Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Nadrzewne ssaki ;) korzystają z Usenetu...

Nadrzewne ssaki ;) korzystają z Usenetu...

Data: 2013-07-16 18:27:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nadrzewne ssaki ;) korzystają z Usenetu...
I doczekałOm (bOm ja i moja matka) się odpowiedzi:

-======================-


W nawiązaniu do Pani zapytania uprzejmie informuję, że jednym z warunków wypłaty
Premii jest wyrażenie zgody na informowanie Pani o produktach i usługach Banku
w formie papierowej, telefonicznej i drogą elektroniczną. W Pani przypadku zgoda
jest wyrażona wyłącznie w odniesieniu do informowania w formie papierowej i telefonicznej.

Zachęcam do uzupełnienia wszystkich zgód marketingowych, co pozwoli na dalsze
korzystanie z Premii oraz ułatwi dostęp do informacji na temat aktualnej oferty Banku.

Powyższą dyspozycję może Pani złożyć w dowolnym oddziale lub za pośrednictwem
TeleBGŻ (tel.: 801 123 456 lub +48 22 530 71 00 - dla tel. komórkowych i z zagranicy).
Przed kontaktem telefonicznym z konsultantami TeleBGŻ proszę o przygotowanie identyfikatora
AKD oraz numeru PIN do obsługi telefonicznej. W przypadku braku wymienionych numerów, proszę
o osobisty kontakt z dowolnym oddziałem Banku.
Lista oddziałów dostępna jest na stronie internetowej Banku www.bgz.pl/Nasze Placówki oraz
u konsultantów Infolinii TeleBGŻ.

Jednocześnie informuję, że warunek dotyczący złożenia druku zlecenia przekazywania
wynagrodzenia może Pani sprawdzić jedynie w dowolnym oddziale Banku.

W przypadku potrzeby dodatkowego odniesienia się do postanowień Regulaminu, zamieszczam
ścieżkę dostępu do dokumentu na stronie internetowej Banku: www.bgz.pl/Dla Ciebie/Konta
osobiste i oszczędnościowe/Konto osobiste z premią/Do pobrania.



W przypadku pojawienia się dodatkowych pytań zachęcam do kontaktu z Bankiem poprzez
Infolinię TeleBGŻ (tel.: 801 123 456 lub +48 22 530 71 00 - dla tel. komórkowych
i z zagranicy), stronę internetową www.bgz.pl, serwisy transakcyjne: eBGŻ/eBGŻ
Firma lub oddziały Banku, gdzie także jest możliwość zapoznania się z aktualną
ofertą Banku.





-============-





W nawiązaniu do Pana zapytania uprzejmie informuję, że jednym z warunków wypłaty
Premii jest wyrażenie zgody na informowanie Pana o produktach i usługach Banku
w formie papierowej, telefonicznej i drogą elektroniczną. W Pana przypadku zgoda
jest wyrażona wyłącznie w odniesieniu do informowania w formie papierowej i telefonicznej.

Zachęcam do uzupełnienia wszystkich zgód marketingowych, co pozwoli na dalsze
korzystanie z Premii oraz ułatwi dostęp do informacji na temat aktualnej oferty Banku.

Powyższą dyspozycję może Pan złożyć w dowolnym oddziale lub za pośrednictwem
TeleBGŻ (tel.: 801 123 456 lub +48 22 530 71 00 - dla tel. komórkowych i z zagranicy).
Przed kontaktem telefonicznym z konsultantami TeleBGŻ proszę o przygotowanie identyfikatora
AKD oraz numeru PIN do obsługi telefonicznej. W przypadku braku wymienionych numerów, proszę
o osobisty kontakt z dowolnym oddziałem Banku.

Lista oddziałów dostępna jest na stronie internetowej Banku www.bgz.pl/Nasze Placówki oraz
u konsultantów Infolinii TeleBGŻ.

Jednocześnie informuję, że warunek dotyczący złożenia druku zlecenia przekazywania
wynagrodzenia może Pan sprawdzić jedynie w dowolnym oddziale Banku.

W przypadku potrzeby dodatkowego odniesienia się do postanowień Regulaminu, zamieszczam
ścieżkę dostępu do dokumentu na stronie internetowej Banku: www.bgz.pl/Dla Ciebie/Konta
osobiste i oszczędnościowe/Konto osobiste z premią/Do pobrania.



W przypadku pojawienia się dodatkowych pytań zachęcam do kontaktu z Bankiem poprzez
Infolinię TeleBGŻ (tel.: 801 123 456 lub +48 22 530 71 00 - dla tel. komórkowych
i z zagranicy), stronę internetową www.bgz.pl, serwisy transakcyjne: eBGŻ/eBGŻ
Firma lub oddziały Banku, gdzie także jest możliwość zapoznania się z aktualną
ofertą Banku.


-======================-


--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2013-07-16 12:33:09
Autor: az.anonim
Nadrzewne ssaki ;) korzystają z Usenetu...
Dostałem identycznego maila, problem jest tylko taki że kilka tygodni temu specjalnie pofatygowałem się do oddziału aby wszystkie zgody wyrazić! Oni to chyba bezkrytycznie wysyłają 'z automatu'. Wcześniej wysyłali bardzo podobne maile o trochę mniej precyzyjnej treści:

"Odpowiadając na Pana wątpliwości informuję, że w związku ze zmianami w Programie Premia+ od 28/05/2013 aby otrzymywac premię konieczne jest spełnienie kilku dodatkowych warunków m.in. zgód na kontakt Banku z Klientem, w przypadku nie spełnienia tych warunków premia nie jest należna. Bardzo proszę o kontakt z Pana Doradcą w Oddziale w celu zweryfikowania i ewentualnego uzupełnienia warunków, co umożliwi skorzystanie z premii w kolejnym cyklu."

Nadrzewne ssaki ;) korzystają z Usenetu...

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona