Nagła zmiana

Data: 2019-08-09 16:00:47
Autor: Yogi
Nagła zmiana
Pzreczuwałem, że u2 długo nie utrzyma się na pudle Największych Przygłupów.
W tym tygodniu zdetronizował go Jacek Biały! Drugie ale jakże zaszczytne
miejsce trzyma zenek. Kim a własciwie czym są mistrzowie? Obaj to bohaterzy
jacusiowego dowcilpu o psie z dwoma ch...mi. Te dwa to własnie oni! ;-)

A teraz najwazniejsze! u2 jest poza pudłem! Mistrz zdetronizowany i
sponiewierany! O pudło walczy filip (spore szanse).

Będzie się działo!

Nagła zmiana