Nagonka

Data: 2009-11-05 01:39:37
Autor: schliesky
Nagonka
On 5 Lis, 09:44, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
Straszna nagonka w mediach na ten pomysł odebrania OFE dopływu części
środków.

Wygląda na to, że jednak kradzież w tej formie się nie uda, mimo zrozumiałej
sporej determinacji strony rządowej. Ciekawe jakie będzie kolejne, bardziej
dojrzałe podejście.

Mnie tylko bawi, jak sobie wyobrażę jakby PO protestowało gdyby PiS
chciał coś takiego zrobić :-)
Zamiast właśnie wziąć się za KRUS i czterdziestoletnich emerytów, to
próbują sztuczek księgowych. A zrobić porządek z prowizjami OFE na
poziomie 7% też by mogli zrobić.

Data: 2009-11-05 01:45:59
Autor: Krzysiek
Nagonka
On 5 Lis, 10:39, schliesky <schlie...@gmail.com> wrote:

Mnie tylko bawi, jak sobie wyobrażę jakby PO protestowało gdyby PiS
chciał coś takiego zrobić :-)

Jakby PiS tak robiło to w następnych wyborach byłoby 90% głosów na
PO;)

Data: 2009-11-05 01:51:54
Autor: schliesky
Nagonka
On 5 Lis, 10:45, Krzysiek <k...@o2.pl> wrote:
> [...]

> chciał coś takiego zrobić :-)

Jakby PiS tak robiło to w następnych wyborach byłoby 90% głosów na

Tak się śmieję, ale w przyszłych wyborach to ja nie widzę nikogo, kto
warty byłby głosu...

Data: 2009-11-05 02:07:30
Autor: Krzysiek
Nagonka
On 5 Lis, 10:51, schliesky <schlie...@gmail.com> wrote:

Tak się śmieję, ale w przyszłych wyborach to ja nie widzę nikogo, kto
warty byłby głosu...
i tak wiadomo, że wygra PO:P

Data: 2009-11-06 12:09:57
Autor: Marek
Nagonka
schliesky pisze:
[...]
  A zrobić porządek z prowizjami OFE na
poziomie 7% też by mogli zrobić.

O ile dobrze pamiętam to OFE obecnie pobiera już tylko 3,5% ale moge się   mylić :)

--
Marek

Data: 2009-11-06 12:25:57
Autor: MK
Nagonka
Użytkownik "Marek" <brak.adresu@spam.pl> napisał w wiadomości news:hd1065$fuf$1news.dialog.net.pl...

O ile dobrze pamiętam to OFE obecnie pobiera już tylko 3,5% ale moge się mylić :)

Chyba wchodzi w zycie dopiero w przyszlym roku.

MK

Nagonka