. Instytucjonalny chyba nie założy SL mając kilkadziesiąt czy nawet kilka procent akcji?
Czy mam rację twierdząc, że mozliwość skutecznego ucinania strat stop lossami daje to małym inwestorom potężną przewagę nad dużymi?

Data: 2009-03-18 18:06:55
Autor: Gonzo

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gpqp3v$m85$1atlantis.news.neostrada.pl...
Czy mam rację twierdząc, że mozliwość skutecznego ucinania strat stop lossami daje to małym inwestorom potężną przewagę nad dużymi?

IMHO ogromna. Stopy i ogolnie wychodzenie jak przestaje isc w nasza strone to podstawa.

Data: 2009-03-18 13:23:04
Autor: Andrzej Adam Filip
Nadmiar informacji pomaga czy przeszkadza? [W czym?]
Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> pisze:

[...]

wskaĹşnikĂłw pomaga, czy przeszkadza?

W jak długim horyzoncie czasowym? :-)

W gazetach często piszą o tych kilku "odważnych" co postawili wszystko
na jedną kartę i doszli do milionów, ale jak nawet napiszą o którymś z
dziesiątek tysięcy "bezimiennych idiotów" co postawili wszystko na jedną
kartę i przegrali to się krócej zapamiętuje :-)

Co byś nie zrobił to giełda pozostanie "częściowo loterią", grą z "informacją niezupełną".

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
Gdybym nie miał nadziei, nie osiągnąłbym tego, co wydaje się nieosiągalne.

Data: 2009-03-18 13:27:37
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7kokn65k78cheryl.ugly.jumpingcrab.com...
[...]

Powiedzmy, że wyłączamy daytraderów i przyjmujemy horyzont inwestycyjny kilka miesięcy do kilku lat.

[...]

Hehe. Stawianie wszystkiego na jedną kartę jest najskuteczniejszą metodą, aby wszystko stracić.

Data: 2009-03-18 15:51:37
Autor: Pafcik
Nadmiar informacji pomaga czy przeszkadza? [W czym?]
Hehe. Stawianie wszystkiego na jedną kartę jest najskuteczniejszą metodą, aby wszystko stracić.

jest jednak czasami skuteczna by SZYBKO zarobić pieniądze

a rozsądnej reszcie pozostaje po cichutku pomalutku sensownie pracować,
sensownie pomnażać kapitał, i tak najlepiej przez pare pokoleń - to jest prosta sprawdzona skuteczna droga do bogactwa

brzmi nudnie, jest nudna,

stąd odwieczne poszukiwania skutecznej drogi na skróty

Data: 2009-03-18 15:28:50
Autor: root
[...]

Jasne tysiące ludzi obstawia co tydzien totka i nic. Zawsze jednak trafi sie taki jeden i zgarnia wszystko.
Bardziej konkretnie? Ilu znasz takich genialnych inwestorów?

Data: 2009-03-18 15:36:23
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
Nadmiar informacji pomaga czy przeszkadza?
Ja nie znam bezpośrednio, znam tylko nick takiego genialnego inwestora.
Podpisuje sie root
:-)

DJ

Nadmiar informacji pomaga czy przeszkadza?