Nadpłata na KK. Ile zapłacić z wyciąg u

Data: 2015-01-01 12:23:56
Autor: jureks77
Nadpłata na KK. Ile zapłacić z wyciąg u
Witam,
Mam taką sytuację: na wyciągu KK z grudnia mam do spłaty ok 3.700,- PLN. W międzyczasie na kartę przyszedł mi zwrot pieniędzy za oddawane zakupy i obecne saldo zadłużenia to ok. 3.400,- PLN.
Ile powinienem teraz zapłacić? Kwotę podaną na wyciągu i zrobić nadpłatę na karcie, czy 3400 tak by wyzerować stan karty?

Data: 2015-01-01 14:36:30
Autor: brum
Nadpłata na KK. Ile zapłacić z wyci±gu
Ile powinienem teraz zapłacić? Kwotę podan± na wyci±gu i zrobić nadpłatę na karcie, czy 3400 tak by wyzerować stan karty?

Jesli chcesz miec zero, to zaplac do zera, a jesli nadplate, to niebo jest Twoim limitem.
Przeciez tylko od Ciebie zalezy, ile zaplacisz.

Data: 2015-01-01 14:46:04
Autor: Kamil Jońca
"brum" <spam@na.berdyczow> writes:

[...]

Mam wrażenie, że OP chodzi o to "ile zapłacić, żeby nie było odsetek" I
(nie dam sobie głowy uci±ć) ale chyba były karty w których zwrot z
transakcji NIE był traktowany jako wpłata, a co za tym idzie
"wyzerowanie" stanu karty MOGŁOBY spowodować naliczenie odsetek. Więc
bezpieczniej chyba jednak spłacić to co na wyci±gu.
KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/

Data: 2015-01-01 15:19:31
Autor: jureks77
W dniu 2015-01-01 o 14:46, Kamil Jońca pisze:
[...]

Dokładnie o to mi chodzi. Dodam że chodzi o kartę Citi Banku

Data: 2015-01-01 07:01:38
Autor: www2
Nadpłata na KK. Ile zapłacić z wyci±gu
Jak dla mnie to sa brednie.

Czy zwrot na karte jest na wyciagu? Rozumiem, ze nie, wiec bo jest zrobiony pozniej niz wygenerowany wyciag.

Zwrot na karte jest jego splata (jest na Twoja korzysc).

Wg mnie wystarczy karte wyzerowac i tyle. Jesli ktos chce to moze nadplacic, ale po co?

Kupuje tv za 9900zl. Nastepnie go oddaje i jest zwrot na karte 9900zl. Na wyciagu mam 100zl to nie musze splacac 10 000.

Podobnie, gdybym kupil tv w jednym okresie, a oddal np. za 3 dni jak bedzie kolejny. Tutaj taka sytuacje mamy. Splacamy do zera.

Jak masz watpliwosci napisz sobie wiadomosc w citionline z pytaniem.

Data: 2015-01-01 16:10:24
Autor: Alf/red/
On 01/01/15 16:01, www2 wrote:
Zwrot na karte jest jego splata

Wypowiadasz się autorytatywnie w imieniu wszystkich KK w Polsce, bo na przykład jest taki paragraf w prawie bankowym, tak?

--
Alf/red/

Data: 2015-01-01 18:45:58
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Alf/red/" <fake_1412@ump.waw.pl> napisał w wiadomości news:m83o10$kil$1node1.news.atman.pl...
On 01/01/15 16:01, www2 wrote:
Zwrot na karte jest jego splata

Wypowiadasz się autorytatywnie w imieniu wszystkich KK w Polsce, bo na przykład jest taki paragraf w prawie bankowym, tak?

Nie wiem, co powinien zrobić pytający, ale kiedyś przerabiałem z kartą BPH podobny problem. Ponieważ widziałem, że zbliżam się do końca limitu, jeszcze w poprzednim okresie rozliczeniowym wpłaciłem pewną kwotę - po prostu niemal spłaciłem zadłużenie jeszcze w okresie rozliczeniowym. Potem skorygowałem wpłatę robioną w prawidłowym terminie o tę kwotę i ... bank naliczył mi jakieś procenty, bo ta dopłacana kwota była mniejsza od minimalnej podanej w wyciągu - choć saldo sie zerowało. Poleciałem do banku i wówczas pracownik banki palcem mi pokazał w regulaminie, że tam był zapis o minimalnej spłacie. Zdaje się, że pisałem jakieś pismo do banku i ostatecznie zwrócono mi tę "karę", ale w każdym razie albo zapytałbym najlepiej mailem (by było potwierdzenie) w banku, albo wpłacił całą kwotę z wyciągu (wyrówna sie to po miesiącu - ale rozumiem, że może to być dla kogoś problem) albo jeśli już samodzielnie spłacał, to na pewno nie mniej, niż kwota minimalna wskazana w wyciągu.

