Nadziobany w PiS

Data: 2018-07-31 21:02:41
Autor: Pajdak
Nadziobany w PiS
http://www.gazetawroclawska.pl/komunikacja/wypadki/a/kompletnie-pijany-polityk-pis-wjechal-na-torowisko-to-byly-prezes-kghm-centrozlom,13379858/

"Kompletnie pijany były już polityk Prawa i Sprawiedliwości wjechał na torowisko na Kwidzyńskiej w nocy z piątku na sobotę (27-28 lipca). Jak donosi fakt.pl, Jacek A. wsiadł za kierownicę około godziny 1. w nocy. Jechał wężykiem służbowym passatem przez al. Brücknera i wypadł z drogi. Wjechał na tory i zasnął w aucie. Dopadła go jednak sprawiedliwość. Policja zatrzymała pijanego mężczyznę, który miał dwa promile alkoholu w organizmie. Świadkowie opowiadają, że kierowca był tak pijany, że policjanci wyciągali go z samochodu, bo sam nie był w stanie z niego wysiąść. "

Można się bawić? ;-)))

CL

Data: 2018-07-31 22:10:14
Autor: u2
Nadziobany w PiS
W dniu 31.07.2018 o 21:02, Pajdak pisze:
[...]

można, pamiętasz pajdziu jak prezydent Wrocka D. spowodował wypadek i jak go uniewinniły wasze po-wolne ubeckie sądy ?:)

http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3403411,rafal-dutkiewicz-spowodowal-wypadek-na-zakazie-wjazdu-zderzyl-sie-z-tramwajem-prezydent-w-szpitalu,id,t.html

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-07-31 18:14:25
Autor: japanizer
Nadziobany w PiS
On Wednesday, August 1, 2018 at 5:10:15 AM UTC+9, u2 wrote:
> [...]

można, pamiętasz pajdziu jak prezydent Wrocka D. spowodował wypadek i jak go uniewinniły wasze po-wolne ubeckie sądy ?:)

Łżesz, jak to pisory mają w zwyczaju:

  Ostatecznie zapadła jednak decyzja, że mandat wzrośnie do 500 złotych, a na   koncie prezydenta pojawi się aż 11 punktów.

No i prezydent Wrocławia jechał trzeźwy, a ten prezes z PiS - nawalony jak szpak.

Data: 2018-07-31 18:39:54
Autor: Zenek Kapelinder
Nadziobany w PiS
Klamczuszek.
 Prezydent Dutkiewicz miał we wtorek rano wypadek samochodowy. Na ul. Świętej Jadwigi, między mostami Młyńskimi a mostem Piaskowym, kierowany przez prezydenta terenowy nissan pathfinder zderzył się z tramwajem. Prezydent został ranny. Rafał Dutkiewicz w specjalnym oświadczeniu przeprosił za spowodowanie tego wypadku i za to, że nie ustąpił pierwszeństwa tramwajowi. Nie dodał, że w miejscu zderzenia obowiązywał też zakaz wjazdu. Prezydent zasłaniał się przepustką, która rzekomo pozwalała mu na wjazd na Ostrów Tumski. - Prezydent nie miał takiego upoważnienia - twierdzi jednak rzecznik policji Paweł Petrykowski. Czytaj więcej: http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3403411,rafal-dutkiewicz-spowodowal-wypadek-na-zakazie-wjazdu-zderzyl-sie-z-tramwajem-prezydent-w-szpitalu,id,t.html
Zaslanial sie przepustka ktorej nie mial. Klamczuszek i zbytnik z niego, jak wszyskie POwsinogi.

Data: 2018-07-31 20:38:54
Autor: japanizer
Nadziobany w PiS
On Wednesday, August 1, 2018 at 10:39:55 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

cyt.

  Rafał Dutkiewicz w specjalnym oświadczeniu przeprosił za spowodowanie tego   wypadku i za to, że nie ustąpił pierwszeństwa tramwajowi

Czy kiedyś jakiś pisior za coś przeprosił? Jakiś jeden, jedyny przykład?

Ten pisior co pijany do nieprzytomności wracał służbowym autem z prywatnej imprezy - przeprosił, i przyznał, że mógł kogoś zabić?

Data: 2018-08-01 09:37:34
Autor: u2
Nadziobany w PiS
W dniu 01.08.2018 o 05:38, japanizer@japanizer.org pisze:
cyt.

   Rafał Dutkiewicz w specjalnym oświadczeniu przeprosił za spowodowanie tego
   wypadku i za to, że nie ustąpił pierwszeństwa tramwajowi

i to ma świadczyć o jego niewinności ? ty hitler umiesz czytać ?:))))))))))

Data: 2018-08-01 06:52:17
Autor: Pajdak
Nadziobany w PiS
pajac"Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:cd2672ad-42a7-4131-8e47-e271281784d7googlegroups.com...

Prezydent Dutkiewicz miał we wtorek rano wypadek samochodowy.
Zaslanial sie przepustka ktorej nie mial. Klamczuszek i zbytnik z niego, jak wszyskie POwsinogi.

I na dodatek był nawalony w szpaka tak, że usłuzni policjanci musieli go wyciagać z samochodu! ;-)

Tak jak ten koleś co to jechał na miesięcznicę!

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/senator-jan-dobrzynski-trafil-pijany-do-szpitala/wctveby

Albo ten co to chciał łyknąć troche "kultury".

http://www.newsweek.pl/polska/pijany-radny-pis-zaklocil-spektakl-w-teatrze-6-pietro,artykuly,384524,1,1,2.html

Albo ten "night rider"

https://lublin.onet.pl/radny-pis-prowadzil-samochod-po-pijanemu/gvpt4ez

Ale jest dobra zmiana!

http://www.lex.pl/czytaj/-/artykul/pis-chce-zaostrzenia-kar-dla-pijanych-kierowcow

Tyle, że "chciał" w 2014! ;-)))

CL

Data: 2018-08-01 06:44:06
Autor: Pajdak
Nadziobany w PiS
pajac "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
[...]

Nie napinaj się dziewczynko! Zaloty swoje kieruj do lo(r)dzia albo kogucika.

jak prezydent Wrocka D. spowodował wypadek i jak go uniewinniły wasze
po-wolne ubeckie sądy ?:)

1. ale teraz jest "dobra zmiana" i można sie bezkarnie bawić ;-)
2. za czasów PO sądy nie były UB-eckie, teraz są!
3. co sądzisz o napranym w szpadel PiS-owcu j.w. ?
4. twoje wspomnienia z czasów PRL mnie nie interesują.

CL

Nadziobany w PiS