Naganiacze na złoto są bezczelni

Data: 2010-09-08 13:59:45
Autor: Jan Strybyszewski
Naganiacze na złoto są bezczelni
Calosc: http://www.inwestowanie.org.pl/

Oto list jaki dostałem z firmy farbykazlota.pl , swoja drogą listy w JPG to jakiś nowy folklor internetowy ? Mail jest naganianiem na nową złotą monetę. List jest poparty tyloma kłamstwami iż prokuratur już czeka. Już na początek mamy obietnice 1500USD na uncji, a potem jest już tylko straszno … i śmieszno.

...... (list na stronie WWW)

Interes życia !! Tabelka na dole listu pokazuje tysiące procent !! Wiesz co jeśli tak myślisz jesteś cholernym głupcem, którego ktoś chciał oszukać !!!

Pierwsza moneta z tabelki z zyskiem 4370%  to Chopin ma nakład 500 egzemplarzy.
Druga moneta z tabelki Sienkiewicz ma nakład 1000 egzemplarzy.
Trzecia moneta Tysiąclecie Miasta Gdańsk ma nakład 2000egzemplarzy.
A „mityczna Solidarność” jedyne 30tys.

Jak widać każde dwukrotne zwiększenie nakładu powoduje dwukrotny spadek ceny.
To ta „Solidarność z 30 tys nakładem warta jest 234zł. Dalej myślisz ,że to interes ?

Po drugie opakowanie mennicze nie jest „rządową gwarancją jakości” to bezczelne kłamstwo. Po trzecie sugestia „tajemniczych TAJNYCH emisji NBP to okrutny żart gdy plan emisyjny znane jest już od roku. Po czwarte moneta ma masę 1,7grama i średnice 16mm. Cena 1 grama to około 120zł a więc wartość kruszcu to 204zł tymczasem okazja życia za 379zł. Owszem z powodu nominału i wielkości pinezki oraz prawie dwukrotnie mniejszej ceny emisyjnej od normalnych 100zł złotych monet NBP będzie zainteresowanie to o mitycznych setkach procent nie ma co marzyć.

Data: 2010-09-08 13:46:16
Autor: Tapatik
Naganiacze na złoto są bezczelni
Witam grupę,

Dotychczas  się tu jeszcze nie odzywałem (jedynie podczytywałem
i plonkowałem co większych klakierów).

Który z finansistów powiedział, że jeśli pucybut kupuje akcje to należy je natychmiast sprzedać?

Coraz częściej czytam o inwestowaniu w złoto.
Czyżby znak, że należy się go pozbyć? :-)

--
Pozdrawiam,
   Tapatik

Data: 2010-09-08 19:33:18
Autor: Zbyszek
Dnia 08-09-2010 o 13:59:45 Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> napisał(a):

Calosc: http://www.inwestowanie.org.pl/

czasc,
no faktycznie naganianie bezczelne, co i po stronie widać.
ale czemu sie tu dziwic, jak już i bankomaty na złoto instalują
http://www.biznes.banzaj.pl/Hotelowy-bankomat-wyplaca-sztabkami-zlota-8576.html

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-09-10 17:08:12
Autor: fatso
Zbyszek wrote:
[...]

Moze i bezczelni ci naganiacze ale mowa o $1,500 za uncje zlota to nie jakas wydumana cyfra
wzieta z ksiezyca ale calkiem realna mozliwosc w obliczu potencjalnego wylomu kruszca.
Cena $1246 jak te slowa pisze, moze skoczyc do $1,500 w  try-miga.
* Ostatnimi czasy cofka s.p. zlota bywa krotka i plytka, znak ze nadchodszi wylom
* Bangladesh kupil wlasnie od IMF 10 ton zlota po wysokiej cenie. Cyganie cos wiedza
skoro nie inwestuja w zywnosc czy inne desperacko potrzebne rzeczy w tym kraju.
Oni wierza w zloto ale polskich monet po zlodziejskiej cenie nie kupia.

Zwroccie uwage, ze to srebro ciagnie dzis zloto za uszy w gore.  Inwestujcie w czestochowskie
srebrne lancuszki.

Data: 2010-09-10 11:40:48
Autor: Charlie delta
Naganiacze na zoto s bezczelni
On 10 Wrz, 18:08, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:
Zbyszek wrote:
> [...]

Oni wierza w zloto ale polskich monet po zlodziejskiej cenie nie kupia.

