Nagroda za dobrą jazdę

Data: 2016-06-02 05:14:53
Autor: Bolko
Nagroda za dobrą jazdę
https://www.youtube.com/watch?v=5vAa5X12qXwe Dla nieklikających:
Facet proponuje nie tylko karać ale i też nagradzać za bezpieczną jazdę.
Np. Jak jedziesz przez dwa lata bez mandatu to jak w końcu cię złapią
za brak pasów. To możesz się wykupić i policjanci puszczają cię wolno.

Data: 2016-06-02 07:44:37
Autor: Zenek Kapelinder
Nagroda za dobrą jazdę
W PRL cos takiego bylo. Nazywalo sie mandat zaufania.

Data: 2016-06-02 17:14:56
Autor: Poldek
Nagroda za dobrą jazdę
Zenek Kapelinder wrote:

W PRL cos takiego bylo. Nazywalo sie mandat zaufania.

Jeżeli to było w PRL, to był zły pomysł i należy go wyraźnie odrzucić.

Data: 2016-06-02 15:33:50
Autor: J.F.
Nagroda za dobrą jazdę
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup
[...]

Durny pomysl.
Z powodu braku policjantow i janosika od dawna nie zaplacilem mandatu.
Wiec nie dosc, ze przepisy traktuje luzno, to teraz bede je traktowal jeszcze luzniej :-)

A moze nie taki durny - traktuje luzno i jest dobrze, to czemu to zmieniac :-)

J.

Data: 2016-06-02 17:34:27
Autor: Shrek
Nagroda za dobrą jazdę
On 02.06.2016 14:14, Bolko wrote:
[...]

Bo ja wiem... Sam mam zero na koncie, ale żebym się uważał za jeżdzącego jakoś wyjątkowo bezpiecznie to bym nie powiedział. Niestety w Polsce zaliczyć mandat, to po prostu pech i tyle (nie liczac jakiś wyjątków, co potwierdzają regułę). Fotopstyczki znane wcześniej, kontrole z janosika znasz, jak się nie wyróżniasz to po prostu pech, jeśli akurat ciebie dupną. Najlepszym dowodem jest, że jeżdzę raczej bez większych zmian ani w ilości km ani stylu, a w życiu miałem tylko dwa mandaty, w odstępie tygodnia. Jak widać jest to zmienna zupełnie losowa.

Inna sprawa, że o ile policjanci nie mają jakieś akcji, to coś takiego jak w tytule nieoficjalnie istnieje. Raz mnie zatrzymali za niemanie świateł, zapytał czy przyjmuję - powiedziałem, że jak nie mogą odpuścić, to przyjmuję - nie miałem, nie ma o czym dyskutować. Powiedzieł, że służba to służba, wziął papiery i poszedł do radiowozu. Po paru minutach wrócił, powiedział "o, zero punktów, to niech pan włączy te światła i szerokiej drogi" Zapytał jeszcze czy tak jeżdzę, czy mam szczęście, więc powiedziałem, że jeśli mogę to wolałbym nie udzielać odpowiedzi;)

Shrek

Data: 2016-06-14 21:12:08
Autor: m4rkiz
Nagroda za dobrą jazdę
On 2016-06-02 17:34, Shrek wrote:
[...]

a moze nie losowa? moje dwa mandaty (pasy, 71/50) tez dostalem w odstepie doslownie kilku dni na poczatku tego roku :D

Data: 2016-06-03 16:59:08
Autor: RadoslawF
Nagroda za dobrą jazdę
W dniu 2016-06-02 o 14:14, Bolko pisze:
[...]

Dzisiaj możesz się wykupić mandatem i też puszczają wolno.
A jak wykupisz się bez mandatu to budżet nie dostanie tych pieniędzy,
przydrożni bandyci w mundurach nie wyrobią normy czyli same straty.
:-)

Pozdrawiam

Nagroda za dobrą jazdę