Nagły wysyp miłośników śp. Lecha Kaczyńskiego

Data: 2011-05-22 16:59:17
Autor: Bruner
Nagły wysyp miłośników śp. Lecha Kaczyńskiego
co ty Hans znowu pierdolisz gdyby Lech byl prezydentem to wlasciciel tej strony juz by dawno nie zyl

Data: 2011-05-22 21:05:08
Autor: Hans Kloss
Bruner <bruner@bruner.bruner> napisał(a):
co ty Hans znowu pierdolisz gdyby Lech byl prezydentem to wlasciciel tej strony juz by dawno nie zyl

Taaa, bo ja nie widziałem stronek w których strzelało się do kaczek z głowa
Prezydenta... I, o ile mi wiadomo,  nigdy nikogo z tego powodu najmarniejsza
przykrość nie spotkała.
J-23

Data: 2011-05-22 23:13:52
Autor: raff

"Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:irbtq4$9sn$1inews.gazeta.pl...
[...]

Alez to swiete oburzenie Platfonsjady.

Jak oni to robili to bylo OK ;) Walic mi sie na mordy teraz.

R.

Data: 2011-05-22 23:03:35
Autor: Lorn
W dniu 2011-05-22 22:59, Bruner pisze:
co ty Hans znowu pierdolisz gdyby Lech byl prezydentem to wlasciciel tej
strony juz by dawno nie zyl

Ee list gończy i sąd 24/godzinny. Wyrok: trzy lata w zawieszeniu na pięć lat. :>

Nagły wysyp miłośników śp. Lecha Kaczyńskiego