Nadrzewne ssaki ;) korzystają z Usenetu...

Data: 2013-07-16 12:33:09
Autor: az.anonim
Nadrzewne ssaki ;) korzystają z Usenetu...
Dostałem identycznego maila, problem jest tylko taki że kilka tygodni temu specjalnie pofatygowałem się do oddziału aby wszystkie zgody wyrazić! Oni to chyba bezkrytycznie wysyłają 'z automatu'. Wcześniej wysyłali bardzo podobne maile o trochę mniej precyzyjnej treści:

"Odpowiadając na Pana wątpliwości informuję, że w związku ze zmianami w Programie Premia+ od 28/05/2013 aby otrzymywac premię konieczne jest spełnienie kilku dodatkowych warunków m.in. zgód na kontakt Banku z Klientem, w przypadku nie spełnienia tych warunków premia nie jest należna. Bardzo proszę o kontakt z Pana Doradcą w Oddziale w celu zweryfikowania i ewentualnego uzupełnienia warunków, co umożliwi skorzystanie z premii w kolejnym cyklu."

Nadrzewne ssaki ;) korzystają z Usenetu...