Nadmuch

Data: 2010-10-18 13:39:46
Autor: Myjk
Nadmuch
2010-10-18 15:35:46 J.F.

O co tu chodzi, czemu producenci blokuja niektore mozliwosci,
wydawaloby sie ze potrzebne, mi przynajmniej brakuje..

Mi też braknie "full opcji". W M6 jest tylko:

- przód
- nogi, przód
- nogi
- nogi, szyba
- oraz defrost, tylko szyba

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-10-18 15:43:04
Autor: news-gazeta
Nadmuch
[...]

Renault Safrane:

-przód
-nogi
-szyba
-nogi,szyba
-przod,nogi,szyba

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2010-10-18 17:47:55
Autor: Michał
Nadmuch
news-gazeta <news-gazeta@gazeta.pl> napisał(a):
> Mi też braknie "full opcji". W M6 jest tylko:
>
> - przód
> - nogi, przód
> - nogi
> - nogi, szyba
> - oraz defrost, tylko szyba

Renault Safrane:

-przód
-nogi
-szyba
-nogi,szyba
-przod,nogi,szyba

Pozdrawiam - Darek.

Safrane ph1 miało dodatkowo:

- przód nogi

A dwójka ma różne siły, z tym że w trybie auto tylko, "przód nogi" znikło z guzika.

pozdrawiam.

Data: 2010-10-18 19:11:33
Autor: Cavallino
Nadmuch
Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisał w wiadomości news:i9hin2$h95$1news.onet.pl...
2010-10-18 15:35:46 J.F.

O co tu chodzi, czemu producenci blokuja niektore mozliwosci,
wydawaloby sie ze potrzebne, mi przynajmniej brakuje..

Mi też braknie "full opcji". W M6 jest tylko:

Mi też, zwłaszcza opcji na twarz+nogi+szybę.
Twarz potrzebna mi jest po to, żeby chłodzić schowek, bo tyllko wtedy tam coś leci.

Data: 2010-10-19 14:29:48
Autor: Borys Pogoreło
Nadmuch
Dnia Mon, 18 Oct 2010 13:39:46 +0000 (UTC), Myjk napisał(a):

- przód
- nogi, przód
- nogi
- nogi, szyba
- oraz defrost, tylko szyba

 Skąd takie ograniczenia? U mnie można sobie wyklikać dowolną kombinację
pysk/nogi/szyba, niezależnie z zamykaniem obiegu. Przyjąłem to za normę.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-10-19 13:14:45
Autor: Myjk
Nadmuch
2010-10-19 14:29:48 Borys Pogoreło

U mnie można sobie wyklikać

U mnie się klika, a mimo to nie mogę wybrać wszystkiego naraz. Znaczy, jest tryb AUTOmatyczny, który teoretycznie dmucha wszędzie, ale często nieodpowiednią dla mnie temperaturę nadmuchu daje.

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-10-19 14:44:42
Autor: Cavallino
Nadmuch
Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:1qnoix5lg1eg5.1gijdueqr1yyw$.dlg40tude.net...
[...]

Mówimy raczej o pokręceniu niż poklikaniu.

Data: 2010-10-19 17:10:27
Autor: Borys Pogoreło
Nadmuch
Dnia Tue, 19 Oct 2010 14:44:42 +0200, Cavallino napisał(a):

Skąd takie ograniczenia? U mnie można sobie wyklikać

Mówimy raczej o pokręceniu niż poklikaniu.

 Ja mogę sobie pokręcić i poklikać ;)

 http://img12.allegroimg.pl/photos/oryginal/12/76/63/27/1276632781
 Wszystko można włączać niezależnie.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-10-20 18:13:30
Autor: Seba
Nadmuch
Dnia Tue, 19 Oct 2010 17:10:27 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

 Wszystko można włączać niezależnie.

I tu Alfa ma przewagę - w Lybrze nie mogłem pewnych kombinacji ustawić.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Nadmuch