Nagroda dla Maciory :D

Data: 2017-05-11 09:10:20
Autor: prezydent San Escobar
Nagroda dla Maciory :D
Szef resortu obrony Antoni Macierewicz zgarnął w minionym roku 33 tys. zł
tytułem nagród. W ten sposób swoje uznanie dla zasług i osiągnięć ministerstwa
wyraziła premier Beata Szydło. Nagrodziła również sekretarza stanu kwotą 17
tys. zł i trzech podsekretarzy stanu w MON - po 15 tys. zł. Tak wynika z
odpowiedzi wiceministra Bartosza Kownackiego udzielonej na interpelację posła
Adama Andruszkiewicza z Kukiz'15.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-11 09:20:47
Autor: A. Filip
Nagroda dla Macierewicza od Szydło v. nagrody dla Klicha od Tuska
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> pisze:
[...]

Jakie nagrody dostał min. Klich (PO) od premiera Tuska (PO) przed i po
Smoleńsku-2010?  Mniejsze?  Donald Tusk nie doceniał jego wielkich osiągnięć?

,,Znaj proporcjum mocium panie"

Data: 2017-05-11 11:08:30
Autor: prezydent San Escobar
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał(-a):

Jakie nagrody dostał min. Klich (PO) od premiera Tuska (PO) przed i po
Smoleńsku-2010?  Mniejsze?  Donald Tusk nie doceniał jego wielkich osiągnięć?

Klich nie widział Mistrali za 1$, nie rozwalał armii i nie sprzyjał Putinowi.
I nie był wariatem.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-11 11:52:35
Autor: Ciemny Lud

Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
[...]

MIAŁA BYĆ DOBRA ZMIANA?!! A co jest? Spoils system!

Więc nie pieprz waść o tym co było. Ciągle ośmiorniczki i zegarek.
PiS zapewnił swojakom koryta więc nagradza miernych i wiernych.
Rydzyk czeka w kolejce na kolejne "bańki" co łaska.

CL

Data: 2017-05-11 12:35:25
Autor: prezydent San Escobar
"Ciemny Lud" <ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

Rydzyk czeka w kolejce na kolejne "bańki" co łaska.

Program Rydzyk+ kosztował już 30mln - "na dofinansowanie różnych inicjatyw o.
Rydzyka miało trafić ponad 30 mln zł."

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-11 13:03:28
Autor: A. Filip
[...]

Dawaj (wiarygodnego) linka po ile na co konkretnie albo wal się na drzewo.
Też grasz w grę "konkretność to dzieło szatana"?

Ja szukać nie będę bo to mnie aż tak nie interesuje bym się przekopywał
przez "wersje STRON" a "niezbyt wiarygodne" stronnicze wersje mam w dupie.
Za Rydzykiem nie przepadam ale za oskarżeniami "mogącymi wyglądać jak
pomówienia" przepadam jeszcze mniej.

Na Rydzyka poszło 30mln i to ma być "straszne zło". Na 500+ ma iść 20
mld rocznie, było to "straszliwe zło" dla PO ale PO _teraz_ to już chce
na to wydawać jeszcze więcej - tak się radykalnie na PiS nawrócili ;-)

Data: 2017-05-11 14:10:21
Autor: prezydent San Escobar
> [...]

Dawaj (wiarygodnego) linka po ile na co konkretnie albo wal się na drzewo.
Też grasz w grę "konkretność to dzieło szatana"?

Znowu google ci zamknęli czy za trudne w obsłudze?
26mln z NFOŚ, 3mln na szkolenia medialne od Ziobry.
Resztę musisz sobie zgadnąć (ostatnia pozycja to 140 tys. dla Trwam na...
promocję czytelnictwa :DDD)

Ja szukać nie będę bo to mnie aż tak nie interesuje bym się przekopywał

To mnie też się nie chce :P

Na Rydzyka poszło 30mln i to ma być "straszne zło".

Mogło pójść na Niebieską Linię dla kobiet, którą Ziobro chce zamknąć. To grosze
w porównaniu z 30mln dla bogacza z 80 miejsca najbogatszych Polaków.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-11 15:29:23
Autor: Ciemny Lud

Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+yuhdvpf1ff-h5b4@buntownik.pl...
[...]

Wiarygodnego to niby do jakiego żródła? Do toruńskiego czy do Nowogroidzkiej?

CL

Data: 2017-05-11 15:28:36
Autor: Ciemny Lud

Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:phf8hcd2f9bbp3n80d4bttfhf0p65h9osj4ax.com...
"Ciemny Lud" <ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

Rydzyk czeka w kolejce na kolejne "bańki" co łaska.

Program Rydzyk+ kosztował już 30mln - "na dofinansowanie różnych inicjatyw o.
Rydzyka miało trafić ponad 30 mln zł."

I to jest dobra zmiana! Emeryci dostali 1,75 zł podwyżki! Żywność zdrożała o ok 20% ale idzie ku lepszemu. Bezrobocie spada na niespotykaną skalę. Kobiety zmaiast pracować biorą 500+ za dziecko. Po co pracować! Jest sukces? Jest!!!! KTO ZA TO PŁACI? Ci co pracują.

CL

Data: 2017-05-11 07:20:43
Autor: V.L. Pinkley
użytkownik Ciemny Lud napisał:

I to jest dobra zmiana! Emeryci dostali 1,75 zł podwyżki!

E, jak obcinali emerytom o 40% to mordy nie darłeś.

http://www.rp.pl/artykul/1040236-Emerytury-beda-coraz-nizsze.html

Musisz podejść pajdaku do tematu kompleksowo, a nie wybiórczo.
Niektórym kacykom pisiorstwo nawet ścięło emerytury o 50% i oni teraz
chcą by było jak dawniej, urządzają jakieś tam marsze wolności,
do Donka się modlą.

Żywność zdrożała o ok 20% ale idzie ku lepszemu.

Przerzuć się na kiełki, albo idź na zaplecze w tesko w nocy, może
co wygrzebiesz.
Bezrobocie spada na niespotykaną skalę.

Straszne.

 KTO ZA TO PŁACI? Ci co pracują.

Ale Peło podbiła ostatnio stawkę, proponujo trzynastki dla emerytów
i pińcet na każde dziecko. Nawet Grześ z Ewo powiedzieli że zawsze
byli przeciwko imigrantom.

https://youtu.be/4b1jsSXgSA4?t=30s

Data: 2017-05-11 11:36:48
Autor: Ciemny Lud
Nagroda dla Maciory :D

Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:ei38hc917gtebuq6t3466gjffipsd9ka4q4ax.com...
[...]

No a co z Misiewiczem? Dlaczego Bartuś zostal jak w seksie grupowym pominięty?

CL

Nagroda dla Maciory :D