Nadmiar informacji pomaga czy przeszkadza?

Data: 2009-03-18 15:28:50
Autor: root
Nadmiar informacji pomaga czy przeszkadza?

Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gpqoec$2vo$1nemesis.news.neostrada.pl...
Są ludzie, którzy zrobili studia z ekonomii, przeczytali wszystkie możliwe książki o AT oraz AF, obserwują wszystkie możliwe wskaźniki i czytają wszystkie raporty.
I zarządzają kapitałem funduszu ze stratą 60% na rok.

Inni po rzucą okiem na wykres. Wykreślą kilka linii, przeczytają gazetę i zarządzają kapitałem, z pozytywnym skutkiem poświęcając mniej niż godzinę dziennie.

Jasne tysiące ludzi obstawia co tydzien totka i nic. Zawsze jednak trafi sie taki jeden i zgarnia wszystko.
Bardziej konkretnie? Ilu znasz takich genialnych inwestorów?

Data: 2009-03-18 15:36:23
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
Nadmiar informacji pomaga czy przeszkadza?
Ja nie znam bezpośrednio, znam tylko nick takiego genialnego inwestora.
Podpisuje sie root
:-)

DJ

Nadmiar informacji pomaga czy przeszkadza?