Data: 2015-01-02 10:08:12
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:54a588b4$0$2660$65785112news.neostrada.pl...

[...]
W mBanku takie spłaty pomniejszają wymaganą spłatę z ostatniego wyciągu.
Pamiętam, bo się kiedyś zdziwiłem, że wykonanie spłaty "z ostatniego wyciągu" spłacało mniejszą kwotę niż była na wyciągu.
Mam nadzieję, że nowy mBank działa tak samo :).
P.G.

Data: 2015-01-02 17:32:33
Autor: J.F.
Nadpłata na KK. Ile zapłacić z wyci±gu
Dnia Thu, 1 Jan 2015 18:45:58 +0100, Robert Tomasik napisał(a):
Nie wiem, co powinien zrobić pytaj±cy, ale kiedy¶ przerabiałem z kart± BPH podobny problem. Ponieważ widziałem, że zbliżam się do końca limitu, jeszcze w poprzednim okresie rozliczeniowym wpłaciłem pewn± kwotę - po prostu niemal spłaciłem zadłużenie jeszcze w okresie rozliczeniowym. Potem skorygowałem wpłatę robion± w prawidłowym terminie o tę kwotę i ... bank naliczył mi jakie¶ procenty, bo ta dopłacana kwota była mniejsza od minimalnej podanej w wyci±gu - choć saldo sie zerowało. Poleciałem do banku i wówczas pracownik banki palcem mi pokazał w regulaminie, że tam był zapis o minimalnej spłacie.

Ja tam nie wiem, ale a) czemu nie potraktowali pierwszej wplaty jako splaty, ponad minimum?    no dobra, bylo przed wyciagiem... b) na wyciagu powinna sie ta kwota wplaty pojawic, do splaty powinno
   byc saldo, wiec o jakiej splacie ponizej minimum mowa, skoro    splaciles calosc w terminie.

Ale oczywiscie dobrze radzisz - emailem, albo wlaczyc magnetofon przed
rozmowa, bo jestem niemal pewny ze te komputery potraktuja to tak ze
wyciag niesplacony i naleza sie procenty :-)

J.

Data: 2015-01-02 17:41:30
Autor: Robert Tomasik
Nadpłata na KK. Ile zapłacić z wyci±gu
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1sba2f37supdz.1mlubk52fmblp$.dlg40tude.net...
[...]

Nie była jeszcze w okresie rozliczeniowym - o to chodziło.

b) na wyciagu powinna sie ta kwota wplaty pojawic, do splaty powinno
  byc saldo, wiec o jakiej splacie ponizej minimum mowa, skoro
  splaciles calosc w terminie.

I pojawiła się z minusem - dlatego pomniejszyłem wpłatę. Wykazano mi jednak, że kwota minimalna, to kwota minimalna. A ta jest kawałkiem pozostałych obrotów.

Data: 2015-01-02 19:02:06
Autor: J.F.
Dnia Fri, 2 Jan 2015 17:41:30 +0100, Robert Tomasik napisał(a):
[...]

Obrotow, czy wydatkow ? No bo jesli na wyciagu sa wydatki i wplaty, to saldo do splaty powinno
byc takie jak pozniej wplaciles, na jakiej podstawie policzyli wieksza
kwote minimalnej wplaty ? J.

Data: 2015-01-03 09:49:52
Autor: brum
Nadpłata na KK. Ile zapłacić z wyci±gu
I pojawiła się z minusem - dlatego pomniejszyłem wpłatę. Wykazano mi jednak, że kwota minimalna, to kwota minimalna. A ta jest kawałkiem pozostałych obrotów.

Nadal tak jest w tym banku, a jesli tak, to nadal z niego korzystasz?

Data: 2015-01-03 13:22:36
Autor: Robert Tomasik
Nadpłata na KK. Ile zapłacić z wyci±gu
Użytkownik "brum" <spam@na.berdyczow> napisał w wiadomo¶ci news:54a7ad34$0$2383$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Każdy bank ma swoje kruczki. Dlatego z jednego korzystam od 20 lat. Nie chce mi się uczyć nowych umów.

Data: 2015-01-02 10:19:16
Autor: Kamil Jońca
jureks77@o2.pl-usuń to writes:

[...]

No cóż. W kontek¶cie: §8 pkt 1 "regulaminu"
(https://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue/karty/Regulamin_Kart_Kredytowych_15.pdf)

-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -start-- -- -- -- -- -- ->8-- -
Rachunek karty kredytowej nie jest rachunkiem o charakterze
depozytowym. Klient nie jest uprawniony do przechowywania ¶rodków
pieniężnych na rachunku Karty.

to wydaje mi się, że można tylko wyzerować, a gdyby się bank czepiał (=
naliczył odsetki)  to powiedziec, że spłata tego co na wyci±gu
spowodowałaby naruszenie tego punktu poprzez powstanie salda dodatniego
:) KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Nadpłata na KK. Ile zapłacić z wyciąg u