Nagrody, nagrody, nagrody.

Data: 2011-04-14 07:46:58
Autor: Leszczur
Nagrody, nagrody, nagrody.
I. MVP
1. James
2. Rose
3. Wade

James jest dla mnie MVP dopóki gra, ale nagroda dla Rose'a czy Wade'a
też nie będzie wielkim skandalem.

II. MIP
1. Rose
2. Love
3. W.Chandler
I tu mysle, ze Rose nie powinien czuc się pokrzywdzony. Postep jakiego
dokonal jest ogromny, ale wiemy, ze jesli otrzyma MVP to z MIP'a beda
nici.

III. 6th Man
1. Odom
2. Young
3. Terry

IV. Rookie
1. Griffin
2. Monroe
3. Wall

V. COY
1. Thibs
2. Popovich
3 Doug Collins (jeśli on dostanie to może być jak z Mitchellem, ktory
stracil robote w nastepnym sezonie po otrzymaniu nagrody)

VI. DPY
1. Howard - podobnie jak James z MVP. Poki zyje, gra i biega - jest
najlepszym obrońcą w lidze hands down.
2. Tyson Chandler
3. Andrew Bynum

VII. All NBA Teams
1st - Rose, Wade, James, Durant, Howard
2nd - Paul, Kobe, Nowik, Horford, Gasol
3rd - Westbrook, Ray Allen, Aldridge, KG, Al Jefferson

Mialem duzy problem z trzecia piatka, bo kandydatow na skrzydlach bylo
jeszcze kilku. Pierce, Amare, Gay, Zach.

VIII. All Defensive Team
1st - Rondo, Kobe, Kirilenko, Duncan, Howard
2nd - Manu, Tony Allen, Josh Smith, Aldridge, Okafor

IX. Executive of the year
Wielki środkowy palec dla Rileya i Wade'a. Nagroda idzie do Johna
Paxsona albo Sama Presti.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-04-14 08:12:09
Autor: sooobi
Nagrody, nagrody, nagrody.
I. MVP

Rose !

Data: 2011-04-14 08:44:36
Autor: Leszczur
Nagrody, nagrody, nagrody.
On 14 Kwi, 17:12, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> I. MVP

Rose !

James! Poki zyje.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-04-14 08:28:30
Autor: Leszczur
Nagrody, nagrody, nagrody.
On 14 Kwi, 17:13, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
> [...]

> VIII. All Defensive Team
> 1st - Rondo, Kobe, Kirilenko, Duncan, Howard
> 2nd - Manu, Tony Allen, Josh Smith, Aldridge, Okafor

Hehe :-) Moge sie poprawic? ;)

Pozdro

L'e-szczur

Nagrody, nagrody, nagrody.