Nagroda dla Macierewicza od Szyd³o v. nagrody dla Klicha od Tuska

Data: 2017-05-11 09:20:47
Autor: A. Filip
Nagroda dla Macierewicza od Szyd³o v. nagrody dla Klicha od Tuska
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> pisze:
Szef resortu obrony Antoni Macierewicz zgarn±³ w minionym roku 33 tys. z³
tytu³em nagród. W ten sposób swoje uznanie dla zas³ug i osi±gniêæ ministerstwa
wyrazi³a premier Beata Szyd³o. Nagrodzi³a równie¿ sekretarza stanu kwot± 17
tys. z³ i trzech podsekretarzy stanu w MON - po 15 tys. z³. Tak wynika z
odpowiedzi wiceministra Bartosza Kownackiego udzielonej na interpelacjê pos³a
Adama Andruszkiewicza z Kukiz'15.

Jakie nagrody dosta³ min. Klich (PO) od premiera Tuska (PO) przed i po
Smoleñsku-2010?  Mniejsze?  Donald Tusk nie docenia³ jego wielkich osi±gniêæ?

,,Znaj proporcjum mocium panie"

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel, jedna "nie¶wietlana" przysz³o¶æ.

Data: 2017-05-11 11:08:30
Autor: prezydent San Escobar
Nagroda dla Macierewicza od Szyd³o v. nagrody dla Klicha od Tuska
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisa³(-a):

Jakie nagrody dosta³ min. Klich (PO) od premiera Tuska (PO) przed i po
Smoleñsku-2010?  Mniejsze?  Donald Tusk nie docenia³ jego wielkich osi±gniêæ?

Klich nie widzia³ Mistrali za 1$, nie rozwala³ armii i nie sprzyja³ Putinowi.
I nie by³ wariatem.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
Zwróci³ siê o spotkanie i ja siê z nim spotka³em, a to zawsze jest problem,
gdy siê w podziemiu spotykasz z kim¶, kto nie jest w strukturach podziemia, bo trzeba siê odpowiednio ubezpieczyæ.
Szybko uciek³em z tego spotkania, bo uzna³em go za agenta KGB. On namawia³ mnie do tego, ¿ebym siê ujawni³, mówi³,
¿e "Solidarno¶æ kaputt, ¿e to koniec z Solidarno¶ci±" - i mówiê to z rêk± na sercu - "¿e tak naprawdê jedynym ratunkiem jest,
¿eby¶my tak autentycznie, naprawdê pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam uwierz±, ¿e my ich kochamy, to dadz± nam wiêcej wolno¶ci".
Taki cz³owiek! On ma byæ dzi¶ liderem tamtej Solidarno¶ci?!

PiS podejmuje "ohydn± próbê wyrzeczenia siê odpowiedzialno¶ci,
nie mniej haniebnej i nieprzekonuj±cej, jak w³asna ¿a³osna defleksja Rosji
potêpiaj±cej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie". - Je¶li poprzecie Platformê Obywatelsk±, pomo¿ecie sobie,
  pomo¿ecie Polsce - powiedzia³ Jaros³aw Kaczyñski.

Data: 2017-05-11 11:52:35
Autor: Ciemny Lud
Nagroda dla Macierewicza od Szyd³o v. nagrody dla Klicha od Tuska

U¿ytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

MIA£A BYÆ DOBRA ZMIANA?!! A co jest? Spoils system!

Wiêc nie pieprz wa¶æ o tym co by³o. Ci±gle o¶miorniczki i zegarek.
PiS zapewni³ swojakom koryta wiêc nagradza miernych i wiernych.
Rydzyk czeka w kolejce na kolejne "bañki" co ³aska.

CL

Data: 2017-05-11 12:35:25
Autor: prezydent San Escobar
Nagroda dla Macierewicza od Szyd³o v. nagrody dla Klicha od Tuska
"Ciemny Lud" <ciemny.lud@kupi.to> napisa³(-a):

Rydzyk czeka w kolejce na kolejne "bañki" co ³aska.

Program Rydzyk+ kosztowa³ ju¿ 30mln - "na dofinansowanie ró¿nych inicjatyw o.
Rydzyka mia³o trafiæ ponad 30 mln z³."

Data: 2017-05-11 13:03:28
Autor: A. Filip
[...]

Dawaj (wiarygodnego) linka po ile na co konkretnie albo wal siê na drzewo.
Te¿ grasz w grê "konkretno¶æ to dzie³o szatana"?

