Nagroda w Play - polec znajomych

Data: 2012-05-29 16:53:25
Autor: Amir
Nagroda w Play - polec znajomych
 Czy ktoś skorzystał z was moze z opcji odebrania nagrody e play za polecanie rodziny?

Przeniosłem sporą częśc rodziny do play, kosztowało to nerwów i nagrywania rozmów i reklamacji, aby nie przepłacali ale jakoś się udało, choć nie było łatwo, trzeba było czytać regulaminy, do tego namieszali sami, bo zle umowy przysyłali niezgodne z zamówieniami na szczęscie wszystko czytałem i po częsci na korzysc udalo sie podpisac 2 umowy na czas nieokreslony z ceną promocyjną w związku z ich pomyłką.

Teraz dzwonią do mnie i chca mi dać play station, dopytuje czy są kruczki, twierdzą ze nie ma, w końcu pytam czy jakąs umowe muszę podpisać, ze tak, ale to 1zł miesięcznie tylko na rok.

Nic więcej nie dowiedziałem, się narazie odmówiłem mają dzwonić niedługo, oczywiście rozmowy nagrywam, konsultant stwierdził ze po roku mogę zrezygnować.

Jak to na prawdę jest ? przerabiał ktoś ten temat?

pozdrawiam
AT

Data: 2012-05-29 12:46:26
Autor: Pszemol
"Amir" <didotomSPAM@gazeta.pl> wrote in message news:jq2nt5$sed$1inews.gazeta.pl...
[...]

Fajna jest ta dżungla, nie?

[...]

Teraz już wiem czemu dla Was takie ważne nagrywanie rozmów...
Telefon bez nagrywania rozmów w Polsce to tak jakby ktoś szedł
nocą przez dżunglę bez nabitego karabinu ze sobą dla obrony...

Data: 2012-05-29 20:34:10
Autor: Amir
[...]

Niestety ale masz rację, dzięki nagranią zaoszczędzilem kilka tysięcy
nie tylko przez play ale min.

Rada prosta nagrywac wszystko i czytać umowy, albo nie podpisywac umow
i tyczysie to pradu gazu wody telefonow tv itp itd.

pozdrawiam
AT

Data: 2012-05-29 18:48:38
Autor: Andrzej
Nagroda w Play - polec znajomych
"Amir" <didotomSPAM@gazeta.pl> wrote:

Niestety ale masz rację, dzięki nagranią zaoszczędzilem kilka tysięcy

Super, teraz mozesz kupic slownik.

Data: 2012-05-30 09:27:59
Autor: Amir
Nagroda w Play - polec znajomych

Niestety ale masz rację, dzięki nagranią zaoszczędzilem kilka tysięcy

Super, teraz mozesz kupic slownik.

Faktycznie moj błąd.

Data: 2012-05-29 22:34:07
Autor: Pszemol
"Amir" <didotomSPAM@gazeta.pl> wrote in message news:jq34r4$325$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja tam jednak wolałbym żyć jednak w innym kraju... :-)

Data: 2012-05-30 09:37:08
Autor: Amir
Nagroda w Play - polec znajomych
umow i tyczysie to pradu gazu wody telefonow tv itp itd.

Ja tam jednak wolałbym żyć jednak w innym kraju... :-)

Ja nie narzekam :) jest mi bardzo dobrze w PL.
W USA troche przebywałem za czasów studiów na wyjazdach z campamerica,
na początku byłem zafascynowany, jednak po 4 pobycie mi przeszło.
Co ciekawe udało mi sie wygrać zieloną kartę w loterii, z której zrezygnowałem,
Warunek to był po otrzymaniu wizy, miminum 6miesięcy w USA,  a 6 Polska trzeba bylo przebywac, tak chyba przez 5 lat, a dodatkowo aby wyjechac w ambasadzie chcieli cos ok 800USD , a ze zaczeło mi się układac w naszym pięknym kraju to wolalem u siebie tyrać;)

pozdrawiam
AT

Data: 2012-05-30 06:41:16
Autor: Pszemol
umow i tyczysie to pradu gazu wody telefonow tv itp itd.

Ja tam jednak wolałbym żyć jednak w innym kraju... :-)

Ja nie narzekam :) jest mi bardzo dobrze w PL.

Jakoś odwrotnie to brzmi... Narzekasz i to głośno i publicznie :-)
Teraz zorientowałeś się o co mi chodziło i wycofujesz się rakiem
bo chcesz brzmieć jak patriota... :-)

[...]

Chyba znowu nie doczytałeś regulaminu :-)))
Trzeba było być minimum 1/2 roku i jeden dzień w USA w każdym roku.
Minimum oznacza że można być również cały rok w USA :-)

To jest zapis aby "permanent resident" był tylko dla tych co chcą
rzeczywiście REZYDOWAĆ w USA a nie mieszkać za granicą
i czerpać korzyści z posiadania karty stałego pobytu w USA.
Ten zapis o pół roku i jednym dniu jest uniwersalnym zapisem
definiujący rezydenta aby nie było wątpliwości przy osobach
dużo podróżujących po świecie kto gdzie rezyduje.

