Data: 2011-11-13 23:44:14 | |
Autor: Bags | |
Nagroda! Brawo! | |
Ten kraj jest totalnie pop*lony. Ciężarówki, autobusy i szeroko rozumiany transport jest siłą rozwoju kraju, a debile z rządu strzygą ich na paliwie i dodatkowo w systemie ViaToll. Na drogach powinno być większość ciężarówek a wygodniccy kierowcy w osobówkach mają stanowić margines ruchu na drodze bo ich smrody nie dają rozwijającemu się społeczeństwu żadnej korzyści.
Bags |
|
Data: 2011-11-14 11:48:42 | |
Autor: Deflegmator | |
Nagroda! Brawo! | |
Bags wrote:
Ten kraj jest totalnie pop*lony. Ciężarówki, autobusy i szeroko Ale to właśnie ci kierowcy w osobówkach są twoim "rozwiającym się społeczeństwem". A korzyścią dla niego są właśnie m.in. te osobówki. :) -- Deflegmator |
|
Data: 2011-11-14 12:13:41 | |
Autor: Lew2 | |
Nagroda! Brawo! | |
On Nov 13, 11:44 pm, "Bags" <krolik01B...@o2o2.pl> wrote:
Ten kraj jest totalnie pop*lony. Ciê¿arówki, autobusy i szeroko rozumiany Ale tutaj problemem nie jest to, ¿e za drogi trzeba p³aciæ, tylko sposób w jaki siê to odbywa. Pomys³ na biznes polega to na tym, ¿e ¶ci±ga siê BEZPODSTAWNIE z przewo¼nika kilkudziesiêciotysiêczne kwoty (za przejazdy, b±d¼ op³aty karne), po czym przetrzymuje przez d³ugi czas pieni±dze i ostatecznie, po walce, "z ³aski" oddaje nies³usznie pobrane pieni±dze. Oczywi¶cie dotyczy to tych, którzy zorientuj± siê i zaczn± walczyæ o zwrot. Skala zjawiska jest ogromna, jak podaje firma Kapsch ok. 5000 b³êdnych naliczeñ miesiêcznie. 5000 * 3000 z³ kary za jeden przejazd dawa³oby kwotê 15 mln z³otych przetrzymywan± powiedzmy przez 3 miesi±ce, co daje 150 tys. z³ zysku z odsetek ka¿dego miesi±ca. Pomijam tych, którzy siê "nie zorientuj±", bo nie ma danych. |
|
Data: 2011-11-14 21:57:29 | |
Autor: Cavallino | |
Nagroda! Brawo! | |
U¿ytkownik "Lew2" <waldek69@hotmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:
Skala Naliczeñ na fakturach, czy b³êdnego odczytu przez bramki? Bo te ostatnie s± zapewne w wiêkszo¶ci korygowane przez soft, dla którego odró¿nienie ¿e w ci±gu 1 s samochód nie móg³ przejechaæ przez 2 bramki (czy dwa razy przez t± sam±) nie jest problemem, a przynajmniej byæ nie powinno. |
|
Data: 2011-11-17 13:25:54 | |
Autor: Lew2 | |
Nagroda! Brawo! | |
On 14 Lis, 21:57, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
U¿ytkownik "Lew2" <walde...@hotmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:To liczba zg³oszonych reklamacji na miesi±c podana przez rzecznika Kapsch. Przepraszam za nie¶cis³o¶æ - liczba b³ednych odczytów jest wiêksza, bo jest wiele odczytów na jedn± reklamacj± oraz nie wszyscy wchodz± na drogê reklamacji. |
|
Data: 2011-11-18 08:24:48 | |
Autor: Artur Ma¶l±g | |
Nagroda! Brawo! | |
W dniu 2011-11-14 21:13, Lew2 pisze:
(...) Ale tutaj problemem nie jest to, ¿e za drogi trzeba p³aciæ, tylko Có¿, zdaje siê, ¿e to bardzo jednostronne podej¶cie i do tego mocno tendencyjne, by nie stwierdziæ, ¿e nieprawdziwe. Oczywi¶cie By mo¿na by³o mówiæ o ogromnej skali zjawiska to musia³by¶ podaæ ilo¶æ poprawnych naliczeñ miesiêcznie. 5000 * 3000 z³ kary za jeden przejazd dawa³oby kwotê 15 mln z³otych Móg³by¶ podaæ podstawy tego wyliczenia? |
|
Data: 2011-11-14 20:55:50 | |
Autor: Cavallino | |
Nagroda! Brawo! | |
Użytkownik "Bags" <krolik01Bags@o2o2.pl> napisał w wiadomości news:j9ph81$mhl$1news.onet.pl...
Ten kraj jest totalnie pop*lony. Ciężarówki, autobusy i szeroko rozumiany transport jest siłą rozwoju kraju, a debile z rządu strzygą ich na paliwie i dodatkowo w systemie ViaToll. Na drogach powinno być większość ciężarówek a wygodniccy kierowcy w osobówkach mają stanowić margines ruchu na drodze bo ich smrody nie dają rozwijającemu się społeczeństwu żadnej korzyści. Miejsce dla świrów jest w psychiatryku, a nie na newsach. PLONK |