Zwroccie uwage, ze to srebro ciagnie dzis zloto za uszy w gore.

wieprzku podobny do ony urzdnika z namiestnikowskiego i krzywonosej

buliony w monecie kupowao si 5 do 2  lat temu

od dwch lat tylko sztabki

sa tanie

mara mennicza na monetach przekroczya wszelkie zasady przyzwoitoci
cho bieliki s cudne

sprzedam kiedy krugerandy, dolce, ale bielikw nigdy nie pozbed si,
dostanie je w spadku moja kochanica

nobel dla grafika za bielika

Data: 2010-09-11 13:55:53
Autor: fatso
Naganiacze na złoto są bezczelni
Odpowiedz wieprza: wszystkie moje zlote monety poszly z dymem zyciowych pozarow, niestety.
Ich zaleta to moznosc ucieczki z woreczkiem krugerow  zaszytym w gacie- co wie kazdy Zyd.
mam troche srebrnych antycznych monet zakletych w rozne talerzyki roznych krajow.
Sztaby srebra sprzedane- z niezlym zyskiem.
Ale ok 120 kg sreber puncowanych, antykow - ocalalo. Te poszly na przechowanie do Windsoru,
nieopodal mojej krolowej dobrzy ludzie je ukryli u siebie. Rowne 25 pudel i paczek.
A pomimo to ciagle cos wlazi mi w rece. Np dzisiaj nie moglem sie oprzec chuciom gdy zobaczylem
jak to glupi ajrysz z Dublina opyla za grosze arabska dallah do picia kawy i srebrna popielnice na haszysz:

http://tiny.cc/jo5jo

Za dwa tygodnie przeprowadzka.
Zlodzieje w Nowej Wsi Wielkiej pod Inowroclawiem co juz sobie ostrzyli zeby
na moje skarby, niech juz placza: przenosze sie nieco blizej, do Peak District w Anglii.

Data: 2010-09-10 19:24:13
Autor: Zbyszek
Naganiacze na zoto s bezczelni
Dnia 10-09-2010 o 18:08:12 fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisa(a):

* Bangladesh kupil wlasnie od IMF 10 ton zlota po wysokiej cenie.

Iran podobno te - i to s najlepsze argumenty, by zachowa ostrozno.
To przecie wietna okazja, by zaadowa ca t bid w pozycje stratne.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-09-10 19:32:23
Autor: fatso
Zbyszek wrote:
Dnia 10-09-2010 o 18:08:12 fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):

* Bangladesh kupil wlasnie od IMF 10 ton zlota po wysokiej cenie.

Iran podobno też - i to są najlepsze argumenty, by zachować ostrozność.
To przecież świetna okazja, by załadować całą tą bidę w pozycje stratne.

Dramat J P Morgana i innych obroncow dolara(za nimi chowa sie FED)  jest fakt ze kruszcow
zaczyna juz brakowac i nie da sie biedy zapedzic do kata.

Data: 2010-09-11 02:57:11
Autor: Jan Werbiński
żytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisał w wiadomości news:UQuio.102010$c_6.50619newsfe30.ams2...
Zbyszek wrote:
[...]

A z drugiej strony są one nikomu niepotrzebne i bez wartości realnej-życiowo-praktycznej. Złoto może kosztować 500 000/oz jak i 50$ i dla 99,9% ludzi nie ma to absolutnie żadnego wpływu na jakość ich życia. Cena paliwa albo zboża to inna sprawa.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-09-11 13:46:10
Autor: fatso
Jan Werbiński wrote:

[...]

Slusznie, Kol. Wierzbinski, juz Lenin mowil, ze w rozwinietym komunizmie klasa robotnicza bedzie robic krany ze zlota
w publicznych szaletach. Tak sie jednak smutno sklada, ze gospodarka nakazowo-zakazowa nie zlikwidowala kruszcow
jako obiektywnego miernika wartosci. Rubel transferowy, taki wlasnie miernik wartosci w RWPG juz na cmentarzu i trzeba
dzis jakos mierzyc ilosc sprzedanego gazu/ropy. No i gdy fiat money sie chwieje w posadach to obiektywnie zaczyna sie umacniac
"twardy" miernik czyli nasze stare i kochane zloto/srebro- a kto wie, moze i miedz.