Może mają rację inni, że to nie regulamin tylko Ty masz ogólny
problem z czytaniem ze zrozumieniem? :-) Jeśli tak to cofam komentarz :-)

Data: 2012-05-30 15:48:37
Autor: Amir
> [...]

definiujący rezydenta aby nie było wątpliwości przy osobach
dużo podróżujących po świecie kto gdzie rezyduje.

Odnośnie USA, to było ponad 10 lat temu nie pamiętam szczegółów, nie
wnikałem bo
się jakoś kręciło, przeczytałem z ciekawości i wyglądało to tak jak
opisujesz. Jak by nie patrzeć to decyzja na zasadzie, ze wszystko trzeba
zostawiać i leciec do USA, a to nie prosta decyzja sam przyznasz, rok się
czekało na losowania, a w tym czasie dużo się potrafi zmienić.

Jeśli chodzi o Play to dla mnie rozrywka, odbicie od codzienności ukrywanie
kosztów w regulaminach to standard dla coraz większej ilości firm, nie tylko
telekomunikacyjnych i polityka nieuznawania reklamacji, chociaż play
przebija prawdopodobnie wszystkich w tym temacie.

Składając reklamację, po 2 miesiącach oddzwania mi kobieta krzyczy do
telefonu, ze reklamacji nie uznali bo twierdzą, ze sam sobie wyłączyłem
darmowe rozmowy które w taryfie all inclusive all powinny być, więc muszę
płacić za połaczenia wewnątrz sieci, powołuję się na nagrania, przedstawiam
nazwiska, konsultantów, którzy twierdzili, ze mogę dalej rozmawiać, ze to
błąd systemu, informuję ze pisemnie nie dostałem odpowiedzi na moje
zgłoszenia pisemne, emailowe i telefoniczne, dopiero wtedy zmienia
nieuprzejma pani gadkę, i twierdza, ze zobaczy co się jeszcze da zrobić. Po
2 tygodniach pismo z przeprosinami przychodzi i uznaną reklamacją.

Kolejny przykład zamówienia przeniesienia numeru z tmobile do play rodziców,
za 39zł 350min umowa na 12 miesięcy miała być, przesyłają umowę bez
wpisanego rabatu, co wynika z tego , ze to umowa jest na czas nieoznaczony,
wyjaśnienie telefoniczne sprawy na zasadzie, proszę się nie martwić to błąd,
ale w systemie jest dobrze, na to stwierdzenie informuję, ze nagrywam
również rozmowę i mam nadzieję, ze będzie tak jak pani powiedziała, to babka
się zaczyna jąkać i odkłada mi słuchawkę, oczywiście wykonuję ponownie
telefon, informuję na początku rozmowy, ze nagrywam, to była wielka komedia
na każde proste pytanie facet klepal w klawiaturę do kogoś prosząc o pomoc,
co ma odpowiadać, po miesiącu przyszło pismo wyjaśniające, ze cena będzie
39zł a umowa jest na czas nieoznaczony.

Czytanie umów i regulaminów jest ważne, ale jak wdzisz nawet czytając
nabijają w butelkę klientów, akurat regulaminy i umowy, które podpisałem
wszystkie czytam, nie zaryzykowałbym podpisania czegokolwiek bez czytania:)
niestety tu nie chodzi tylko o czytanie, ale ich pomyłki

Co do play poleć znajomych, to chciałem uzyskać z autopsji informację od
kogoś, ale chyba nie ma tu takich, którzy skorzystali z tej promocji.

Pozdrawiam

Data: 2012-05-29 21:15:34
Autor: Tomek

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał:

[...]

Nagrywają wyłącznie Ci, którzy nie ogarniają sami regulaminów promocji, więc bądź łaskaw nie uogólniać, bo równie dobrze można powiedzieć, że wszyscy w USA są tak samo jak Ty ograniczeni. A promocja z polecenia jest taka, jak opisał konsultant, 1pln przez rok i jak ktoś ma problem, żeby to zrozumieć to nie nasz problem.

Data: 2012-05-29 22:31:11
Autor: tyran
Nagroda w Play - polec znajomych
On Tue, 29 May 2012 16:53:25 +0200
[...]

[...cut...]

A co za telefon i jakim softem nagrywasz?

--
tyran

Data: 2012-05-30 09:26:48
Autor: Amir
Nagroda w Play - polec znajomych

A co za telefon i jakim softem nagrywasz?

HTC desire z dodatkiem, który odblokowuje nagrywanie
Rom MIUI na stroni miuipolska jest opis jak zainstalowac,
nie tylko dla HTC.
pozdr.
AT

Data: 2012-06-13 14:08:09
Autor: Amir
Nagroda w Play - polec znajomych

Jak to na prawdę jest ? przerabiał ktoś ten temat?

Odpowiem sam sobie, bo się zdecydowałem
a może komuś ta informacją się przyda.

Przysłali mi Play Station move za 1zł
oraz umowę z kartą.

Na umowie cena 1zł miesięcznie
Long Play z play station 250zł na okres 12 miesięcy
wartość ulgi 1718zł, opłata aktywacyjna 1zł
miesiąc wcześniej nalezy wypowiedzieć umowę.

regulaminu mimo, ze piszą iż dołączyli oraz cennik usług niestety nie dołaczyli, zapomniało się im :)

pozdrawiam
AT

Nagroda w Play - polec znajomych