Nadmuch

Data: 2010-10-18 13:47:53
Autor: masti
Nadmuch
Dnia pięknego Mon, 18 Oct 2010 15:35:46 +0200 osobnik zwany J.F. wystukał:

Tak sie patrze na ustawnienia nadmuchu
http://allegro.pl/opel-astra-bertone-2000r-1-8-klima-skory-anglik-
i1259632199.html

Mozna sobie ustawic na twarz, na nogi, na szybe, na twarz i nogi, na
szybe i nogi.
Ale na twarz i szybe nie. Na wszystko tez nie. W fordzie jakos podobnie
- galka i znaczki podobne a moze i identyczne, jest jedna pozycja wiecej
.. ale "wszystko zamkniete" o ile mnie pamiec nie myli.

O co tu chodzi, czemu producenci blokuja niektore mozliwosci, wydawaloby
sie ze potrzebne, mi przynajmniej brakuje..

bo to nie jest na siłownikach tylko na krzywkach co zamykają i otwierają kanały. I więcej ciężko upchać :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Nadmuch