Nadmuch

Data: 2010-10-20 14:27:52
Autor: radekp@konto.pl
Nadmuch
Mon, 18 Oct 2010 15:35:46 +0200, w <i9hife$gk3$1@news.onet.pl>, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Mozna sobie ustawic na twarz, na nogi, na szybe, na twarz i nogi, na szybe i nogi.
[...]
O co tu chodzi, czemu producenci blokuja niektore mozliwosci, wydawaloby sie ze potrzebne, mi przynajmniej brakuje..

A jakiej brakuje?
Bo nie widzę tylko kombinacji twarz+szyba.

Data: 2010-10-20 14:31:14
Autor: Cavallino
Nadmuch
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:k0otb6hvaa1fqmptq4bmcgl35jj2thcjen4ax.com...
[...]

Też.
I połączenia trzech kierunków zwłaszcza.

Data: 2010-10-22 19:02:50
Autor: radekp@konto.pl
Nadmuch
Wed, 20 Oct 2010 14:31:14 +0200, w <i9mnej$ql5$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

>A jakiej brakuje?
>Bo nie widzę tylko kombinacji twarz+szyba.

Też.

Puścisz full na przednią szybę to możesz być pewny -- twarz też dostanie.

I połączenia trzech kierunków zwłaszcza.

jw

Data: 2010-10-22 19:09:48
Autor: Cavallino
Nadmuch
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:bq63c6lt6t29efrivhsgihibuni97ve6e14ax.com...
> [...]

Też.

Puścisz full na przednią szybę to możesz być pewny -- twarz też dostanie.

Wiem, ale ja potrzebuję nadmuchu na twarz nie sensu stricte (tego  nie trawię, podobnie jak każdych innych przeciągów, więc wyloty na twarz i tak zamykam), tylko dokładnie tego ustawienia nawiewu, bo tylko w nim działa chłodzenie schowka.

I połączenia trzech kierunków zwłaszcza.

jw

Nic z tych rzeczy.

Nadmuch