Nadwyżka w budżecie Niemiec może wynieść 14 mld euro

Data: 2017-10-28 18:36:49
Autor: japanizer
Nadwyżka w budżecie Niemiec może wynieść 14 mld euro
Dobra światowa koniunktura ma przełożenie na rekordowe nadwyżki budżetowe naszych sąsiadów:

https://www.money.pl/gospodarka/unia-europejska/wiadomosci/artykul/niemcy-budzet-nadwyzka-merkel,25,0,2382617.html

  Z szacunków niemieckiego ministerstwa finansów wynika, że w tegorocznym   budżecie może powstać nadwyżka w wysokości 14 mld euro - poinformował w sobotę   tygodnik "Der Spiegel".

U nas na odwrót, tzw. "dobra zmiana" zdecydowała się zaprzepaszczać polską przyszłość: mimo dobrej światowej koniunktury, będziemy mieli ze 14 mld euro, ale deficytu.

Data: 2017-10-29 02:35:49
Autor: Bytomir Kwasigroch
Nadwyżka w budżecie Niemiec może wynieść 14 mld euro
Data: 2017-10-29 03:47:54
Autor: japanizer
Nadwyżka w budżecie Niemiec może wynieść 14 mld euro
On Sunday, October 29, 2017 at 6:35:49 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:
http://tinyurl.com/y75dk75m

No, Niemcom zadłużenie spada, nam rośnie.

Data: 2017-10-29 03:57:45
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
On Sunday, October 29, 2017 at 6:35:49 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:
> http://tinyurl.com/y75dk75m

No, Niemcom zadłużenie spada, nam rośnie.

Twój fumfel Soros mówił że zadłużenie państw to podstawa rynków finansowych:)
https://youtu.be/prbHcXCGjNo

Przeca to de Bul honorował Sorosa w 2015 czyli 2 lata po tym kiedy zadłużenie PL było rekordowe i bodaj 3 lata po tym kiedy Donki sprzedawali obligacje PL
na (hi hi) aż 7,5%.

Data: 2017-10-29 04:19:35
Autor: japanizer
On Sunday, October 29, 2017 at 7:57:46 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Twój fumfel Soros mówił że zadłużenie państw to podstawa rynków finansowych:)
https://youtu.be/prbHcXCGjNo

Ale streścisz w kilku zdaniach, czy liczysz, że będę oglądał tego oszołoma?

Data: 2017-10-29 04:46:44
Autor: Bytomir Kwasigroch
Nadwyżka w budżecie Niemiec może wynieść 14 mld euro
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Ale streścisz w kilku zdaniach, czy liczysz, że będę oglądał tego oszołoma?

Masz w jednym:
 zadłużenie państw to podstawa rynków finansowych:)

Data: 2017-10-29 04:56:53
Autor: japanizer
On Sunday, October 29, 2017 at 8:46:44 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

> Ale streścisz w kilku zdaniach, czy liczysz, że będę oglądał tego oszołoma?

Masz w jednym:
 zadłużenie państw to podstawa rynków finansowych:)

A te głupie Niemce mają nadwyżkę budżetową! Szaleńcy!

Data: 2017-10-29 12:55:29
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik "Bytomir Kwasigroch" <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> napisał w wiadomości news:e8312729-ce33-4929-9d74-415b0ef43f72googlegroups.com...
> [...]

Przeca to de Bul honorował Sorosa w 2015 czyli 2 lata po tym kiedy zadłużenie PL było rekordowe i bodaj 3 lata po tym kiedy Donki sprzedawali obligacje PL

Dziś PiS sprzedaje polski majątek klechom. Za przysłowiową złotówkę.

https://www.wprost.pl/kraj/10039820/Bez-przetargu-i-z-99-proc-bonifikata-czyli-jak-kosciol-w-Toruniu-moze-nabyc-prawa-do-miejskiej-dzialki.html

http://forsal.pl/artykuly/982406,ile-ziemi-tak-naprawde-maja-polskie-koscioly-zobacz-raport.html

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/dotacje-dla-rydzyka-pieniadze-ojca-rydzyka/7xnh2j7

http://www.fakt.pl/pieniadze/finanse/finansowanie-tadeusza-rydzyka-przez-ministerstwa/s151dv4

https://finanse.wp.pl/szczodra-reka-pis-ojciec-rydzyk-dostal-kolejne-pieniadze-6144957954610817a

Nie przeszkadza ci to? To, źdźbło w oku PO.

