Nagrywanie DVD-RAM sfiksowalo

Data: 2010-05-03 19:28:31
Autor: Tomaszek
Nagrywanie DVD-RAM sfiksowalo
W dniu 2010-05-02 18:51, Norbert pisze:
Inne programy od nagrywania tez twierdza, ze to plyty DVD-ROM.
Co moze byc przyczyna tych problemow?

Zobacz w tych programach, kt贸rych u偶ywasz, czy kt贸ry艣 nie ustawia identyfikatora p艂yty na DVD-ROM. ( book-type) W Nero np. domy艣lnie ustawia ka偶d膮 p艂yt臋 na DVD-ROM i je艣li chce si臋 to zmieni膰, to trzeba r臋cznie ( przynajmniej u mnie w Nero 6;) Daje to wi臋ksz膮 kompatybilno艣膰 ze stacjonarnymi odtwarzaczami DVD i starymi nap臋dami, ale nie zawsze jest to po偶膮dane.

Data: 2010-05-03 22:33:22
Autor: Norbert
Nagrywanie DVD-RAM sfiksowalo
Dnia Mon, 03 May 2010 19:28:31 +0200, Tomaszek napisa艂(a):

[...]

A gdzie ta opcje znajde w Nero 6? Przejrzalem ustawienia programu i
kompilacji i nie widze, osleplem chyba :/

Norbert

Data: 2010-05-03 22:44:11
Autor: Tomaszek
W dniu 2010-05-03 22:33, Norbert pisze:
A gdzie ta opcje znajde w Nero 6? Przejrzalem ustawienia programu i
kompilacji i nie widze, osleplem chyba :/

Kurcz臋, na tym kompie nie mam Nero.... tak bym Ci臋 za r臋k臋 poprowadzi艂. Jak poka偶esz ju偶 mu co ma nagrywa膰, na tym ostatnim ekranie, gdzie wybierasz pr臋dko艣膰 zapisu, nadajesz etykiet臋 p艂ycie.

Znalaz艂em taki screen: http://www.helsinki.fi/atk/neuvonta/ohjehakemisto/pics/nero-image2.jpg

Wg tego obrazka to b臋dzie "Options" przy wyborze nagrywarki.