Nadpłata podatku od nieruchomości

Data: 2011-03-25 21:14:45
Autor: drummer
Nadpłata podatku od nieruchomości
Z wlasnej winy zaplacilem gminie kilkukrotnie wieksza kwote podatku niz byla w decyzji w sprawie wymiaru podatku. Czy ktos z Was wie moze jak cos takiego odkrecic ? Jaki rodzaj pisma ? co napisac w pismie ? Na co sie powolywac, zeby zwrocili mi nadplacone omylkowo srodki ?

Data: 2011-03-25 15:42:40
Autor: witek
On 3/25/2011 3:14 PM, drummer wrote:
[...]

w gminie nie wiedzą / nie chcą oddać?
google też nie wie?

Data: 2011-03-28 08:21:24
Autor: Maddy
W dniu 25-03-2011 21:14, drummer pisze:
[...]

Mnie 3 lata temu przysłali pismo z zapytaniem, na jakie konto przelać nadpłatę. No ale zorientowali się po mnie więcej 3 miesiącach. I tak szybciej niż my.

Zadzwoń do UG, zapytaj co zrobić. Mogli jeszcze nie zauważyć.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Nadpłata podatku od nieruchomości