Ja szukaæ nie bêdê bo to mnie a¿ tak nie interesuje bym siê przekopywa³
przez "wersje STRON" a "niezbyt wiarygodne" stronnicze wersje mam w dupie.
Za Rydzykiem nie przepadam ale za oskar¿eniami "mog±cymi wygl±daæ jak
pomówienia" przepadam jeszcze mniej.

Na Rydzyka posz³o 30mln i to ma byæ "straszne z³o". Na 500+ ma i¶æ 20
mld rocznie, by³o to "straszliwe z³o" dla PO ale PO _teraz_ to ju¿ chce
na to wydawaæ jeszcze wiêcej - tak siê radykalnie na PiS nawrócili ;-)

Data: 2017-05-11 14:10:21
Autor: prezydent San Escobar
> [...]

Dawaj (wiarygodnego) linka po ile na co konkretnie albo wal siê na drzewo.
Te¿ grasz w grê "konkretno¶æ to dzie³o szatana"?

Znowu google ci zamknêli czy za trudne w obs³udze?
26mln z NFO¦, 3mln na szkolenia medialne od Ziobry.
Resztê musisz sobie zgadn±æ (ostatnia pozycja to 140 tys. dla Trwam na...
promocjê czytelnictwa :DDD)

Ja szukaæ nie bêdê bo to mnie a¿ tak nie interesuje bym siê przekopywa³

To mnie te¿ siê nie chce :P

Na Rydzyka posz³o 30mln i to ma byæ "straszne z³o".

Mog³o pój¶æ na Niebiesk± Liniê dla kobiet, któr± Ziobro chce zamkn±æ. To grosze
w porównaniu z 30mln dla bogacza z 80 miejsca najbogatszych Polaków.

Data: 2017-05-11 15:29:23
Autor: Ciemny Lud
Nagroda dla Macierewicza od Szyd³o v. nagrody dla Klicha od Tuska

U¿ytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:anfi+yuhdvpf1ff-h5b4@buntownik.pl...
[...]

Wiarygodnego to niby do jakiego ¿ród³a? Do toruñskiego czy do Nowogroidzkiej?

CL

Data: 2017-05-11 15:28:36
Autor: Ciemny Lud
Nagroda dla Macierewicza od Szyd³o v. nagrody dla Klicha od Tuska

U¿ytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisa³ w wiadomo¶ci news:phf8hcd2f9bbp3n80d4bttfhf0p65h9osj4ax.com...
"Ciemny Lud" <ciemny.lud@kupi.to> napisa³(-a):

Rydzyk czeka w kolejce na kolejne "bañki" co ³aska.

Program Rydzyk+ kosztowa³ ju¿ 30mln - "na dofinansowanie ró¿nych inicjatyw o.
Rydzyka mia³o trafiæ ponad 30 mln z³."

I to jest dobra zmiana! Emeryci dostali 1,75 z³ podwy¿ki! ¯ywno¶æ zdro¿a³a o ok 20% ale idzie ku lepszemu. Bezrobocie spada na niespotykan± skalê. Kobiety zmaiast pracowaæ bior± 500+ za dziecko. Po co pracowaæ! Jest sukces? Jest!!!! KTO ZA TO P£ACI? Ci co pracuj±.

CL

Data: 2017-05-11 07:20:43
Autor: V.L. Pinkley
Nagroda dla Macierewicza od Szyd³o v. nagrody dla Klicha od Tuska
u¿ytkownik Ciemny Lud napisa³:

I to jest dobra zmiana! Emeryci dostali 1,75 z³ podwy¿ki!

E, jak obcinali emerytom o 40% to mordy nie dar³e¶.

http://www.rp.pl/artykul/1040236-Emerytury-beda-coraz-nizsze.html

Musisz podej¶æ pajdaku do tematu kompleksowo, a nie wybiórczo.
Niektórym kacykom pisiorstwo nawet ¶ciê³o emerytury o 50% i oni teraz
chc± by by³o jak dawniej, urz±dzaj± jakie¶ tam marsze wolno¶ci,
do Donka siê modl±.

¯ywno¶æ zdro¿a³a o ok 20% ale idzie ku lepszemu.

Przerzuæ siê na kie³ki, albo id¼ na zaplecze w tesko w nocy, mo¿e
co wygrzebiesz.
Bezrobocie spada na niespotykan± skalê.

Straszne.

 KTO ZA TO P£ACI? Ci co pracuj±.

Ale Pe³o podbi³a ostatnio stawkê, proponujo trzynastki dla emerytów
i piñcet na ka¿de dziecko. Nawet Grze¶ z Ewo powiedzieli ¿e zawsze
byli przeciwko imigrantom.

https://youtu.be/4b1jsSXgSA4?t=30s

Nagroda dla Macierewicza od Szyd³o v. nagrody dla Klicha od Tuska