Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Nagroda! Brawo!

Nagroda! Brawo!

Data: 2011-11-13 23:44:14
Autor: Bags
Nagroda! Brawo!
Ten kraj jest totalnie pop*lony. Ciężarówki, autobusy i szeroko rozumiany transport jest siłą rozwoju kraju, a debile z rządu strzygą ich na paliwie i dodatkowo w systemie ViaToll. Na drogach powinno być większość ciężarówek a wygodniccy kierowcy w osobówkach mają stanowić margines ruchu na drodze bo ich smrody nie dają rozwijającemu się społeczeństwu żadnej korzyści.

Bags

Data: 2011-11-14 11:48:42
Autor: Deflegmator
Nagroda! Brawo!
Bags wrote:

Ten kraj jest totalnie pop*lony. Ciężarówki, autobusy i szeroko
rozumiany transport jest siłą rozwoju kraju, a debile z rządu
strzygÄ… ich na paliwie i dodatkowo w systemie ViaToll. Na drogach
powinno być większość ciężarówek a wygodniccy kierowcy w
osobówkach mają stanowić margines ruchu na drodze bo ich smrody
nie dają rozwijającemu się społeczeństwu żadnej korzyści.

Bags

Ale to właśnie ci kierowcy w osobówkach są twoim "rozwiającym się
społeczeństwem". A korzyścią dla niego są właśnie m.in. te
osobówki. :)

--
Deflegmator

Data: 2011-11-14 12:13:41
Autor: Lew2
Nagroda! Brawo!
On Nov 13, 11:44 pm, "Bags" <krolik01B...@o2o2.pl> wrote:
Ten kraj jest totalnie pop*lony. Ciê¿arówki, autobusy i szeroko rozumiany
transport jest si³± rozwoju kraju, a debile z rz±du strzyg± ich na paliwie i
dodatkowo w systemie ViaToll. Na drogach powinno byæ wiêkszo¶æ ciê¿arówek a
wygodniccy kierowcy w osobówkach maj± stanowiæ margines ruchu na drodze bo
ich smrody nie daj± rozwijaj±cemu siê spo³eczeñstwu ¿adnej korzy¶ci.

Bags

Ale tutaj problemem nie jest to, ¿e za drogi trzeba p³aciæ, tylko
sposób w jaki siê to odbywa.
Pomys³ na biznes polega to na tym, ¿e ¶ci±ga siê BEZPODSTAWNIE z
przewo¼nika kilkudziesiêciotysiêczne kwoty (za przejazdy, b±d¼ op³aty
karne), po czym przetrzymuje przez d³ugi czas pieni±dze i ostatecznie,
po walce, "z ³aski" oddaje nies³usznie pobrane pieni±dze. Oczywi¶cie
dotyczy to tych, którzy zorientuj± siê i zaczn± walczyæ o zwrot. Skala
zjawiska jest ogromna, jak podaje firma Kapsch ok. 5000 b³êdnych
naliczeñ miesiêcznie.

5000 * 3000 z³ kary za jeden przejazd dawa³oby kwotê 15 mln z³otych
przetrzymywan± powiedzmy przez 3 miesi±ce, co daje 150 tys. z³ zysku z
odsetek ka¿dego miesi±ca. Pomijam tych, którzy siê "nie zorientuj±",
bo nie ma danych.

Data: 2011-11-14 21:57:29
Autor: Cavallino
Nagroda! Brawo!
U¿ytkownik "Lew2" <waldek69@hotmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:


Skala
zjawiska jest ogromna, jak podaje firma Kapsch ok. 5000 b³êdnych
naliczeñ miesiêcznie.

Naliczeñ na fakturach, czy b³êdnego odczytu przez bramki?
Bo te ostatnie s± zapewne w wiêkszo¶ci korygowane przez soft, dla którego odró¿nienie ¿e w ci±gu 1 s samochód nie móg³ przejechaæ przez 2 bramki (czy dwa razy przez t± sam±) nie jest problemem, a przynajmniej byæ nie powinno.

Data: 2011-11-17 13:25:54
Autor: Lew2
Nagroda! Brawo!
On 14 Lis, 21:57, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
U¿ytkownik "Lew2" <walde...@hotmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:

>Skala
>zjawiska jest ogromna, jak podaje firma Kapsch ok. 5000 b³êdnych
>naliczeñ miesiêcznie.

Naliczeñ na fakturach, czy b³êdnego odczytu przez bramki?
To liczba zg³oszonych reklamacji na miesi±c podana przez rzecznika
Kapsch. Przepraszam za nie¶cis³o¶æ - liczba b³ednych odczytów jest
wiêksza, bo jest wiele odczytów na jedn± reklamacj± oraz nie wszyscy
wchodz± na drogê reklamacji.

Data: 2011-11-18 08:24:48
Autor: Artur Ma¶l±g
Nagroda! Brawo!
W dniu 2011-11-14 21:13, Lew2 pisze:
(...)
Ale tutaj problemem nie jest to, ¿e za drogi trzeba p³aciæ, tylko
sposób w jaki siê to odbywa.
Pomys³ na biznes polega to na tym, ¿e ¶ci±ga siê BEZPODSTAWNIE z
przewo¼nika kilkudziesiêciotysiêczne kwoty (za przejazdy, b±d¼ op³aty
karne), po czym przetrzymuje przez d³ugi czas pieni±dze i ostatecznie,
po walce, "z ³aski" oddaje nies³usznie pobrane pieni±dze.

Có¿, zdaje siê, ¿e to bardzo jednostronne podej¶cie i do tego mocno
tendencyjne, by nie stwierdziæ, ¿e nieprawdziwe.

Oczywi¶cie
dotyczy to tych, którzy zorientuj± siê i zaczn± walczyæ o zwrot. Skala
zjawiska jest ogromna, jak podaje firma Kapsch ok. 5000 b³êdnych
naliczeñ miesiêcznie.

By mo¿na by³o mówiæ o ogromnej skali zjawiska to musia³by¶ podaæ
ilo¶æ poprawnych naliczeñ miesiêcznie.

5000 * 3000 z³ kary za jeden przejazd dawa³oby kwotê 15 mln z³otych
przetrzymywan± powiedzmy przez 3 miesi±ce, co daje 150 tys. z³ zysku z
odsetek ka¿dego miesi±ca. Pomijam tych, którzy siê "nie zorientuj±",
bo nie ma danych.

Móg³by¶ podaæ podstawy tego wyliczenia?

Data: 2011-11-14 20:55:50
Autor: Cavallino
Nagroda! Brawo!
Użytkownik "Bags" <krolik01Bags@o2o2.pl> napisał w wiadomości news:j9ph81$mhl$1news.onet.pl...
Ten kraj jest totalnie pop*lony. Ciężarówki, autobusy i szeroko rozumiany transport jest siłą rozwoju kraju, a debile z rządu strzygą ich na paliwie i dodatkowo w systemie ViaToll. Na drogach powinno być większość ciężarówek a wygodniccy kierowcy w osobówkach mają stanowić margines ruchu na drodze bo ich smrody nie dają rozwijającemu się społeczeństwu żadnej korzyści.

Miejsce dla świrów jest w psychiatryku, a nie na newsach.
PLONK

Nagroda! Brawo!

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona