Nagrali Wilka dla jego dobra?

Data: 2013-07-14 11:19:07
Autor: zdumiony
Nagrali Wilka dla jego dobra?
U偶ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:51e26439$0$1213$65785112news.neostrada.pl...
spodziewanej pora偶ki - kr贸tko przed drug膮 tur膮 wybor贸w na prezydenta Elbl膮ga

Otwieram lod贸wk臋 a tam Elbl膮g, a mnie to nie interesuje!

Data: 2013-07-14 12:00:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Nagrali Wilka dla jego dobra?

U偶ytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:krtqef$1j3$1node1.news.atman.pl...
[...]

A gdyby to peowcy pods艂uchali Wilka? Strzyg艂by艣 uszami i by艂by艣 pe艂en oburzenia.
A tu usuni臋ty link: http://tiny.pl/h6p75

ubawiony hipokryzj膮 niekt贸rych

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Nagrali Wilka dla jego dobra?