Data: 2010-09-11 15:42:26
Autor: Zbyszek
Naganiacze na zoto s bezczelni
Dnia 11-09-2010 o 14:46:10 fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisa(a):

jako obiektywnego miernika wartosci. Rubel transferowy, taki wlasnie

obiektywnego! haha

powiedz wic ludziom, e ich mieszkania i domy staniay dwa razy wg  obiektywnego miernika wartoci.
I pensje spady niemal o tyle, i koszty podobnie.
ale.. czy  to nie okazja, by wymieni zoto na te inne wartoci ?

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-09-11 19:53:08
Autor: fatso
Zbyszek wrote:
Dnia 11-09-2010 o 14:46:10 fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):

jako obiektywnego miernika wartosci. Rubel transferowy, taki wlasnie

obiektywnego! haha

powiedz więc ludziom, że ich mieszkania i domy staniały dwa razy wg obiektywnego miernika wartości.
I pensje spadły niemal o tyle, i koszty podobnie.
ale.. czy  to nie okazja, by wymienić złoto na te inne wartości ?

czarne Zydy z Bangladeshu, Indii i Sri Lanka uwazaja, ze nie warto. Mieszkania im podtapia ostatnio tajfun
albo dzicz ludzka wysadza ich w powietrze .Oni dobrze wiedza, ze najlepszym miernikiem wartosci jest zlota dupia
czy tez rupia czy jak oni tam te blaszki nazywaja. A Pan ruski nie potrafi zyc bez srebrnego dzbanuszka do herbaty.
Wlasnie ostatni z tych moich Mohicanow stoi przede mna przy kompie a teraz bede mial kolezke dla niego od Araba.
Z puncami do kawusi typu mocca bo rodem zapewne z krainy Berberow a nie zaden kontynentalny to jest dzbanek.
Jointa tez nalezaloby gdzies godnie polozyc- do tego popielniczka bedzie jak znalazl, marycha sie nie zmarnuje.

Data: 2010-09-12 09:27:28
Autor: Jan Werbiński
Naganiacze na złoto są bezczelni
Ilość dóbr na świecie jest zbyt duża i szybko staje się coraz większa, aby mierzyć je złotem, którego nie przybywa tak szybko. Bańka pęknie.

Data: 2010-09-12 10:34:57
Autor: ichi
Jan Werbiński wrote:

Ilość dóbr na świecie jest zbyt duża i szybko staje się coraz większa, aby
mierzyć je złotem, którego nie przybywa tak szybko. Bańka pęknie.

Skoro złota zaczyna brakować, to raczej jego cena wzrośnie. Swoją drogą ciekawa koncepcja, może rzeczywiście przyszłość to waluty srebrno-miedziane.

--
ichi

Data: 2010-09-12 22:02:24
Autor: Zbyszek
Naganiacze na zoto s bezczelni
Dnia 12-09-2010 o 10:34:57 ichi <abc@def.gh> napisa(a):

Skoro zota zaczyna brakowa, to raczej jego cena wzronie. Swoj drog

a zaczyna? dematerializuje si albo spala w piecach? czy moe raczej  brakuje kasy
by kupi troch swiecideek? Ludzie podchodz do zota troch jak sroki.

ciekawa koncepcja, moe rzeczywicie przyszo to waluty  srebrno-miedziane.

oo, to nic nowego. Historia stara jak wiat, jak krl taki czy siaki mia  problemy ze
skarbcem to zaraz co kombinowa z monetami. Domieszki, odchudzanie i  takie tam.
No i w tym kontekscie to moe by,  e zota zaczyna brakowa.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-09-13 16:16:11
Autor: fatso
Naganiacze na złoto są bezczelni
Zbyszek wrote:
oo, to nic nowego. Historia stara jak świat, jak król taki czy siaki miał problemy ze
skarbcem to zaraz coś kombinował z monetami. Domieszki, odchudzanie i takie tam.
No i w tym kontekscie to może być,  że złota zaczyna brakować.

Ja gram dlugofalowo na srebrze. Amerykanskie Tow. Geologiczne zaraportowalo niedawno, ze Ag
to pierwszy pierwiastek ktorego zacznie brakowac fizycznie. Dzisiejszy skok w cenie srebra, pomimo
braku paralelnej reakcji w zlocie, chyba cos nam mowi(+2% w USA)
Zydzi amerykanscy manipulowali cena srebra od wielu lat ale nie da sie papierowym srebrem ugrac gierki
na spadek gdy physical silver zaczyna byc w niedostatku.

Naganiacze na złoto są bezczelni