Data: 2019-11-13 09:58:06 | |
Autor: Myjk | |
Nagonka na diesle trwa - Tymczasem... | |
Tue, 12 Nov 2019 21:51:12 +0100, z
To tak ku pamięci przyszłych pokoleń bo lemingi lewackie i tak nie skumają ;-) Właśnie widać że nic nie kumasz, lewaku, zapominając że smog to nie tylko pyły zawieszone -- szkodliwość dla ludzi to także NOx przyklejone do tego co wylata bezpośrednio z rurek "czystych" dizelków. Ergo, rwij na pl.soc.polityka do swojego szamba i tam się taplaj. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2019-11-13 11:42:17 | |
Autor: z | |
Nagonka na diesle trwa - Tymczasem... | |
A potrafisz napisać ile NOx jest w smogu (jaki to jest stosunek szkodliwości). To by była pożyteczna informacja dla lemingów ;-)
|
|
Data: 2019-11-13 14:00:50 | |
Autor: z | |
Nagonka na diesle trwa - Tymczasem... | |
https://www.auto-swiat.pl/porady/eksploatacja/kto-truje-i-w-jaki-sposob-o-co-chodzi-z-tymi-pylami-i-po-co-mierzyc-emisje-co2/lctenwk
"W Polsce transport odpowiadaj za 30,5 proc. emisji NOx, producenci energii - za 30 proc., ogrzewanie domów - ok. 13 proc., przemysł - ok. 9,5 proc.." "Spalaniu paliw towarzyszy emisja węglowodorów, tlenków siarki, NOx, CO, CO2, PM i in. złych rzeczy. Jeśli chodzo o auta, emisję ogranicza płynność ruchu, a nie spowalnianie go czy jakieś ,,umweltzony" ." |
|
Data: 2019-11-13 14:02:13 | |
Autor: z | |
Nagonka na diesle trwa - Tymczasem... | |
"Stare pojazdy emitują dużo dużych cząsteczek, które szybko opadają, młodsze z bezpośrednim wtryskiem emitują więcej pyłów 2,5 i drobniejszych. _Dotyczy to też benzyniaków z bezpośrednim wtryskiem, które emitują najdrobniejsze i najgroźniejsze pyły. Auta te w procesie homologacji nie są badane pod tym kątem, dopiero... będą._"
|