Nagrody ministrom się należą bo cięzko pracowali

Data: 2018-02-12 07:41:26
Autor: Zenek Kapellinder
Nagrody ministrom się należą bo cięzko pracowali
Dostali nagrody bo niby dlaczego mieli nie dostać kiedy zarabiają po 6
tysięcy miesięcznie na rękę? Prezesi spółek w których rządzi peło i psl
zarabiają miesięcznie tyle co oni nagrody dostali z rządu. Może nawet
dostali za mało bo pracują po całych dniach i nocach. Powinny zarabiać po
tyle samo co prezesi. Ja bym im dał nawet więcej.

Data: 2018-02-11 22:50:50
Autor: japanizer
On Monday, February 12, 2018 at 3:41:37 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Dostali nagrody bo niby dlaczego mieli nie dostać kiedy zarabiają po 6
tysięcy miesięcznie na rękę?

Czy ty przypadkiem "Pinokio" nie masz na imię?

Który pisiorski minister zarabia 6 tysięcy na rękę?

Data: 2018-02-12 14:48:12
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 07:41 Zenek Kapellinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

[...]

A naprawdę takim trepom się te 6 tysięcy należy?

--
stevep

Nagrody ministrom się należą bo cięzko pracowali