Nadmiar informacji pomaga czy przeszkadza?

Data: 2009-03-18 13:17:02
Autor: dekazzze
Nadmiar informacji pomaga czy przeszkadza?
Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gpqoec$2vo$1nemesis.news.neostrada.pl...
Są ludzie, którzy zrobili studia z ekonomii, przeczytali wszystkie możliwe książki o AT oraz AF, obserwują wszystkie możliwe wskaźniki i czytają wszystkie raporty.
I zarządzają kapitałem funduszu ze stratą 60% na rok.

gdyby zarządzali stoma tysiącami to całkiem możliwe że większość z nich by miała wyniki spektakularne bo trzeba być debilem żeby stracić a w takiej sytuacji jak oni są to przykro mi. Nawet jeśli nie wszyscy są debilami to widać efekty.

pzdr,
dkzzzzzzzzzz.

Data: 2009-03-18 13:21:25
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "dekazzze" <dekazzzek@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gpqonv$8n9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Każdy mały inwestor ma możliwość stop loss. Instytucjonalny chyba nie założy SL mając kilkadziesiąt czy nawet kilka procent akcji?
Czy mam rację twierdząc, że mozliwość skutecznego ucinania strat stop lossami daje to małym inwestorom potężną przewagę nad dużymi?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-03-18 18:06:55
Autor: Gonzo

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gpqp3v$m85$1atlantis.news.neostrada.pl...
Czy mam rację twierdząc, że mozliwość skutecznego ucinania strat stop lossami daje to małym inwestorom potężną przewagę nad dużymi?

IMHO ogromna. Stopy i ogolnie wychodzenie jak przestaje isc w nasza strone to podstawa.

Nadmiar informacji pomaga czy przeszkadza?