Nadmuch

Data: 2010-10-18 19:43:57
Autor: DoQ
Nadmuch
J.F. pisze:

O co tu chodzi, czemu producenci blokuja niektore mozliwosci, wydawaloby sie ze potrzebne, mi przynajmniej brakuje.. Dawniej bylo lepiej :-)

P406 mial wiecej kombinacji - na twarz + nogi + szybe zdaje egzamin.
http://allegro.pl/panel-klimatyzacji-climatronic-peugeot-406-i1260506563.html
ATSD IMHO super rozwiazanie, kazdy wylot/kombinacja pod osobnym guziczkiem. Irytuje mnie przeskakiwanie strzalkami wszystkich kombinacji po kolei, tylko po to aby znalezc te wlasciwa (gapie sie na panel zamiast na droge).

Pozdrawiam
Paweł
  DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com

Data: 2010-10-18 20:32:42
Autor: .Peeter
Nadmuch
"DoQ" wrote:
ATSD IMHO super rozwiazanie, kazdy wylot/kombinacja pod osobnym guziczkiem.

Imho i tak najprościejszym i najbardziej intuicyjnym rozwiązaniem jest to:
http://allegro.pl/klimatronik-seat-leon-toledo-ii-i1238921342.html

:-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-10-18 20:39:05
Autor: DoQ
Nadmuch
..Peeter pisze:
"DoQ" wrote:
[...]

Eee ale OIDP to tu sie nawiewy zmienia strzaleczkami gora/dol wlasnie:)

Data: 2010-10-19 11:45:29
Autor: .Peeter
Nadmuch
"DoQ" wrote:
Eee ale OIDP to tu sie nawiewy zmienia strzaleczkami gora/dol wlasnie:)

To coś źle pamiętasz. :)

Strzałka w góre = szyba.
To po środku = twarz.
Strzałka w dół = nogi.

Włączasz dowolną kombinację, na wyświetlaczu oczywiście widać,
które kierunki są aktualnie otwarte, czy jest włączona klimatyzacja
(to nie jest takie oczywiste, np. panel climatronic w golfie mk4 jasno
tego nie mówi...), obieg zamknięty, odszranianie, auto/manual.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-10-19 13:38:12
Autor: wchpikus