Nagranie z ukrytej kamery jako dowód zastraszania?

Data: 2012-06-09 20:37:36
Autor: Bydlę
On 2012-06-08 00:27:45 +0200, "Maxymilian" <maxymilian1777@WYTNIJ.gazeta.pl> said:

Załóżmy, że nagrałem mini-kamerą zainstalowaną w ubraniu nielegalne groźby
funkcjonariusza policji podczas przesłuchania mnie w charakterze świadka pod
moim adresem. (...) Czy w takiej sytuacji lepiej iść ze sprawą do dużej
kancelarii adwokackiej i skarżyć policję o odszkodowanie, czy lepiej nagłośnić
sprawę w mediach (np. niechętnych obecnemu układowi)?

To zależy od tego, czego chcesz: pieniędzy, czy nagłośnienia.

A może to i to? Co w
takiej sytuacji opłaca się zrobić... Powiedzmy, że pytam hipotetycznie.

Najbardziej się opłaca postawić 3 zł i wygrać 10 mln zł brutto.
;>

--
Bydlę

Nagranie z ukrytej kamery jako dowód zastraszania?