Nagrody, nagrodziczki

Data: 2021-02-04 01:16:29
Autor: Animka
Nagrody, nagrodziczki
Za co oni sobie te nagrody przyznali?

Rząd nie pomyslał nawet o jakiejś Tarczy covidowej dla emerytów.

https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/koronawirus-pandemia-miliony-na-nagrody-w-ministerstwie-zdrowia/kpfq8xs,79cfc278

--
animka

Data: 2021-02-04 14:19:19
Autor: nie ma emaila
Nagrody, nagrodziczki
Animka <animka@tonie.ja.wp.pl> napisał(-a):

Za co oni sobie te nagrody przyznali?

Rząd nie pomyslał nawet o jakiejś Tarczy covidowej dla emerytów.

emeryci stracili emerytury?

Data: 2021-02-04 14:57:32
Autor: RadoslawF
Nagrody, nagrodziczki
W dniu 2021-02-04 o 14:19, nie_ma_emaila@onet.pl pisze:
Animka <animka@tonie.ja.wp.pl> napisał(-a):

Za co oni sobie te nagrody przyznali?

Rząd nie pomyslał nawet o jakiejś Tarczy covidowej dla emerytów.

emeryci stracili emerytury?

Te emerytury zabezpieczają przed covidem?

pozdrawiam

Data: 2021-02-04 15:33:23
Autor: _Master_
Nagrody, nagrodziczki
Tak samo jak testy i szczepionki ;-)

Data: 2021-02-05 10:41:21
Autor: nie ma emaila
Nagrody, nagrodziczki
RadoslawF <radoslawfl@gmail.com> napisał(-a):

Te emerytury zabezpieczają przed covidem?

tak, kupią sobie szczepionkę

Data: 2021-02-05 13:24:12
Autor: RadoslawF
Nagrody, nagrodziczki
W dniu 2021-02-05 o 10:41, nie_ma_emaila@onet.pl pisze:

Za co oni sobie te nagrody przyznali?

Rząd nie pomyslał nawet o jakiejś Tarczy covidowej dla emerytów.

emeryci stracili emerytury?

Te emerytury zabezpieczają przed covidem?

tak, kupią sobie szczepionkę

Większośc nie stać na kupienie potrzebnego kompletu zwykłych lekarstw.
Tym bardziej szczepionki.
Ale wymyślaj dalej, pośmiejemy się.

Pozdrawiam

Data: 2021-02-05 23:09:01
Autor: nie ma emaila
Nagrody, nagrodziczki
RadoslawF <radoslawfl@gmail.com> napisał(-a):

Większośc nie stać na kupienie potrzebnego kompletu zwykłych lekarstw.
Tym bardziej szczepionki.
Ale wymyślaj dalej, pośmiejemy się.

sądziłem, że swoim postem rozpocząłeś konkurs na najgłupszą odpowiedź
niemniej wygrywasz

Data: 2021-02-06 12:13:20
Autor: RadoslawF
Nagrody, nagrodziczki
W dniu 2021-02-05 o 23:09, nie_ma_emaila@onet.pl pisze:
[...]

Nie mogę wygrać.
Pierwsze miejsca dostałeś za tekst: "emeryci stracili emerytury?".
Gratuluje pierwszego miejsca.

Data: 2021-02-18 10:30:53
Autor: nie ma emaila
Nagrody, nagrodziczki
> [...]

Pierwsze miejsca dostałeś za tekst: "emeryci stracili emerytury?".
Gratuluje pierwszego miejsca.
Wymyślaj dalej, pośmiejemy się.  :-))))))

ty wymyslaj po co tarcza emerytom, pobijesz samego siebie :DDD

Data: 2021-02-04 15:33:50
Autor: _Master_
Nagrody, nagrodziczki
i po co to wkleiłaś na tej grupie?