Nadmiar znaków, znalezione w necie

Data: 2012-08-21 12:21:58
Autor: Piecia aka dracorp
Nadmiar znaków, znalezione w necie
Witam
Tak dzisiaj natrafiłem przez przypadek, całkiem ciekawe zdjęcie:
http://www.dpreview.com/challenges/Entry.aspx?ID=651766

--
Piecia aka dracorp

Data: 2012-08-21 22:30:17
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Nadmiar znaków, znalezione w necie
Piecia aka dracorp, Tue, 21 Aug 2012 12:21:58 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
Witam
Tak dzisiaj natrafiłem przez przypadek, całkiem ciekawe zdjęcie:
http://www.dpreview.com/challenges/Entry.aspx?ID=651766

<http://www.wiadomosci24.pl/artykul/znakowy_zawrot_glowy_w_ostrowcu_swietokrzyskim_116789.html>
:->

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-08-22 15:44:21
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 21 Aug 2012, Piecia aka dracorp wrote:

Witam
Tak dzisiaj natrafiłem przez przypadek, całkiem ciekawe zdjęcie:
http://www.dpreview.com/challenges/Entry.aspx?ID=651766

  Wielokroć widzę takie zdjęcie, nachodzi mnie myśl, że zgodnie
z przepisami rowerzysta ma prawo (a nawet "powinien") przed
każdym skrzyżowaniem zjeżdżać na jezdnię, przejeżdżać skrzyżowanie
po jezdni, i ew. szukać jak z powrotem wjechać na "ddr" (nie,
shift mi się nie zacina).

pzdr, Gotfryd

Nadmiar znaków, znalezione w necie