CL

Data: 2017-10-29 10:36:57
Autor: Totalna Opozycja
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:c2686565-80ed-43c1-91f6-f165d56baa52googlegroups.com...
[...]

To się nazywa przyspieszenie dobrej zmiany. Miesiąc temu u2 piał z zachwytu nad 4 mld nadwyżką budżetową, dziś podwinął ogon i skomli. Kolejny raz wyszedł na blockhead'a.

CL

Data: 2017-10-29 03:11:23
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik Totalna Opozycja napisał:

To się nazywa przyspieszenie dobrej zmiany. Miesiąc temu u2 piał z zachwytu nad 4 mld nadwyżką budżetową, dziś podwinął ogon i skomli. Kolejny raz wyszedł na blockhead'a.

CL

W styczniu 2016 żeśta armagedony zapowiadali, a tu wystarczyło
zrobić pewne przesunięcie kasy ze złotego szlaku paliwowego na pińcet plusa
i pisiorstwu 10% przyrosło, a nawet Schetyna zapowiedział rozszerzenie
tego planu na KAŻ-DE DZIE-CKO!!!

Te 4mld to różnica między tym co wieszczyli autorytety pełoskie,
a tym co wpłynęło.

Data: 2017-10-29 12:48:12
Autor: Totalna Opozycja
Użytkownik "Bytomir Kwasigroch" <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> napisał w wiadomości news:936afc76-0b5e-457b-b75d-50e7e01f28b9googlegroups.com...
[...]

Zapomniałes dodać, na każde dziecko spłodzone przez klechę.

Te 4mld to różnica między tym co wieszczyli autorytety pełoskie,
a tym co wpłynęło.

Ta nadwyżka wynika ze wzrostu cen, a nie oszczędnego gospodarowania przez PiS-owskich filozofów od Marksa.

CL

Data: 2017-10-29 12:44:49
Autor: Presidente de San Escobar
"Totalna Opozycja" <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl> napisał(-a):

Miesiąc temu u2 piał z zachwytu nad 4 mld nadwyżką budżetową, dziś podwinął ogon i skomli. Kolejny raz wyszedł na blockhead'a.

Tak kończą Trefne Doldowe Podwójniaki - z bolącą dupą porzucone gdzieś w
krzakach przez Panów ich umysłów :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-29 12:44:05
Autor: silvio balconetti
Am 29.10.2017 um 02:36 schrieb japanizer@japanizer.org:
[...]

Zgadza sie.
www.derstandard.de/story/2000066813379/deutschland-erwartet-budgetueberschuss-von-14-milliarden-euro

A nadwyzki/deficyt w budzecie http://ec.europa.eu/eurostat/tgm/table.do?tab=table&plugin=1&language=de&pcode=teina200

http://wko.at/statistik/eu/europa-defizit.pdf
de.statista.com/statistik/daten/studie/155248/umfrage/defizit-der-eu-staaten/

Pisza tez ze budzet UE bedzie zmniejszony o pieniadze placone Turkom za zabezpieczanie granicy i przyjmowanie uchodzcow z Grecji. Bedzie wiec mniej do podzialu (a moga dojsc jeszcze jakies kary).
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-10-29 04:48:30
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik silvio balconetti napisał:
(a moga dojsc jeszcze jakies kary).

Owszem, tak jak te słynne sankcje nałożone na PL do grudnia 2016 za atak na TK.

Już za chwilkę, już za momencik będzie krach i armagedony.

Data: 2017-10-29 13:44:39
Autor: silvio balconetti
Am 29.10.2017 um 12:48 schrieb Bytomir Kwasigroch:
użytkownik silvio balconetti napisał:
(a moga dojsc jeszcze jakies kary).

Owszem, tak jak te słynne sankcje nałożone na PL do grudnia 2016 za atak na TK.

Już za chwilkę, już za momencik będzie krach i armagedony.

Poczekalbym jednak troche na nowe przekazy dnia (30.10. albo dopiero 6.11.), bo moze nie bedzie krachu i armageddonu. Bedzie wstyd. Tak jak z kolegami co wyrwali sie przed orkiestre z Katalonia.